Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 09 Dets 2019 23:30

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 998 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 15 Sept 2016 17:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 20:16
Postitusi: 781
Asukoht: Tartu
Lase mootoril korralikult soojaks käija sõites ning vaheta õli ära,siis saad asjast ehk rohkem sotti mis seisus mootor on.Seisnud mootor tahab vahest lahti sõitmist ja alguses tossata.Survet sul karteris ei tundunud olevat,aga survd võid ära mõõta kindluse mõttes.

_________________
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 86a,AZLK 2137 84a


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 17 Sept 2016 17:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Postitusi: 1892
Asukoht: Tartumaa
Kurja tooreklappi nupp murdus ära aga pole ka ime, ennem on seda isoleeriga üritatud paika keerata.

Hetkel üritan võtta mõned aparaadid appi,et määrata ka see,kas süütenurk on õige ja muud näitajad korras. Võib vabalt olla,et pole muud kui üleliigne sodi põlemiskambris.

_________________
ex AZLK 2140 1986,ex IZ 2715 1985. Praegust MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 17 Sept 2016 18:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 20:16
Postitusi: 781
Asukoht: Tartu
See tooreklapi nupp tükib jah ära tulema,tavaline nähtus.

_________________
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 86a,AZLK 2137 84a


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 01 Jaan 2017 16:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Postitusi: 1892
Asukoht: Tartumaa
Aega pikalt möödas,kui viimati teemas kirjutasin. Aga pole jätkuvalt targemaks saanud,miks vingu ajab mootor välja.
Käima läheb ja töötab aga sinist vingu on palju ja see on nii hull,et võtab silmad vett jooksma ja köhima.
Ise arvan,et kindla peale minek oleks kas mootor ära vahetada. Või võtta kaas maha ja klapisääre tihendid ära teha.
Tundub,et õli saab nagu liiga palju ülevalt peale.
Teema ka selles,et siduriketas on jube kulunud olemisega. Selle vahetuses ma mingit erilist takistust ei näe.
Kuid klapisääretihendite vahetamine on minu jaoks midagi sellist,mida ma varem teinud pole. Pole ka rakist,millega sai vedru kokkusuruda,et tihend ära vahetada.

_________________
ex AZLK 2140 1986,ex IZ 2715 1985. Praegust MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 01 Jaan 2017 18:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Nov 2013 19:36
Postitusi: 309
Asukoht: Pärnumaa
Oled kindel, et kõik silindrid töötavad?

_________________
Kaunitar 2015.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 01 Jaan 2017 21:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Postitusi: 1892
Asukoht: Tartumaa
Isand Berg:
Kõik 4 töötavad ja surved on ka kõik paigas silindrites. Aga suitsemine on ikka päris hull ja sellise mootoriga TÜV läbimine on ilmselt võimatu isegi peale makstes. Kui kaas maha võtta mootoril ilmselt siis selguks nii mõnigi asi. Aga paistab,et mootori mahavõtmisest pääsu pole.

_________________
ex AZLK 2140 1986,ex IZ 2715 1985. Praegust MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 01 Jaan 2017 21:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Postitusi: 844
Asukoht: Muhu saar
Karpa pole paigast ära? Segu liiga rikas?
Klapisääre tihendid võivad vabalt kutud olla. Aga vot neid vahetades võiks ka kaudu minnes muud ära teha. Nagu kaan ära lihvida,uued klapid panna,klapipesad ära soveldada ning klapi juhtpuksid üle kontrollida.Eriti väljalaske omad. Klapivedru kokkusurumisrakis on mul selline soetatud http://pood.fixus.ee/shop/prod/89/10?c=291-0034

_________________
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 02 Jaan 2017 00:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Postitusi: 1892
Asukoht: Tartumaa
Karpas enam asi ei saa olla, segukruvi näppimine ei muuda midagi. Asi selles,et kui ninapidi juures seista on tunda kõva õlipõlemise ving,seega ikkagi on probleem ilmselt klapisääre tihenditega.
Kuna tegu deforseeritud mootoriga siis tasub vist midagi asjalikumat alla panna. Samuti ei tea ma ,kui tihti või üldse sellel õli vahetatud on.

_________________
ex AZLK 2140 1986,ex IZ 2715 1985. Praegust MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 02 Jaan 2017 08:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Postitusi: 3760
Asukoht: Läänemaa, Palivere
No mis siis enam halada, tuleb tegutseda kui arengut tahad.

_________________
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 3 x 412(osa IE osa mitte) , 2715

Kokku omanud 69 mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 02 Jaan 2017 12:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Postitusi: 1453
Asukoht: Viljandimaa
Jah,ega siin midagi teha pole. Esimese asjana kontrolli klapisääretihendid üle. Kui avastad,et nendes asi siis vaheta uute vastu. Kui siis ka asjad samamoodi,et toss taga,ei jää muud üle,kui mootor maha ja teed kõvema remondi. Kõik asjad üle käia ja kui vaja uued osad kas siis valikuliselt või lööd kõik vana minema.
Ma ise jätsin muist vanu asju ka sisse,kuna tundusid veel kobedad ja see otsus oli õige. Mootor sõitnud peale seda rohkem,kui ette nähtud. Eks hea õli oli ka abiks.
Mis õli eelmised omanikud kasutasid ja kunas vahetasid,täitsa savi. See tossamist ei mõjuta. Kui remondi ära teed,kaabid kõik tagi maha,lööd ka parema õli sisse. Kui mootori oma käega ära teed,pole rohkem sinna asja vaid tegeled sõitmisega.

_________________
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 998 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7