Eesti Moskvich Klubi
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/

IŽ-412 IE 1989 Partnermosse
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/viewtopic.php?f=6&t=5583
5. leht 12-st

Autor:  partnermosse [ 18 Apr 2018 00:52 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Panin pildid teise keskkonda, loodan, et nüüd nähtavad :)

Autor:  tarmo400 [ 18 Apr 2018 08:31 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Siis tegin sellise lükke, et sellel segistil
Pilt

tõmbasin "splindi" välja, et see ei segaks normaalset puhast töötegemist



Mis võiks olla selle splindi eesmärk et see sinna tehasest pandud on?

Autor:  partnermosse [ 18 Apr 2018 10:45 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

tarmo400 kirjutas:
Siis tegin sellise lükke, et sellel segistil
Pilt

tõmbasin "splindi" välja, et see ei segaks normaalset puhast töötegemist



Mis võiks olla selle splindi eesmärk et see sinna tehasest pandud on?

Eesmärk üritada segu veel rohkem segada !
Aga vastu küsimus. Kas saab seebivahtu veel rohkem vahule ajada ? :D

Autor:  partnermosse [ 21 Apr 2018 23:31 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Ja kuna nädal jälle möödas ja on aega ka oma hobi jaoks, siis seekordne täiustus oli see, et tegin kütusekogusekruvile väikse soone sisse, et kummitihend mööda keeret maha ei tuleks nagu see kipub tavaliselt juhtuma kui reguleeritakse kütuse kogust tühikäigu tarvis. Ja kuna sinna sisse ei näe tavaliselt kruvi keeramisel, siis nüüd saab kindel olla, et juhuse läbi kummitihend "jooksu ei pane" :)
Pilt
Pilt

Ja kuna hetkel muud huvitavat lugejate jaoks ei teinud, siis tegelesin karpa koostamisega ja sättisin millimeetrid paika külmkäivitamise jaoks ja tühikäigu jaoks. Teiste sõnadega, nüüd vaja karpa ka mosse peal ära proovida ja teha mõned reguleerimised juba kohapeal mootorit kuulates.

Pilt

Autor:  partnermosse [ 28 Apr 2018 13:26 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Mis põhjustab pikaajalise karburaatori kasutamisel ujukikambris kütusenivoo suurenemise ehk maakeeli üleujutamise ?
Vastus on siin pildil, ülemine tuliuus nõelklapp ja alumine aastaid kasutuses olnud ning tähelepanuta jäetud fakt, et nõelklapil on tekkinud sooned, mis põhjustavad hilise klapi sulgemise ujukikambri täitumisel ! Jah seda saab veel ujuki küljes olevate "keeltega" reguleerida, kuid jah, pika praktika jooksul ei soovitaks ma seda teha,sest on olnud juhtumeid, kus ujuki reguleerimise keel enam ei võimalda seda teha, tuleb vahetada see nõel siiski uuema vastu !
Pilt

Ja siin alumisel pildil tegin kättejuhtuva esemega väikse uuenduse, et 2 kambri avanemisel ei tekiks vaakumi töös teise kambri siibri avanemisel hilinemist, kuna see "keermelatt" on sellises liiga terava nurga asendis, et vaakumil on vaja teha liiga palju tööd, et latt terava ja pimeda nurga alt vabalt töösse pääseks.
Pilt

Autor:  partnermosse [ 01 Mai 2018 00:08 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Nagu kord ja kohus, siis olen ka mina 1 nendest, kes 1x aastas nõidadega aru peab ja miskit ka otsustab. :devil
Tänase "koosoleku" tulemuseks on see, et otsustasin teha midagi sellist, mille üle olen pikka aega arutlenud omakeskis, aga täna siis otsuse järel tegin ka ära.
Mõttete käigus läbi aja olen mõelnud karburaatori puhul kiirenduse juures alati seda, et kiirendus võiks olla niiöelda efektiivsem ja sõites ka tunne lahedam.
Koolis mäletan füüsika tunnis oli juttu kunagi ühendatud anumatest ja kuulsas FB viskab reklaamiks lahedaid ülesandeid ühendatud anumate põhimõttel, et milline anum saab kiiremini täis jne.... Miks siis kiirendamisel seda ideed kasutada ei saa? Aga saab ju ... :think
Läbi aja olen vahetanud düüse, et ikka " minek" lahedam ja kiirem oleks, aga no krt, mida sa kiirendad :auto kui sisse läheb piltlikult öeldes rusikasuurune toru, aga väljumisel vaevu märgatav pilu ...
Okei, pikk jutt, essune jutt...
Võtsin ette siis kiirenduspumbast lõppsirgel oleva 1 kambri pihusti ehk "kullinoka" ette ja tegin ta inetuks :) Suurem osa neist pihustitest on alati mõõdus 0,4 mm ja kullinokal sisse stantsitud 40. Olen neid ise puurinud suuremaks 50, 60, 70 ja 80-ks , aga nagu enamikel meist pole neid puure kodus ja käepärast ja nii otsustasin 1 kullinoka "inetuks" teha ja uurida katseeksituse meetodil, aga mis saab kui ma "lõikan" "kullinokal" veidike nokka. Mõeldud tehtud....
Ja nii ma ta siis piltlikult öeldes ka maha võtsin sellise joonise järgi ja uskuge või mitte, tulemuseks sain avause 0,8 mm

Pilt

Pilt

Ja nagu pildilt näha on tulemus selline

Pilt

Nüüd jääb vaid proovida, kuda sellise "kullinokaga" kiirendab, et kas asi on ka vaeva väärt. :) :hail

Autor:  Muhulane [ 01 Mai 2018 08:50 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Kullinoka puurimine läbitud etapp :) Ma seda otsa maha ei võtt,sai auk suuremaks puuritud. Tulemus ei olnud vist eriti tummine,kuna sai see maha krutitud uuesti ja tavalisega asendatud. Kuskil oli sest juttu ka,kui sellega mässasin.

Autor:  partnermosse [ 01 Mai 2018 12:44 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Muhulane kirjutas:
Kullinoka puurimine läbitud etapp :) Ma seda otsa maha ei võtt,sai auk suuremaks puuritud. Tulemus ei olnud vist eriti tummine,kuna sai see maha krutitud uuesti ja tavalisega asendatud. Kuskil oli sest juttu ka,kui sellega mässasin.

Eriti tummist ehk raketti ma ei loodagi saada, aga mosse ning lada "astma haigusest" peaks saama võitu küll. Eks lähitulevikus proovimine näitab :D

Autor:  partnermosse [ 14 Mai 2018 01:56 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Kuna kevadtööd tulid vahele ja oma mossega tegeleda ei saanud, siis alternatiiviks juhuse läbi sai kaasfoorumlase ABS karpat hoopis näppida :) äkki sai veidike paremaks kui ennist oli :)

Autor:  ABS [ 14 Mai 2018 08:06 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

partnermosse kirjutas:
Kuna kevadtööd tulid vahele ja oma mossega tegeleda ei saanud, siis alternatiiviks juhuse läbi sai kaasfoorumlase ABS karpat hoopis näppida :) äkki sai veidike paremaks kui ennist oli :)

Väga palju sai paremaks,suur-suur tänu! :)

5. leht 12-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/