Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 02 Apr 2020 10:34

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 55 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 29 Veebr 2020 16:17 

Liitunud: 20 Juul 2015 20:20
Postitusi: 59
Nonii, kuna elu muutus vahepeal väga keeruliseks ja mosse pidi jääma tahaplaanile, siis pole palju kirjutada, aga natuke on edasiliikumisi ka olnud.
Pilt
Viisin mosse esimest korda tänavale ja kuna sõit linnas oli edukas, läksin maale. Kilomeetreid tiksus kokku 100 ringis ja teepeale ei jäänud, peaaegu :D
Probleemid ilmnesid kohe, kui maanteekiiruseni jõudsin, temperatuurinäidik kukkus 50 peale, sest termostaat enam oma ülesannet ei täitnud, sinna läks ka minu seadistamise idee, külma mootoriga ei seadista ju midagi :D Maanteelt maha keerates jäi järsku auto seisma ja uuesti ei käivitunud. Kütusepump tegi sellist kuiva häält, nagu paak oleks tühi, kuigi pool paaki alles. Eks ma tean küll, et paagi olukorda pean veel parandama, sest paak on lai ja madalama taseme korral võib kurvis pump kuivale jääda, kuid siis peaks rõhu ikka uuesti üles saama? 10 minutit süüdet sisse-välja keerates tuli rõhk tagasi ja sain edasi sõita. Tagasiteel endis Hapnikuandur otsad, ju siis ikkagi kondets või põlemata kütus oma tee anduri elemendile leidis, proovin andurit ümber tõsta. Termostaadi vahetasin ära ja panin lisatakistusega küünlad, sest vahepeal kadus sünkroon ajus ära ja pööre kukkus nulli, tekkisid vahelejätmised ja selle tõttu võis ka hapnikuandur otsa saada.

Üleeile otsustasin mossega trenni minna ja kuna lund paksult sadas, siis peale trenni otse koju ei läinud. Lõbus õhtu oli, kuid juhtus täpselt sama kütusepumba teema täpselt 150m enne garaaži, üks möödakäija ja üks audiga lõbutseja aitasid mul auto tee äärde lükata. Samamoodi klõpsisin süüdet ja valasin kanistrist kütust paaki, üks hetk tuli rõhk üles ja sain garaaži juurde sõita.
https://youtu.be/seiez6OaIXw
Masin üldiselt käib hästi, kuid ma ei tea, kas see sünkrooni kadumise probleem on alles, sest ma arvutit taha pole lükkanud.

Minu garaaži leidis tee selline riistapuu, paak on umbes 250l, kuid kompressor on päris vist mingist tööstuslikust külmutusseadmest ja tootlikkust ei ole kirjas. Tuleb rõhuautomaatika peale ehitada ja peaks korraliku asja kokku saama. Ega keegi ei oska midagi selle kompressori kohta öelda, mind just huvitab, kas jääb alla või läheb üle 500l/min, sest mul on ka CO-7 kompressori pea, mis toodab 500l/min.
Pilt
Pilt

_________________
Mis on hullem kui loll? Eks ikka sihikindel loll ;)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 29 Veebr 2020 16:40 

Liitunud: 13 Okt 2013 09:11
Postitusi: 116
Asukoht: Saku-Tallinn
Pirkal ju nn kliimakompressori andmed - jahutusvõimekus 9300kcal/h. Lihtsalt maamehe loogikaga ei ole see orienteeritud otseselt suurele tootlikkusele. Ning ootab ehk pumba-poolele hoopis õhu asemel külmainet (millel on äkki ka mingid määrdeomadused?)?

igatahes kui ses osas asju leiad, siis ole lahke jagama - täitsa huvitav, kas selliseid asju annab ka päriselt "mittesihtotstarbeliselt" pruukida :)

kui netist ei leia, siis automotos võib olla mõnedel nn kuliibinitel kas midagi taolist kasutusel (kui kasutada annab) või vähemalt mõttes olnud.

edit: see F12 viitab äkki Volvo furgoonile?
Viide millelegi sarnasele: https://forum.automoto.ee/showthread.ph ... #pid243868

...ja üldotsing (viimane vaste lausa eraldi teema):
https://forum.automoto.ee/search.php?ac ... order=desc

_________________
Kollane 21406. Liigub harva - tahab hulka rohkem tähelepanu, kui muud hobisõidukid :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 06 Mär 2020 13:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29 Mär 2010 12:26
Postitusi: 521
F12 on külmaaine mark millega see ette on nähtud töötama :) Tootlikkust ja vastupidavust ei oska kommenteerida, proovi ära.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 07 Mär 2020 16:56 

Liitunud: 20 Juul 2015 20:20
Postitusi: 59
Martpoiss kirjutas:
F12 on külmaaine mark millega see ette on nähtud töötama :) Tootlikkust ja vastupidavust ei oska kommenteerida, proovi ära.


Jah, niipalju uurisin ise ka selle kohta, eks järgi tuleb proovida, see on juba enne mind õhku pumpanud juba. Kuna rihmarattad ei ole kohakuti, flantsid valmis mootori liigutamiseks, aga pole veel kinnitanud. Ostsin ka rõhulüliti, kiirühendused, vee-eraldaja ja õlitaja. Ja kui isegi ei anna soovitud tulemust, siis tutikas(väidetavalt) CO-7 on ka olemas, 60€-ga ostsin, aga ei ole jõudnud isegi järgi proovida :lol

Pilt

_________________
Mis on hullem kui loll? Eks ikka sihikindel loll ;)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 07 Mär 2020 16:57 

Liitunud: 20 Juul 2015 20:20
Postitusi: 59
Pilt

_________________
Mis on hullem kui loll? Eks ikka sihikindel loll ;)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 55 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7