Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 11 Dets 2019 23:46

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 05 Juun 2016 07:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08 Veebr 2009 12:57
Postitusi: 346
Asukoht: Tartu/Saaremaa
Väga head pildid! Edu Mossega!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 05 Juun 2016 21:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29 Mär 2010 12:26
Postitusi: 520
Väga kena auto, väga meeldib selline ajastutruus stiilis "tuuning" sellel autol. Kunagi sai maantemuuseumis mosseüritusel imetletud seda autot, vist kunagi ka meie klubi kokkutulekul?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 07 Juun 2016 08:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 15:24
Postitusi: 120
Asukoht: Tallinn
Radiaatoril ja ventilaatorikojal on Sadolini 1K must autovärv. Ventilaator ja andur on Lada 06/03. Värvitud ja galvaanikas käisid asjad 2002 või 2003 aastal enam täpselt pole meeles.
Klubi kokkutulekul käisin eelmine aasta, ja kaks korda olen käinud lihtsalt kaasa sõitmas ilma õhtuse koosviibimiseta.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 29 Juun 2016 08:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 15:24
Postitusi: 120
Asukoht: Tallinn
Eile sa proovitud karburaatori düüsi vahetada. Sees olnud 125 tundus ikka palju.


Viimati muutis tarmo400, 29 Juun 2016 12:13, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 29 Juun 2016 08:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 15:24
Postitusi: 120
Asukoht: Tallinn
[quote="tarmo400"]Eile sa proovitud karburaatori düüsi vahetada. Sees olnud 125 tundus ikka palju.

Pilt
Kuna mul numbri järgi paremat düüsi polnud siis otsisin ilma numbrita düüside seast ja abivahendiks kasutasin puure
Pilt

Sisse läks selline düüs kus 1,1 mm puur loksub natuke, 1,2 aga sisse ei mahu. Kas need düüsid on kuidagi nummerdatus läbimõõdu alusel ?Näiteks et 125 düüsi ava on 1,25mm. Oleks nagu kusagilt lugenud aga enam ei meenu. K126 karburaatorite düüsid on igaljuhul ajakirja Tehnika ja Tootmine andmetel nummerdatud läbivoolava kütusekoguse järg ja otsene seos millimeetritesse puudub.

Siis selliselt kokku
Pilt
Pilt
Tulemus see et saab sõita aga kuni 1500 pööret on tühi koht sees. Kuna sõidust tagasi tulles oli aeg juba hiline siis jäi praegu nii. Kui lihtsalt sõita omaette käigud algusest lõpuni siis on OK aga kui peab näiteks hoo maha võtma siis kolmas käik ja 1000...1200 pööret on mootoril paariks kolmeks sekundiks hing kinni. See mulle ei meeldi , peab veel katsetama.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 29 Juun 2016 10:34 

Liitunud: 25 Aug 2013 19:19
Postitusi: 46
Asukoht: Lasnamägi, Tallinn
Fantastiliselt ilus auto! Väga meeldib ja eriti, et ta nii puhas ja läikiv on :)
Jõudu ja veel pilte! :D

_________________
Mossed on nagu miniseelikuga neiud- tekivad esimeste soojemate ilmadega tänavapildile, kõik vaatavad neid, aga kui ühe kätte saad, mõtled et vaadata oli lihtsam.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 18 Dets 2017 15:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 15:24
Postitusi: 120
Asukoht: Tallinn
Kas keegi oskab öelda kus on tiivapealse peegli õige asukoht? Mitu cm tiiva esimesest tipust
Pilt
Pildil olev on kindlasti vale sest peegel peaks asuma valtsist allpool. Aga kui palju?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 18 Dets 2017 17:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Postitusi: 844
Asukoht: Muhu saar
Minu teemas oli põgusalt juttu peeglite asetusest esitiibadel aga ega päris millimeetri pealt ei oskagi öelda. Siis peab kuskilt tehasekonditsioonis masina saama mõõtmiseks. Mina panin universaalile tunde järgi. Valtsile suht lähedale. Võin mõõta,kui huvi.

_________________
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 18 Dets 2017 20:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18 Veebr 2010 18:57
Postitusi: 165
Asukoht: Kiili
Pilt
Nagu pildilt näha on IZi peegel kohe vastu valtsi serva. Esimesest servast mõõdetuna esimese kinnitus auguni on
405mm (originaalilt mõõdetud)
Eelmisel pildil olevaid peegeleid paigaldas Konela. Kahtlustan, et soomlased panid neid peegleid üsna suvaliselt.

_________________
Ilu on omakasupüüdmatu rahulolu.


Viimati muutis hamada, 19 Dets 2017 18:43, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 19 Dets 2017 09:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 15:24
Postitusi: 120
Asukoht: Tallinn
[Eelmisel pildil olevaid peegeleid paigaldas Konela. Kahtlustan, et soomalsed panid neid peegleid üsna suvaliselt.[/quote]

Aga võib-olla nii ongi. Olen vaadanud netist pilte ning mul on ka paberkujul mõned Konela reklaamid ja jääb mulje et peeglid kõigil erinevatel kaugustel auto ninast. Lootsin et kellelgi on auto kus kindlat peeglid pole ise paigaldatud.
Minu autol olevad peeglid paigaldas eelmine omanik aastal 1972 ja hetkel on nii et peegel ja vars on kindlalt eri tootjate omad. Minu autol oleva peegli varre küljes käis sellise kujuga peegel
Pilt


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 18 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7