Eesti Moskvich Klubi
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/

AZLK 2137 1984a Marko
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/viewtopic.php?f=6&t=5673
3. leht 3-st

Autor:  marko [ 30 Juun 2020 18:49 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2137 1984a Marko

Pole jällegi ammu midagi postitanud.Asi on siiski vahelduva eduga edenenud ja niikaugel,et dokumendid korras ja võib ülevaatuseks valmistuda :auto
Fotosüüdistused ka siis,pildile ka jäänud üks kohalik kes Tankuri voolikud tuuri pannud ja seetõttu ka tankimatta jäi :D

Pilt

Pilt

Autor:  marko [ 26 Aug 2020 09:51 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2137 1984a Marko

Ülepikaaja sai siis kokkutulekul jälle osaleda. Auto pidas kenasti vastu. Km kogunes kuskil 1100km ringis ja selleks kulus ümmarguselt kaks paagitäit.
Mõned väiksed ilmingud lõid välja mis vajaks tähelepanu. Ühtlase gaasiga sõites aegajalt tykkis veidi kakkuma, aga üldises plaanis võib vägagi rahule jääda.
Minu poolt ka suured kiitused Allanile järjekordse toreda ja meeldejääva ürituse eest.

Autor:  partnermosse [ 26 Aug 2020 21:40 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2137 1984a Marko

marko kirjutas:
Ülepikaaja sai siis kokkutulekul jälle osaleda. Auto pidas kenasti vastu. Km kogunes kuskil 1100km ringis ja selleks kulus ümmarguselt kaks paagitäit.
Mõned väiksed ilmingud lõid välja mis vajaks tähelepanu. Ühtlase gaasiga sõites aegajalt tykkis veidi kakkuma, aga üldises plaanis võib vägagi rahule jääda.
Minu poolt ka suured kiitused Allanile järjekordse toreda ja meeldejääva ürituse eest.

Ühtlasel sõidul kakub kui tühikäigu ülemineku düüs suurem panna 50-lt 60 peale või isegi 70-ne juhul kui karpaks ikka DAAZ tüüpi karpa.

Autor:  marko [ 26 Aug 2020 22:12 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2137 1984a Marko

Karpaks DAAZ jah. Mis düüsid sees on seda ei tea, kuna ise pole veel jõudnud lahti kakkuda ja vaevalt seda ennegi tehtud on kuna täpne masina ajalugu teada. Sai enne sõitu lihtsalt õhuga läbi lastud. Eks millalgi piilun karule kõhtu.
Häiris ka see, et maanteel kiirendades esines deronatsiooni klõbinat üsna palju. Kütus 98 ja syydet sai eelnevalt kontrollitud nii jaa naapidi. Ju ei saanud ikka päris paika. Ju siis ikka liiga varajane?

Autor:  Seenior [ 27 Aug 2020 19:36 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 2137 1984a Marko

Klõbin viitab jah,liiga varasele süütele,see tuleb katsesõidul tunde ja hääle järgi paika panna,märgid ei ole alati päris õigel kohal.

3. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/