Teen ka oma teisest liikurist teema. Tegemist siis IZ tehase toodanguga, mudeliga 412 ja kõigi eelduste kohaselt veeres see tehasest välja 1989. aastal. Auto sain vägagi juhuslikult - otsisin käigukasti 2140-le, pakuti seda soodsalt varuosadeks. Ostsin selle lootuses, et saan sealt käigukasti ja mõned asjad veel, aga autot lahti võtma hakates nägin, et ei ole mõtet lammutada - liiga heas korras on. Auto juures hakkas silma ka sinine sisu - minu arvates ilus.
Seisma jäi too masin sellepärast, et oli saanud väikse matsu kõrvalistuja poolsesse külge - esiuks sees, kere altpoolt natukene kõver (uksepost), tagauks kraabitud ja küljekarp ka veidi mõlkis. Kõik siiski kergesti kõrvaldatavad vead: uksed tuleb välja vahetada, kere tungraua või mõne muu asjaga sirgeks ajada ja küljekarp vajab vaid natukene pahtlit.
Tööd tahab saada ka veermik ja roolisüsteem - rooliloks on üpriski suur ja veermikus tundub, et osa asju kolisevad ja logisevad ja teevad muid naljakaid asju.
Mõni pilt





Kõigepealt plaanis:
- Kundepoolsed uksed välja vahetada
- Kereremont (mitte siis väga suurel määral)
- Värvimine (osaline või terviklik - eks see paistab, kuidas rahakott lubab)
- Mootori remont (õli ja õlifiltri vahetus, klappide reguleerimine, keti pingutus, süüte reguleerimine)
- Kaotada kõik kolinad, naginad jm. veermikus, vajadusel amortide vahetus
- Roolisüsteem
Tulevikus plaanis (kui aega ja raha on):
- Laiad plekkveljed korralike rehvidega (olemas, vaja vaid korda teha ja alla panna)
- Topeltstabikas (kinnitused vaja teha)
- Korralikud peeglid (külge vaja panna)
- El. ventilaator
- Tagasihoidlik audio
- 2140 esiosa
Esialgu kõik.