10. leht 12-st

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitatud: 20 Jaan 2019 03:17
Postitas partnermosse
Sai vahepeal ka piiri taga käidud ja nagu aamen kirikus nii ka mina külastasin poodi kus mossedele varuosi saab ning tõin ära õlifiltri ülemineku, mis mossele ka kevadel külge läheb... :)
Samas kui keegi teadjam on, et mis mõõtu poltidega see asjandus kinnitatakse, siis ootan infot ja kindlasti on sellisele asjandusele mõeldud ka tihend vahele. Millest teha ja kui paks võib või peaks tihend olema? Juhul kui kellegil olemas ja mõni tihend üle, siis võib pakkuda :)
Pilt
Pilt

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitatud: 20 Jaan 2019 08:13
Postitas stern100
Tihend mootoritihendite komplektis olemas ning poltideks sisekuuskantpeaga m8, pikkust täpselt ei mäleta. Lühemapoolsed. Originaal tikkpoldid tuli eemaldada(vähemalt need sisemised ja see üks pikk).

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitatud: 20 Jaan 2019 14:52
Postitas partnermosse
stern100 kirjutas:Tihend mootoritihendite komplektis olemas ning poltideks sisekuuskantpeaga m8, pikkust täpselt ei mäleta. Lühemapoolsed. Originaal tikkpoldid tuli eemaldada(vähemalt need sisemised ja see üks pikk).
Tänud ! Ise ei osand vaadata tihendi komplekti kuna see veel kiles :lol ja teiste tihendite vahelt nüüd paistis olema jah kui väheke raputasin :beer

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitatud: 20 Jaan 2019 17:54
Postitas Muhulane
Ja tikkpoltide väljakeeramisel võib ka ebameeldivaid üllatusi esineda. Pooleksminemise seisukohalt. Läbielatud koledus. Kui kasutad madalat õlifiltrit,siis tühikäigul on õlisurve nõrk. Kõrgemat filtrit ei ole jõudnud katsetada,enne müüsin auto maha.

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitatud: 20 Jaan 2019 18:23
Postitas Martin2140
Kui madal ta siis on. Enda mosul külmast peast on 3bari ringis, soojast peast sõites on 2 bari juures, ja tühikäigul läheb tsipa alla 1bari. Surve tuli ei ole veel muidugist põlema läinud, nii et vist liiga madal ei ole.

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitatud: 20 Jaan 2019 20:08
Postitas Muhulane
Mis õli kasutad? Mina kasutasin 5W-40 Mobil Rally 3000. Ja,kui vesi soojaks läks,siis hakkas õlituluke tühikäigul põlema. Hiljem,kui originaalkorpus koos filtriga tagasi sai pandud,siis tuluke põlema ei hakanud.

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitatud: 20 Jaan 2019 20:39
Postitas stern100
Ei ole mingeid muresi madala filtriga rallikal old. Õli muidugi 5-50/10-60. Kasutage korralikke filtreid!

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitatud: 20 Jaan 2019 20:56
Postitas Martin2140
Kasutan mingit wolf 5w-40

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitatud: 20 Jaan 2019 23:16
Postitas partnermosse
Muhulane kirjutas:Ja tikkpoltide väljakeeramisel võib ka ebameeldivaid üllatusi esineda. Pooleksminemise seisukohalt. Läbielatud koledus. Kui kasutad madalat õlifiltrit,siis tühikäigul on õlisurve nõrk. Kõrgemat filtrit ei ole jõudnud katsetada,enne müüsin auto maha.
Kas reduktsiooniklapist rõhku ei saanud juurde keerata ?

Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse

Postitatud: 21 Jaan 2019 09:29
Postitas Muhulane
partnermosse kirjutas:
Muhulane kirjutas:Ja tikkpoltide väljakeeramisel võib ka ebameeldivaid üllatusi esineda. Pooleksminemise seisukohalt. Läbielatud koledus. Kui kasutad madalat õlifiltrit,siis tühikäigul on õlisurve nõrk. Kõrgemat filtrit ei ole jõudnud katsetada,enne müüsin auto maha.
Kas reduktsiooniklapist rõhku ei saanud juurde keerata ?
Proovisin aga resultaati polnud. Mu oma teemas oli sellest juttu ka minu mäletamist mööda.