Eesti Moskvich Klubi
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/

AZLK 426 1968 erkki
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/viewtopic.php?f=6&t=6144
2. leht 6-st

Autor:  erkki [ 21 Okt 2017 01:07 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 426 1968 erkki

ei ole teistel M426 selliseid lisasi märganud. samas ei tundu et oleks kellegi enda tehtud need või on???
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  erkki [ 21 Okt 2017 21:28 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 426 1968 erkki

Auto on esimest korda tõstukil ja üllatus oli suur, sest põhi ei olegi mädanenud. Ainult bensiinipaagist tahapoole on läbi kõik. Olin jõudnud osta autole uue põhja ja poolraamid alla, kuid neid polegi vaja.
Kui nüüd veel uue taga paneeli saaks kuskilt, siis oleks lootus, et see auto taastamine ei lähekski nii valusalt ja vastu voolu.

Autor:  stern100 [ 22 Okt 2017 03:01 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 426 1968 erkki

Sellele mudelile sa uut tagapaneeli küll ei saa. Mina tegin 426-le selle osa 412 tagapaneelist, alumine ots ju peaaegu sama, mis stangeni või stangest allapoole jääb.

Autor:  MAZ [ 29 Okt 2017 17:23 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 426 1968 erkki

Nii olen siiani asja vaid seinalehe lugejana vaadanud aga ma ei saa päris Mareku arvamusega olla nõus.

Kui vaadata kuidas see lisaluuk on tehtud siis ei ütleks küll,et seda on keegi oma värkstoas nikerdanud. Liiga hea ja kvaliteetne töö ning selgelt painutus pinki kasutatud. Küll aga tekkis mõte,et järsku on tegu endise medistsiini või muu eriotstarbelise kerega?
Ma ei ole teemat päris lõpuni läbi vaandanud seega ei tea,kas tegu on konkreetselt ekspordi mudeliga?
Ehk viitsin teema algatanud kodanik,siia paar pildi birkast panna?

Erimudelid mis olid 426 või 408 baasil peaksid reeglina olema märgistatud vastava indeksiga(tähega).
Kui tegu tõesti eksopordi autoga,siis miks ei võinud see olla mingi eritellimusel tehtud asi? Pean silmas lisaluuke.

Autor:  erkki [ 31 Okt 2017 00:46 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 426 1968 erkki

See luuk on välja löödud stantsiga, ehk samal põhimõttel naga auto uks(ukseraam ja pealispekk). Autol on veel külje luugid mis ei ole kindlasti ise tehtud. Ka neid luuke pole teistel 426tel.
Autol ei ole enam birkat. Säilinud on ainult kere number, mis on 5 kohaline ja algab nulliga.
Kellel huvi võib autot vaatama tulla. Headest nõuannetest ei ütle ka ära, ehk kuidas edasi minna asjaga. :)

Autor:  erkki [ 31 Okt 2017 01:18 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 426 1968 erkki

Eesmärk oli proovida kas ma saan tiiva vahetusega hakkama ja kui kui halvas seisus auto kere on.
Pilt
Selgus et eelmine omanik on soperdanud seda nurka ja tiib on tagant u. 1,5cm madalamal. Katuse nurk ise u.1cm madalamal, see tähendab, et kere tuleb hakkata venitama ka veel :(
Pilt
Pilt

Autor:  erkki [ 31 Okt 2017 01:23 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 426 1968 erkki

Natuke motivatsiooni kulub ka ära
Pilt

Autor:  hard0 [ 31 Okt 2017 18:00 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 426 1968 erkki

Liigraske järelkäru vedamise tõttu võib autol tagaosa olla ära vajunud lihtsalt.

Autor:  marek [ 31 Okt 2017 18:49 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 426 1968 erkki

Mis elektrividin/karp see seal tiiva taga üleval nurgas on? Pole sellist asja nagu varem näinud.
Igastahes salapärane ja põnev masin oma luukide ja "vidinaga".

Tagarehvid tõid äratundmisrõõmu. Veneaja autojuhid on ikka rääkinud, et kuna rehvid olid defkad siis sõideti rehvid reaalselt lõpuni (traatideni). Tundub et antud masina viimane kasutaja on ka selline tõsiusklik nõukogude inimene olnud ja slikk rehviga minna andnud :D

Autor:  tarmo400 [ 01 Nov 2017 11:49 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 426 1968 erkki

See haagisekonksuga kaasas olev suunatulede relee, Et ei koormaks originaalreleed ...ja armatuuri käis veel lisa kontrollamp et näha kas käru suunad ikka vilguvad. Mul mitu sellist karpi kodus üle kui keegi soovib.

2. leht 6-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/