Nagu kord ja kohus, siis olen ka mina 1 nendest, kes 1x aastas nõidadega aru peab ja miskit ka otsustab.
Tänase "koosoleku" tulemuseks on see, et otsustasin teha midagi sellist, mille üle olen pikka aega arutlenud omakeskis, aga täna siis otsuse järel tegin ka ära.
Mõttete käigus läbi aja olen mõelnud karburaatori puhul kiirenduse juures alati seda, et kiirendus võiks olla niiöelda efektiivsem ja sõites ka tunne lahedam.
Koolis mäletan füüsika tunnis oli juttu kunagi ühendatud anumatest ja kuulsas FB viskab reklaamiks lahedaid ülesandeid ühendatud anumate põhimõttel, et milline anum saab kiiremini täis jne.... Miks siis kiirendamisel seda ideed kasutada ei saa? Aga saab ju ...
Läbi aja olen vahetanud düüse, et ikka " minek" lahedam ja kiirem oleks, aga no krt, mida sa kiirendad

kui sisse läheb piltlikult öeldes rusikasuurune toru, aga väljumisel vaevu märgatav pilu ...
Okei, pikk jutt, essune jutt...
Võtsin ette siis kiirenduspumbast lõppsirgel oleva 1 kambri pihusti ehk "kullinoka" ette ja tegin ta inetuks

Suurem osa neist pihustitest on alati mõõdus 0,4 mm ja kullinokal sisse stantsitud 40. Olen neid ise puurinud suuremaks 50, 60, 70 ja 80-ks , aga nagu enamikel meist pole neid puure kodus ja käepärast ja nii otsustasin 1 kullinoka "inetuks" teha ja uurida katseeksituse meetodil, aga mis saab kui ma "lõikan" "kullinokal" veidike nokka. Mõeldud tehtud....
Ja nii ma ta siis piltlikult öeldes ka maha võtsin sellise joonise järgi ja uskuge või mitte, tulemuseks sain avause 0,8 mm


Ja nagu pildilt näha on tulemus selline

Nüüd jääb vaid proovida, kuda sellise "kullinokaga" kiirendab, et kas asi on ka vaeva väärt.
