Eesti Moskvich Klubi
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/

IŽ 412 1977 tarmo400
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/viewtopic.php?f=6&t=5906
4. leht 5-st

Autor:  Muhulane [ 13 Dets 2019 20:33 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 412 1977 tarmo400

Krt,kui kapoti lahti lööd ja sealt vahivad vastu värvitud osad,siis tekib juba kerge erekas. Äge,äge,äge!
Kus galvaniseerida lasid juppe? Mootorile ja plekkidele läks mis värv?

Autor:  13piisab [ 13 Dets 2019 21:59 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 412 1977 tarmo400

tarmo400 kirjutas:
Sügis ja kütmata garaaž tähendavad seda et kahe nädalaga tuleb plekile juba punane jume peale. Pidin pauside ajal natuke kruntima

Kui ei viitsi iga jupi pärast püstolit puhastada (ja kohati ka asju katta), siis abiks on roostemuundur. Pintseldad haljaks tõmmatule peale ja õhuniiskuse toel enam rooste ei pure. Hiljem krundi eel käsi-traatharja või trell-messingharjaga pind üle, kuigi mõistlikult nn õiget asja doseerides ei ole ilmselt isegi vajalik. Ma igatahes käin - on kogu protsessis imetilluke osa ja annab parema une :)
Su kapotialuse läikiv pind paneb aga küsima, ega Sa ketaslõikuri traatharjaga "pinda ei poleeri"? Kui liiga siledaks ajad, võib nake ebapiisav jääda ja kõik peale kantud kihid plekilt mingil hetkel irduda. Olen kord sellise asja messingketaste lõppemisel kokku keeranud ja ei soovita... :)

...aga tubli ettevõtmine ja silm puhkab: jõudu!

Autor:  tarmo400 [ 16 Dets 2019 16:02 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 412 1977 tarmo400

Enamus pidu puhastan sellega

Pilt


Sama ketas olemas ka relaka otsa aga toimib hästi ainult siis kui pöörded on seal 5000 juures. Muidu kulub väga kiirelt
Või siis suurema rooste korral relakas+terashari ja siis selle kettaga karedaks.
Telefoniga tehtud piltidel läigib asi rohkem kui tegelikkuses.
Puhastatud pindade konserveerimiseks olen kasutanud sellist asja
http://fixus24.ee/?st=5;info=;toode=KT- ... vanol.html
elab ka ilusasti talve üle ilma punaseks minemata.
või oskab keegi midagi paremat soovitada?

Mustade asjade värv ( ei leidnud päris täpset pilti)
Tooniks Lada 601
ja sama firma krunt. A.V.S.K müüb

Pilt

Oranž on Devoris segatud

Tsingitud asjad on see et... kapist võtan :)
On kunagi eelnevalt Voltas tehtud. Selle auto asjad on kõik alles puhastuse ootel.

Autor:  partnermosse [ 17 Dets 2019 13:08 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 412 1977 tarmo400

Mina olen sellist kasutanud nimega " tsinkar" ehk "цинкарь"
https://et.our-hometeam.com/4273513-rus ... pplication

Autor:  tarmo400 [ 19 Dets 2019 10:28 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 412 1977 tarmo400

Kas keegi on niimoodi rooliotsi remontinud nagu siin videos?
https://www.youtube.com/watch?v=Q8cQf5mRo7I
teoorias võiks ju asi töötada niikaua kui ülemine ja alumine kauss omavahel kokku ei puutu.

Autor:  Seenior [ 20 Dets 2019 10:22 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 412 1977 tarmo400

Suvaliste tootjate tehtud kausside puhul pole see midagi uut,samuti on ka materjali kvaliteet väga kõikuv ja kestvusaeg küsitav.Pisut aitab nende kestvust pikendada ka ülemise kausi serva madalamaks viilimine.

Autor:  tarmo400 [ 24 Jaan 2020 13:08 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 412 1977 tarmo400

Nüüd on auto peaaegu koos, 50m proovisõit tehtud. Tänavale pole saanud, kuna kindlustus hetkel puudu.

Esiosa kokkupanek
Pilt

Pilt

Pilt

Kaitseraua puhastasin seest ja värvisin
Pilt

Kolmel talvel paar soolaga sõitu ja uus originaalvärviga amort on selline
Pilt
( enne puhastamist jäi pilt tegemata)

Pilt


Siis vaatasin et klapikambri kaan tahaks värskendust
Pilt

Pilt

Pilt
Reljeefsed kohad ei saanud kõige paremad

Autor:  tarmo400 [ 24 Jaan 2020 13:19 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 412 1977 tarmo400

Siis plokikaane pingutus ja klappide reguleerimine( tegelikult piirdus asi kontrolliga)
Pilt

Pilt

Pilt

Peaks vist päris fotokaga ka mõne pildi tegema niikaua kuni kapotialune veel selline välja näeb

Küsimus karburaatori kohta. Originaal 109 düüsiga on hing kinni. Eriti seal kusagil 2000 pöörde juures. Sõitsin praegu 128 düüsiga ja tundub küünla värvi ja kütusekulu järgi et natuke palju. Võib-olla on seda ka keegi suuremaks uuristanud. Kuna mul sellised düüse riiulis pole siis võtsin K126 karburaatorilt 185 düüsi. Läbimõõt tundus enam vähem sama mis Osooni 109. Puurisin selle 185 1,2 millimeetriseks.( algselt oli u. 1,1) Käima panin aga sõita pole veel saanud. Kas kellelgi on kogemust et mis see õige number/ mõõt oleks , millega keskmine Moskvitš hästi sõidaks.

Praegu on niimoodi koos
Pilt

Pilt

Pilt

Autor:  hard0 [ 24 Jaan 2020 13:30 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 412 1977 tarmo400

Kuidas elektriventilaatori lülitamine lahendatud on? Kui termolülitiga, siis kuhu see paigaldatud on?

Autor:  tarmo400 [ 24 Jaan 2020 13:34 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 412 1977 tarmo400

Pildil üleval vasakul on näha ventika anduri auk( korgi kõrval)
algselt oli VAZ 2106 andur aga Fixusest valisin mõned kraadid madalamatel temperatuuridel lülitava anduri

Pilt

4. leht 5-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/