Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 12 Nov 2019 06:29

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 77 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 16 Apr 2018 19:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08 Sept 2015 19:22
Postitusi: 109
stern100 kirjutas:
Roolikarbi kinnitus- ühe poldi alla ei käi seib koopa pool!
Ja esisillas- vaata et sa õõtsa pukside juurs olevaid mutreid enne kinni ei tõmba kui mootor peal, muidu puksid aastaga otsas. Alles siis pingutad kui mootor peal ja auto ratastel oma loomulikud asendis.


Roolikarbi lasin lahti piduritorude paigaldamiseks, pildil poldid lihtsalt pesas nii, et võtan ära selle ühe seibi :D
Pukside jutt tundub igati mõistlik, taga puksidega ka sama jutt.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 16 Apr 2018 19:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08 Sept 2015 19:22
Postitusi: 109
Täna sai algust tehtud tagasilla ja vedrustuse eemaldamisega. Puksid nägid välja nagu "uued" :lol

Pilt

Üks amort oli ka läbi :)

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Teine lehtvedru jäi ajapuudusel eemaldamata. Homme tegelen edasi. Ütleme, et jube töö :angry


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 23 Mai 2018 03:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08 Sept 2015 19:22
Postitusi: 109
Pole nüüd mõnda aega kirjutanud siia midagi. Peale tagasilla eemaldamist nägin suure kurvastusega, et tuleb hakata otsast pihta tööga, millest sai alustatud...kiiruga ja hooletult. Osadest kohtadest, kunagi põhja alla lastud mastiksi oli juba rooste lahti lükanud.. Mida aeg edasi, seda järjest rohkem hakkasin rõhku panema sõnale "korralikult" ja ammu enam ei kehti reegel "kuidagi korda" Lihtsalt nii palju vaeva on ära nähtud ja hing ei luba asja nii jätta.

Taaskord minu teema on ehe näide sellest, kuidas teha asju vales järjekorras :D Võtke minust õppust ja kui midagi teete siis juba algusest peale korralikult.

Probleemid mis välja tulid:

Pilt

Pilt

Hakkasin mastiksit maha kaapima, pole üldse lihtne töö

Pilt

Läks järjest hullemaks:

Pilt

Kakkusin kerehermeetiku ära:

Pilt

Hõredaid kohti sai lahti lõigatud:

Pilt

Kui juba lahti sai lõigatud siis liivapritsiga sai osa paneeli seest puhtaks

Pilt

Ja tekkis veel tööd juurde..

Pilt

Pilt

Pilt

Muidugi keevitus kohad tuleb haljaks taas lasta.

Pilt

Nii ma siis vaikselt tükeldan ja keevitan kui aega leian. Ja tagumise tange peaks ka eest ära võtma :D Pagassi põhi ja rattakoopad saavad uue värvi. Põhi saab kanalis liivapritsi peale keevitust ja loodan, et ülejäänud kerele ikka värv peale jääb peale mässamist. :cry
Järgmiseks aastaks saab vast auto valmis ka :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 23 Mai 2018 18:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08 Juul 2013 19:22
Postitusi: 638
Asukoht: Lasnamäe
Kuidas liivapritsiga kapotialuse puhastamine oli, ülejäänud auto värvi ei kahjustanud kõik see liiv ja tolm? :)

_________________
Igas korralikus peres peab olema vähemalt üks Moskvitš
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich! :auto
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot! :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 23 Mai 2018 19:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08 Sept 2015 19:22
Postitusi: 109
HendrikR kirjutas:
Kuidas liivapritsiga kapotialuse puhastamine oli, ülejäänud auto värvi ei kahjustanud kõik see liiv ja tolm? :)


Ei kahjustanud, "kamber" oli hästi ehitatud :lol . Ainuke häda oli see, et auke tulemüüril oli seestpoolt raske kinni katta, kasutasin 3-4 kihti mägiaivari teipi kuid liiva tuli ikka põrandale. Õnneks mitte palju.Ülejäänud auto sai veel kilesse rullitud.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 18 Juul 2018 00:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08 Sept 2015 19:22
Postitusi: 109
Veidike pilte tegemistest..kuidagi vaevaliselt läheb töö. Ilmad ka nii ilusad.. Kogu selle keevitamise ja keevituse töötlemise käigus on kaks korda juba metalli puru silmast eemaldatud erakorralise abina. Niipalju kasu siis prillidest 8) Õhukese pleki keevitamine on päris... :angry

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 20 Juul 2018 02:13 

Liitunud: 03 Sept 2013 18:28
Postitusi: 153
Asukoht: Iru küla
Mosse plekki on vägagi hea keevitada, endale tegin ühe japsi bussi korda, selle plekk oli nagu paber. Vähemalt asi edeneb, jõudu!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 77 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7