Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 07 Dets 2019 17:51

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 998 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 96, 97, 98, 99, 100
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 22 Veebr 2018 19:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Postitusi: 1453
Asukoht: Viljandimaa
Peab ütlema,et riisvara on võimas.

Niipalju nendest klapisääretihenditest. Kui vaadata originaalis pandud tihendeid siis nende tihendite ülessane on ainult selline,et lihtsalt vedelevad ühel kohal ja ei lase õlil ülevalt läbi sääre,poolkuude ja taldriku liiga kolinal alla tulla. Kui õli sealt liigub klapi juhtpuksi otsa peale siis määrib nii puksi kui ka klapisäärt. Ainuke häda on see,et kui see õli satub sisselaskeklapi juhtpuksi otsa peale siis neelab selle koheselt kõhtu ja sumbutajast tuleb pahvakas sinist. :D Ma olen seda efekti lausa mootori töötamisel näinud. Vaatad,et tühikäigul tekib must randike juhtpuksi otsa peale ja peale tuuritamist kohe kadunud. Ja huvitav on see,et selline tilgake suudab terve tee sinist täis ajada.
Need moodsamad tihendid on küll head aga enne paigaldamist tasuks neid pisut vana klapisääre peal takseerida. Kui vedrurõngas ikka korralikult peale surub ju siis ka kõlbavad. Kui sääred juba kulunud siis on oht,et hakkab õli limpsima. Ma üldiselt ei laida originaali..... pole häda midagi. Need võiksid panna nagunii,sest paha see ei tee ja kindlam tunne igaljuhul. Peale selle ei maksa need ka eriti miskit.

_________________
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 22 Veebr 2018 21:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Postitusi: 1892
Asukoht: Tartumaa
Need tööriistad maksid ka natuke raha,kuid mul viskas see üle,et minna jälle kerjama kellegi uksetaha.

Ma ei usu,et enam õlilakkuma hakkab, juhtpuksid olid korras, mingeid üleliigseid loksumisi ei olnud. Klapid peavad ja polnud vaja väga meeletult soveldada neid. Originaal sääre tihendid töötavad seni,kuni nad ei muutu kivikõvaks plastmassiks. Enamus praktiseerib juba uuema malli tihendeid. Aga nagu öeldud,maitse asi,mis keegi külge kruttib.

Ootan nüüd soojamaid ilmasid,et laduda kõik kokku. Olgu öeldud,et pappfiltritega mässamine jääb edaspidi ära,kuna tuleb moodne Lada tüüpi õlifilter kasutusse. :auto Eesmärk on saada sõitev asi ja teha natuke mugavamaks elu endale.

Panen mõned stiili näided,mida 30.a teeb tihendite ja kummiga:
Pilt
Pilt
Siin on näha,et moodne pappfilter ei kõlba kuskile, selle võib kohe ahju tule alustuseks visata.
Pilt

_________________
ex AZLK 2140 1986,ex IZ 2715 1985. Praegust MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981


Viimati muutis MAZ, 23 Veebr 2018 11:24, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 22 Veebr 2018 21:34 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Postitusi: 1808
Asukoht: Linnuvabrik
Lada filtri sees ei ole siis papp? :D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 22 Veebr 2018 21:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Postitusi: 3760
Asukoht: Läänemaa, Palivere
Moodne pappfilter on väga hea kui õiget õli kasutada ja seda õigel ajal vahetada. Kuigi ise kasutan ka lääne filtreid lihtsalt mugavuse huvides.

_________________
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 3 x 412(osa IE osa mitte) , 2715

Kokku omanud 69 mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 22 Veebr 2018 22:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Postitusi: 1892
Asukoht: Tartumaa
Esialgu on plaan 500km sõita poolsündiga ära ja siis on vaja nagu nii kaant uuesti pingutada ning klapivahed reguleerida.
Kuna mul riiulis peale ühe uue VAZ 2101 filtri muud polnud,kasutan selle ära ja edaspidi siis juba tuntumad brändid. Seda,kas see Lada filter seest on papp või ei,mina ei tea ja ega väga ausalt huvi ei tunne ka.

_________________
ex AZLK 2140 1986,ex IZ 2715 1985. Praegust MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 16 Mär 2018 18:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Postitusi: 1892
Asukoht: Tartumaa
Väike uuendus: plokikaas on nüüd valmis peale panemiseks aga sellega tuli rohkem tööd ,kui oleksin osanud oodata.
Üritasin katkist nookurit kätte saada proovising igasugu variante aga mis ei tule välja on nookurite võll. Kõige lollem ,tagusin otsa oma tarkusega ka pasunasse ja no see enam sealt pesast välja ei tulnud. Viimases ahastuses läksin siis elukutselise plokikaane lihvija ja mootori remontija juurde. Mees vaatas peale ja võttis kahe käega peast kinni. Esmalt sain noomida,et tagusin võlli pasunasse ja õlikorgid puru. Aga siis selgus veel,et ei pea mul ka väljalaske klappid ja kaas ise ka on kergelt kummis. Lahti võttes nookuri võllid selgus,et 4 nookurit olid juba ise sisse kulunud ja kehvad. Nagu kadunud vanaisa ütles,mis s..tasti see uuesti.
Paraku läks see õppetund 55eur +kütuseraha edasi tagasi sõelumisele maksma. Siinkohal tuleb endale tuhka pähe raputada aga tõdeda fakti,et mõni kehv juhus on teinekord ka hea.

Nüüd jääb üle vaid uus plokikaanetihed osta ja peaks selle mootori kevadeks kenasti laulma saama.

_________________
ex AZLK 2140 1986,ex IZ 2715 1985. Praegust MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 16 Mär 2018 22:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Postitusi: 3760
Asukoht: Läänemaa, Palivere
Eks iga töö jaoks õiget riista vaja....esimese kaane keerad perse ja teisega juba oled targem :) Vaata et kolvid kepsud õigetpidi plokki saavad. Kodus esimest korda mootoriehitajatel tüüpviga ja pärast halavad et pöördesse ei lähe ja ei käi..

_________________
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 3 x 412(osa IE osa mitte) , 2715

Kokku omanud 69 mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 16 Mär 2018 22:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Postitusi: 1453
Asukoht: Viljandimaa
stern100 kirjutas:
Eks iga töö jaoks õiget riista vaja....esimese kaane keerad perse ja teisega juba oled targem :) Vaata et kolvid kepsud õigetpidi plokki saavad. Kodus esimest korda mootoriehitajatel tüüpviga ja pärast halavad et pöördesse ei lähe ja ei käi..


Tavaliselt ikka öeldi,et: "Esimese auto keerad pe...sse,teist oskad juba hoida."
Eks see alguse asi on kõigil raske olnud. Põhiline õpetus kõigile oleks- kui midagi lahti võtate,pange ka samamoodi tagasi. Olen seda ise teinud ja ka teisi õpetanud. Mis tänapäeval viga,vanasti sai asju pliiatsiga paberi peale joonistatud... nüüd puha telefonid ja digifotokad. Kui midagi ei tea,paned siia küsimused üles ja tarkpead aga õpetavad. Elu nagu lill. :beer

_________________
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 998 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 96, 97, 98, 99, 100

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7