Eesti Moskvich Klubi
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/

IŽ-412 IE 1989 Partnermosse
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/viewtopic.php?f=6&t=5583
12. leht 12-st

Autor:  partnermosse [ 07 Apr 2019 21:22 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Sai siis täna ära proovida 1,15 puur kütuse düüsi suurendamiseks Maku 403 beežil masinal. Peale karpa ülekäimist ja 1,15 düüsi installimist tegime ka proovisõidu. Ütlen lühidalt, nii pehmet ja ühtlast kiirendamist pole ma varem daaz karpadega tunda saanud.
Loodan, et Maku naudib nii kiirendamist kui lihtsat igapäeva sõitu :)
Jääb nüüd ära proovida ka oma masinal seda jõudlust :auto

Autor:  partnermosse [ 17 Apr 2019 01:51 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Ootan huviga Maku ja Janekee5 karpade tehnoülevaatuse heitgaaside näite ja loomulikult küttekulu ? / 100 km-le :)

Autor:  partnermosse [ 28 Apr 2019 00:50 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Ajanappuse küüsis sai siis laupäeval mõned tunnid oma masina karpa kallal käidud ja ettevõetud Daaz-2107 parendamine, kuidagi "lonkas" teine tühikäigul. Võtsin siis pulkadeks ning millimeetermõõdustikus sai kokku tagasi pandud.
No ja muidugi ei saanud üle ega ümber, et 109 düüs 115 teha :) Puurisin ka "kullinoka 0.6-ks.
Panin karpa peale, tõmbasin kütte üles, süütemoment paika ja keerasin võtit. Algas siis peenhäälestamine. Pool tunnikest sai kruvikat 3- kruvi vahet edasi-tagasi keeratud kuniks ilusti ühtlaselt nurruma jäi pööretel 950(koos lähituledega). Lahe :) Mis seal ikka, vaja ju ka proovsõit ära teha... jälle lahe :) Tõsi mis tõsi, et nüüd on kiirendus sujuv ja ühtlane(ei katku ja ei jõnksuta), lausa mugav on nüüd... :auto

Autor:  partnermosse [ 20 Mai 2019 01:23 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Sain täna 1 karpat teha ja nimelt siis omanik väitis, et kiirenduspump lakkas töötamast. Mõtlesin, et no krt ju siis membraan auklik ja võtsin tagavarast 1 käe alla valmis.
Tegin siis kiirenduspumba 4 kruvi lahti ja mida ma näen----- küsisin, et kas keegi oli juba üritanud parandada kiirenduspumpa....vastuseks, et "EI, karpa tuli otse sõitva auto pealt, et enam ei kiirendanud" :D
K
Ütlen lühemalt, sisu oli täpselt 180 kraadi vastupidi kokku pandud, see oli masendav vaatepilt! Jah selliselt koostatud kiirenduspump ei hakka kunagi kiirendama, isegi mootor ei hakka normaalselt tööle.
Moraal on lühike ja konkreetne... Ära valeta, et sõitva mootori pealt maha võetud karpa! :D

Autor:  partnermosse [ 27 Mai 2019 17:51 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Uskumatu, aga täna sai päeval mossega väike testsõit sooritatud peale karburaatori tuuningut ja üllatuseks ka hea sooritus kütuse kulu osas uute düüsidega.
1 kamber 115/170 ja 2 kamber 157/170. Sõitu alustades käiguvahetustega pole enam "takerdumise" tunnet, puhas maantteesõit selliste düüsidega 7,4 L/ 100 km. Mina olen rahul ;) :auto

Autor:  partnermosse [ 26 Juun 2019 21:26 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Kuna hetkel karbussi juttu kirjutada ei viitsi, siis vahelduseks kirjutan säärast asja, et edastan kogu Eesti mosseklubitajatele väga suure tervituse Bulgaaria mosseklubi poolt! :beer :auto :)

12. leht 12-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/