3. leht 12-st

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitatud: 13 Mär 2018 12:31
Postitas Muhulane
VRT tehtud kummidetailid minu kogemuste kohaselt kõige paremad. Seda nii piduri peasilindri remkompl. kui ka supportite remkompl. koha pealt. Sobivad hästi paika ja lekkima ei ole siiani ükski remonditud asi hakanud.

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitatud: 13 Mär 2018 16:02
Postitas partnermosse
Muhulane kirjutas:VRT tehtud kummidetailid minu kogemuste kohaselt kõige paremad. Seda nii piduri peasilindri remkompl. kui ka supportite remkompl. koha pealt. Sobivad hästi paika ja lekkima ei ole siiani ükski remonditud asi hakanud.
Olen täitsa nõus, 2 a tagasi oma suksule neid installides läksid peale nagu valatult, aga said otsa ja varuosapagasit oli vaja täita ning ostsin juurde :)

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitatud: 31 Mär 2018 18:19
Postitas partnermosse
Ehhh,sai siis kevade kuulutamiseks ka üle "pika" aja jälle 1 karbuss pulkadeks võetud puhtaks pestud/kuivatatud ja nüüd siis ootab oma kokkupanekut, loodan, et varsti saab uue remontkomplekti külge panna ja teha olulisi täiendusi ehk siis muudatusi, et ei oleks päris originaal vaid oleks jõulisem ja töökindlam kui ennem ... :)
No see sai siis kodus soojades tingimustes tehtud, aga garaasis ootab oma järjekorda veel 3 karpat tegemist :D

Pilt

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitatud: 03 Apr 2018 22:14
Postitas partnermosse
No nii, täna siis ilusa päikselise õhtu jooksul tegin vöikse uuenduse selle näol, et võtsin 2105 karpal selle stok nõela välja(valge plastik noolega kohta osundab)

Pilt

Paar õrna haamri lööki ja väljas ta oligi...

Pilt

Ja asendasin siis sellise originaal segukoguse kruviga...

Pilt

Natuke pusimist ja sinna auku ta ka läks :D Noh nii nagu karu mesipuusse läeb :D

Pilt

Nüüd siis on nii, et mõlemad nõelad on reguleeritavad, saab regullida nii ökonoomsse kui ka väheke agressiivsema sõidu jaoks... :) :auto

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitatud: 04 Apr 2018 09:13
Postitas tarmo400
Mida nüüd selle kruviga reguleerida saab? Kiirenduspumba düüsist tulevat kütusekogust?

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitatud: 04 Apr 2018 10:16
Postitas partnermosse
tarmo400 kirjutas:Mida nüüd selle kruviga reguleerida saab? Kiirenduspumba düüsist tulevat kütusekogust?
Põhimõtteliselt jah ehk kiirendus "kullinokast" tulevat joa pikkust

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitatud: 07 Apr 2018 21:19
Postitas partnermosse
No jupikaupa ja aegamööda siis veel 1 väikse uuenduse ära teinud.
See originaal kujul

Pilt

Pilt

Ja muudatuseks sai siis tibake 1 nurk maha võetud umbes 2mm jagu, et saaks "kullinoka" juga suunata just sinna kuhu mulle vaja, et see läeks põhimõttel, et juga ei puudutaks ei seina ega segusiibrit

Pilt

Ja nüüd on nii ...liikumisruumiks piisavalt ruumi ja valmis mingiks ajaks ka katsetuseks..

Pilt

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitatud: 07 Apr 2018 21:50
Postitas stern100
Samara solexit oled ligemalt uurinud ja proovinud? Elu palju kergem. Tuiskab kiirenduspumbast kohe mõlemasse lõõri ja täpselt sinna kus vaja. Samuti igale kubatuurile vastavaid düüse, difuusoreid jne saada. Ei maksa ka palju, venest uus karbuss tuues odavam kui siit uus daaz osta.

Aga teisest küljest tore et keegi originaale torgib :beer

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitatud: 07 Apr 2018 22:37
Postitas partnermosse
stern100 kirjutas:Samara solexit oled ligemalt uurinud ja proovinud? Elu palju kergem. Tuiskab kiirenduspumbast kohe mõlemasse lõõri ja täpselt sinna kus vaja. Samuti igale kubatuurile vastavaid düüse, difuusoreid jne saada. Ei maksa ka palju, venest uus karbuss tuues odavam kui siit uus daaz osta.

Aga teisest küljest tore et keegi originaale torgib :beer
Eks ma veits uurind ja torkind ka lada solexit hobikorras. Sügavuti pole läinud. Daaz karpat nokin ja torgin rohkem kuna ei taha lisaväljaminekut teha, sest siis jäävad daazid seisma, aga minu idee on daazid taaselustada normaalsesse ja õigesse töökonditsiooni, sest mulle tundub, et tehase originaalil väiksed puudujäägid. :)

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitatud: 15 Apr 2018 22:55
Postitas partnermosse
Nonii, täna siis sai jälle tibake tehtud, siin pildil siis näha kiirenduspumba ebatasasused (kiirenduspumba kaas ilusti sirge, sest näha kenake sõõr, mis membraanile toetuma peab),aga KP põhi veits laines kuid siin õnneks ei mängi see rolli kuna membraan piisavalt paks ja ei lase õhku vahele ega tule sealt ka kütust välja.

Pilt

Siis tegin sellise lükke, et sellel segistil
Pilt

tõmbasin "splindi" välja, et see ei segaks normaalset puhast töötegemist
Pilt

Ja põhiline ja kõige olulisem on see, et kokkupuutepinnad oleksid siledad ja korralikud, et selle vahelt samuti õhku ei ahmiks juurde

Pilt

Pilt

No ja muidugi kui peenmehaanika hetkel käsil :) , siis ei saanud tegemata jätta ka originaal 0,4 ehk 40-nene "kullinokk"
Pilt

...suuremaks 0,5 ehk 50-seks, et see poleks "pudelikaelaks" sissepritsel kenakest kütust nimega AI-95 :D

Pilt

Ja kuna ajapuuduse tõttu saan toimetada hetkel vaid õhtuti taskulambivalgel, siis nii ongi, et loodan järgmised pildid teha juba nädala pärast... :D
No tegelikult vaja nüüd juba juppidest koostada ja muud millimeetrid paika ajada ja proovima minema :D