AZLK 408(412) 1972 tarmo400

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Kasutaja avatar
Sten
Postitusi: 324
Liitunud: 08 Veebr 2009 12:57
Asukoht: Eesti

Re: AZLK 408(412) 1972 tarmo400

Postitus Postitas Sten »

Väga head pildid! Edu Mossega!
Kasutaja avatar
Martpoiss
Postitusi: 475
Liitunud: 29 Mär 2010 12:26

Re: AZLK 408(412) 1972 tarmo400

Postitus Postitas Martpoiss »

Väga kena auto, väga meeldib selline ajastutruus stiilis "tuuning" sellel autol. Kunagi sai maantemuuseumis mosseüritusel imetletud seda autot, vist kunagi ka meie klubi kokkutulekul?
Kasutaja avatar
tarmo400
Postitusi: 118
Liitunud: 02 Veebr 2009 15:24
Telefon: 5014308
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 408(412) 1972 tarmo400

Postitus Postitas tarmo400 »

Radiaatoril ja ventilaatorikojal on Sadolini 1K must autovärv. Ventilaator ja andur on Lada 06/03. Värvitud ja galvaanikas käisid asjad 2002 või 2003 aastal enam täpselt pole meeles.
Klubi kokkutulekul käisin eelmine aasta, ja kaks korda olen käinud lihtsalt kaasa sõitmas ilma õhtuse koosviibimiseta.
Kasutaja avatar
tarmo400
Postitusi: 118
Liitunud: 02 Veebr 2009 15:24
Telefon: 5014308
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 408(412) 1972 tarmo400

Postitus Postitas tarmo400 »

Eile sa proovitud karburaatori düüsi vahetada. Sees olnud 125 tundus ikka palju.
Viimati muutis tarmo400, 29 Juun 2016 12:13, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
tarmo400
Postitusi: 118
Liitunud: 02 Veebr 2009 15:24
Telefon: 5014308
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 408(412) 1972 tarmo400

Postitus Postitas tarmo400 »

[quote="tarmo400"]Eile sa proovitud karburaatori düüsi vahetada. Sees olnud 125 tundus ikka palju.

Pilt
Kuna mul numbri järgi paremat düüsi polnud siis otsisin ilma numbrita düüside seast ja abivahendiks kasutasin puure
Pilt

Sisse läks selline düüs kus 1,1 mm puur loksub natuke, 1,2 aga sisse ei mahu. Kas need düüsid on kuidagi nummerdatus läbimõõdu alusel ?Näiteks et 125 düüsi ava on 1,25mm. Oleks nagu kusagilt lugenud aga enam ei meenu. K126 karburaatorite düüsid on igaljuhul ajakirja Tehnika ja Tootmine andmetel nummerdatud läbivoolava kütusekoguse järg ja otsene seos millimeetritesse puudub.

Siis selliselt kokku
Pilt
Pilt
Tulemus see et saab sõita aga kuni 1500 pööret on tühi koht sees. Kuna sõidust tagasi tulles oli aeg juba hiline siis jäi praegu nii. Kui lihtsalt sõita omaette käigud algusest lõpuni siis on OK aga kui peab näiteks hoo maha võtma siis kolmas käik ja 1000...1200 pööret on mootoril paariks kolmeks sekundiks hing kinni. See mulle ei meeldi , peab veel katsetama.
karlaas
Postitusi: 46
Liitunud: 25 Aug 2013 19:19
Telefon: +37255608047
Asukoht: Lasnamägi, Tallinn

Re: AZLK 408(412) 1972 tarmo400

Postitus Postitas karlaas »

Fantastiliselt ilus auto! Väga meeldib ja eriti, et ta nii puhas ja läikiv on :)
Jõudu ja veel pilte! :D
Mossed on nagu miniseelikuga neiud- tekivad esimeste soojemate ilmadega tänavapildile, kõik vaatavad neid, aga kui ühe kätte saad, mõtled et vaadata oli lihtsam.
Kasutaja avatar
tarmo400
Postitusi: 118
Liitunud: 02 Veebr 2009 15:24
Telefon: 5014308
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 408(412) 1972 tarmo400

Postitus Postitas tarmo400 »

Kas keegi oskab öelda kus on tiivapealse peegli õige asukoht? Mitu cm tiiva esimesest tipust
Pilt
Pildil olev on kindlasti vale sest peegel peaks asuma valtsist allpool. Aga kui palju?
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 408(412) 1972 tarmo400

Postitus Postitas Muhulane »

Minu teemas oli põgusalt juttu peeglite asetusest esitiibadel aga ega päris millimeetri pealt ei oskagi öelda. Siis peab kuskilt tehasekonditsioonis masina saama mõõtmiseks. Mina panin universaalile tunde järgi. Valtsile suht lähedale. Võin mõõta,kui huvi.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
hamada
Postitusi: 146
Liitunud: 18 Veebr 2010 18:57
Asukoht: Kiili

Re: AZLK 408(412) 1972 tarmo400

Postitus Postitas hamada »

Pilt
Nagu pildilt näha on IZi peegel kohe vastu valtsi serva. Esimesest servast mõõdetuna esimese kinnitus auguni on
405mm (originaalilt mõõdetud)
Eelmisel pildil olevaid peegeleid paigaldas Konela. Kahtlustan, et soomlased panid neid peegleid üsna suvaliselt.
Viimati muutis hamada, 19 Dets 2017 18:43, muudetud 1 kord kokku.
Ilu on omakasupüüdmatu rahulolu.
Kasutaja avatar
tarmo400
Postitusi: 118
Liitunud: 02 Veebr 2009 15:24
Telefon: 5014308
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 408(412) 1972 tarmo400

Postitus Postitas tarmo400 »

[Eelmisel pildil olevaid peegeleid paigaldas Konela. Kahtlustan, et soomalsed panid neid peegleid üsna suvaliselt.[/quote]

Aga võib-olla nii ongi. Olen vaadanud netist pilte ning mul on ka paberkujul mõned Konela reklaamid ja jääb mulje et peeglid kõigil erinevatel kaugustel auto ninast. Lootsin et kellelgi on auto kus kindlat peeglid pole ise paigaldatud.
Minu autol olevad peeglid paigaldas eelmine omanik aastal 1972 ja hetkel on nii et peegel ja vars on kindlalt eri tootjate omad. Minu autol oleva peegli varre küljes käis sellise kujuga peegel
Pilt
Vasta