5. leht 12-st

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitatud: 18 Apr 2018 00:52
Postitas partnermosse
Panin pildid teise keskkonda, loodan, et nüüd nähtavad :)

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitatud: 18 Apr 2018 08:31
Postitas tarmo400
Siis tegin sellise lükke, et sellel segistil
Pilt

tõmbasin "splindi" välja, et see ei segaks normaalset puhast töötegemist



Mis võiks olla selle splindi eesmärk et see sinna tehasest pandud on?

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitatud: 18 Apr 2018 10:45
Postitas partnermosse
tarmo400 kirjutas:Siis tegin sellise lükke, et sellel segistil
Pilt

tõmbasin "splindi" välja, et see ei segaks normaalset puhast töötegemist



Mis võiks olla selle splindi eesmärk et see sinna tehasest pandud on?
Eesmärk üritada segu veel rohkem segada !
Aga vastu küsimus. Kas saab seebivahtu veel rohkem vahule ajada ? :D

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitatud: 21 Apr 2018 23:31
Postitas partnermosse
Ja kuna nädal jälle möödas ja on aega ka oma hobi jaoks, siis seekordne täiustus oli see, et tegin kütusekogusekruvile väikse soone sisse, et kummitihend mööda keeret maha ei tuleks nagu see kipub tavaliselt juhtuma kui reguleeritakse kütuse kogust tühikäigu tarvis. Ja kuna sinna sisse ei näe tavaliselt kruvi keeramisel, siis nüüd saab kindel olla, et juhuse läbi kummitihend "jooksu ei pane" :)
Pilt
Pilt

Ja kuna hetkel muud huvitavat lugejate jaoks ei teinud, siis tegelesin karpa koostamisega ja sättisin millimeetrid paika külmkäivitamise jaoks ja tühikäigu jaoks. Teiste sõnadega, nüüd vaja karpa ka mosse peal ära proovida ja teha mõned reguleerimised juba kohapeal mootorit kuulates.

Pilt

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitatud: 28 Apr 2018 13:26
Postitas partnermosse
Mis põhjustab pikaajalise karburaatori kasutamisel ujukikambris kütusenivoo suurenemise ehk maakeeli üleujutamise ?
Vastus on siin pildil, ülemine tuliuus nõelklapp ja alumine aastaid kasutuses olnud ning tähelepanuta jäetud fakt, et nõelklapil on tekkinud sooned, mis põhjustavad hilise klapi sulgemise ujukikambri täitumisel ! Jah seda saab veel ujuki küljes olevate "keeltega" reguleerida, kuid jah, pika praktika jooksul ei soovitaks ma seda teha,sest on olnud juhtumeid, kus ujuki reguleerimise keel enam ei võimalda seda teha, tuleb vahetada see nõel siiski uuema vastu !
Pilt

Ja siin alumisel pildil tegin kättejuhtuva esemega väikse uuenduse, et 2 kambri avanemisel ei tekiks vaakumi töös teise kambri siibri avanemisel hilinemist, kuna see "keermelatt" on sellises liiga terava nurga asendis, et vaakumil on vaja teha liiga palju tööd, et latt terava ja pimeda nurga alt vabalt töösse pääseks.
Pilt

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitatud: 01 Mai 2018 00:08
Postitas partnermosse
Nagu kord ja kohus, siis olen ka mina 1 nendest, kes 1x aastas nõidadega aru peab ja miskit ka otsustab. :devil
Tänase "koosoleku" tulemuseks on see, et otsustasin teha midagi sellist, mille üle olen pikka aega arutlenud omakeskis, aga täna siis otsuse järel tegin ka ära.
Mõttete käigus läbi aja olen mõelnud karburaatori puhul kiirenduse juures alati seda, et kiirendus võiks olla niiöelda efektiivsem ja sõites ka tunne lahedam.
Koolis mäletan füüsika tunnis oli juttu kunagi ühendatud anumatest ja kuulsas FB viskab reklaamiks lahedaid ülesandeid ühendatud anumate põhimõttel, et milline anum saab kiiremini täis jne.... Miks siis kiirendamisel seda ideed kasutada ei saa? Aga saab ju ... :think
Läbi aja olen vahetanud düüse, et ikka " minek" lahedam ja kiirem oleks, aga no krt, mida sa kiirendad :auto kui sisse läheb piltlikult öeldes rusikasuurune toru, aga väljumisel vaevu märgatav pilu ...
Okei, pikk jutt, essune jutt...
Võtsin ette siis kiirenduspumbast lõppsirgel oleva 1 kambri pihusti ehk "kullinoka" ette ja tegin ta inetuks :) Suurem osa neist pihustitest on alati mõõdus 0,4 mm ja kullinokal sisse stantsitud 40. Olen neid ise puurinud suuremaks 50, 60, 70 ja 80-ks , aga nagu enamikel meist pole neid puure kodus ja käepärast ja nii otsustasin 1 kullinoka "inetuks" teha ja uurida katseeksituse meetodil, aga mis saab kui ma "lõikan" "kullinokal" veidike nokka. Mõeldud tehtud....
Ja nii ma ta siis piltlikult öeldes ka maha võtsin sellise joonise järgi ja uskuge või mitte, tulemuseks sain avause 0,8 mm

Pilt

Pilt

Ja nagu pildilt näha on tulemus selline

Pilt

Nüüd jääb vaid proovida, kuda sellise "kullinokaga" kiirendab, et kas asi on ka vaeva väärt. :) :hail

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitatud: 01 Mai 2018 08:50
Postitas Muhulane
Kullinoka puurimine läbitud etapp :) Ma seda otsa maha ei võtt,sai auk suuremaks puuritud. Tulemus ei olnud vist eriti tummine,kuna sai see maha krutitud uuesti ja tavalisega asendatud. Kuskil oli sest juttu ka,kui sellega mässasin.

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitatud: 01 Mai 2018 12:44
Postitas partnermosse
Muhulane kirjutas:Kullinoka puurimine läbitud etapp :) Ma seda otsa maha ei võtt,sai auk suuremaks puuritud. Tulemus ei olnud vist eriti tummine,kuna sai see maha krutitud uuesti ja tavalisega asendatud. Kuskil oli sest juttu ka,kui sellega mässasin.
Eriti tummist ehk raketti ma ei loodagi saada, aga mosse ning lada "astma haigusest" peaks saama võitu küll. Eks lähitulevikus proovimine näitab :D

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitatud: 14 Mai 2018 01:56
Postitas partnermosse
Kuna kevadtööd tulid vahele ja oma mossega tegeleda ei saanud, siis alternatiiviks juhuse läbi sai kaasfoorumlase ABS karpat hoopis näppida :) äkki sai veidike paremaks kui ennist oli :)

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitatud: 14 Mai 2018 08:06
Postitas ABS
partnermosse kirjutas:Kuna kevadtööd tulid vahele ja oma mossega tegeleda ei saanud, siis alternatiiviks juhuse läbi sai kaasfoorumlase ABS karpat hoopis näppida :) äkki sai veidike paremaks kui ennist oli :)
Väga palju sai paremaks,suur-suur tänu! :)