Muhulane kirjutas:
Saab. Ja saab ka ventikast ringi ajada,kui rihm korras ja normaalselt pingul.
Kui on tarvis olnud mootorit käsitsi ringi ajada, siis ise olen koguaeg sedasi teinud. Alati leiab lahenduse, kui puudub otsene ligipääs.
Eile ja täna käisin varuosa mosset lammutamas. Tuleb tänada lahket eesti sooja talve, sest ise olin raudpolt kindel, et jahutussüsteem on tühi. Aga võta näpust, keegi suslik oli vee sisse kallanud

. Hakkasin mootorit maha võtma ja avastasin, et mootor kinni. Mõtlesin juba, et milles kala. Alles sügisel käis mootor ilusti ringi. Radika lõdviku lahti tehes sain kohe aru - lõdvik üleni jääd täis. Siis oli juba pilt selge, ülevalt lõdvikust sooja vett sisse ja mootori ploki küljest kraan lahti. Lõpuks hakkas sealt vett tilkuma ja mootor käis juba ringi. Ilmselt veepump oli kinni ja sellepärast ei jõudnud käsitsi mootorit ringi ajada.
Plaan oli varuosa mosse sild pirukale alla keerata. Sild juba pooleldi alt ära ja nägin, et ega tollest sillast ka väga tolku pole, parem amordikinnitus puruks. Selge see - mõlemad sillad pulkadeks ja lapib ühe terve kokku. Kuna mul on meeletu kogus igasuguseid sarniiri kausse ja munakaid, siis ilmselt uusi ei osta, vaid vanadel vahetab kausid ära.
Pirukal oli all ketassild, varuosa mossel trummelsild. Mõtlesin, et kuna niikuinii peaksin supportidele mingi rem. komplekti ostma ja suht keeruline on seda lekkekindlaks saada, siis tundub natukene odavam trummelsild valmis ehitada. Või on siinkohal kellelgi midagi tarka juurde rääkida sellel teemal?
_________________
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit:
https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums