2. leht 9-st

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitatud: 14 Jaan 2018 10:35
Postitas Muhulane
Usu mind,pärast on selle tegemine veelgi sitem. Praegu on sul asjad küljest ära,värvimata ka. Seega tee see kohe ära,pärast tänad iseennast.

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitatud: 14 Jaan 2018 10:54
Postitas stern100
Muhulane kirjutas:Usu mind,pärast on selle tegemine veelgi sitem. Praegu on sul asjad küljest ära,värvimata ka. Seega tee see kohe ära,pärast tänad iseennast.
Mootorit saab ju lehtvõtmega ka käbist ringi ajada vajadusel. Vänta kui sellist ei tarvita ise ka...näiteks rallikal kogu moll nii paigast ära et vända avast pole tolku ikka :D

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitatud: 14 Jaan 2018 11:35
Postitas Muhulane
Saab. Ja saab ka ventikast ringi ajada,kui rihm korras ja normaalselt pingul.

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitatud: 14 Jaan 2018 12:26
Postitas hamada
Muhulane kirjutas:Usu mind,pärast on selle tegemine veelgi sitem. Praegu on sul asjad küljest ära,värvimata ka. Seega tee see kohe ära,pärast tänad iseennast.
Viimane kord, kui süütemärke paika keerasin "tänasin" ennast selle eest, et olin esistangele reg.numbri kahepoolse teibiga paigaldanud.
Tiivik libises, suure lehtvõtmega väga ebamugav seal toimetada, pluss mutri all on seib mille üks serv on mutri kandile
peale keeratud.

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitatud: 14 Jaan 2018 16:42
Postitas Oliver
Muhulane kirjutas:Saab. Ja saab ka ventikast ringi ajada,kui rihm korras ja normaalselt pingul.
Kui on tarvis olnud mootorit käsitsi ringi ajada, siis ise olen koguaeg sedasi teinud. Alati leiab lahenduse, kui puudub otsene ligipääs.

Eile ja täna käisin varuosa mosset lammutamas. Tuleb tänada lahket eesti sooja talve, sest ise olin raudpolt kindel, et jahutussüsteem on tühi. Aga võta näpust, keegi suslik oli vee sisse kallanud :D. Hakkasin mootorit maha võtma ja avastasin, et mootor kinni. Mõtlesin juba, et milles kala. Alles sügisel käis mootor ilusti ringi. Radika lõdviku lahti tehes sain kohe aru - lõdvik üleni jääd täis. Siis oli juba pilt selge, ülevalt lõdvikust sooja vett sisse ja mootori ploki küljest kraan lahti. Lõpuks hakkas sealt vett tilkuma ja mootor käis juba ringi. Ilmselt veepump oli kinni ja sellepärast ei jõudnud käsitsi mootorit ringi ajada.

Plaan oli varuosa mosse sild pirukale alla keerata. Sild juba pooleldi alt ära ja nägin, et ega tollest sillast ka väga tolku pole, parem amordikinnitus puruks. Selge see - mõlemad sillad pulkadeks ja lapib ühe terve kokku. Kuna mul on meeletu kogus igasuguseid sarniiri kausse ja munakaid, siis ilmselt uusi ei osta, vaid vanadel vahetab kausid ära.

Pirukal oli all ketassild, varuosa mossel trummelsild. Mõtlesin, et kuna niikuinii peaksin supportidele mingi rem. komplekti ostma ja suht keeruline on seda lekkekindlaks saada, siis tundub natukene odavam trummelsild valmis ehitada. Või on siinkohal kellelgi midagi tarka juurde rääkida sellel teemal?

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitatud: 14 Jaan 2018 17:04
Postitas stern100
Supportite remont imelihtne. Osta uued kolvid mansetid ja tolmukatted, lappad puhtaks tehtud supportile sisse ja valmis. Ja kustkohast sillal amordikinnitus puruks? Ülemine? Kui jah siis seda ei tasu lappida ka enam... Alumise kinnitusega ju pole muret, selle saab kasvõi ise teha.

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitatud: 14 Jaan 2018 17:13
Postitas Oliver
stern100 kirjutas:Supportite remont imelihtne. Osta uued kolvid mansetid ja tolmukatted, lappad puhtaks tehtud supportile sisse ja valmis. Ja kustkohast sillal amordikinnitus puruks? Ülemine? Kui jah siis seda ei tasu lappida ka enam... Alumise kinnitusega ju pole muret, selle saab kasvõi ise teha.
Teoorias tundub supportide remont lihtne, aga teiste teemadest lugedes olen aru saanud, et ei ole eriti lihtne :D kuna ise ei ole väga kogenud, siis lähen praegu lihtsamat teed. Väikeste töösilindrite remondiga saaksin paremini ja kindlamalt hakkama.

Alumine ots oli jah puruks. Aga piruka sillal on see korras. Võtan varuosa sillalt tala ja muud jupid jäävad piruka omad, siis peaks hea küll olema. :beer

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitatud: 14 Jaan 2018 21:51
Postitas stern100
Oliver kirjutas:
stern100 kirjutas:Supportite remont imelihtne. Osta uued kolvid mansetid ja tolmukatted, lappad puhtaks tehtud supportile sisse ja valmis. Ja kustkohast sillal amordikinnitus puruks? Ülemine? Kui jah siis seda ei tasu lappida ka enam... Alumise kinnitusega ju pole muret, selle saab kasvõi ise teha.
Teoorias tundub supportide remont lihtne, aga teiste teemadest lugedes olen aru saanud, et ei ole eriti lihtne :D kuna ise ei ole väga kogenud, siis lähen praegu lihtsamat teed. Väikeste töösilindrite remondiga saaksin paremini ja kindlamalt hakkama.

Alumine ots oli jah puruks. Aga piruka sillal on see korras. Võtan varuosa sillalt tala ja muud jupid jäävad piruka omad, siis peaks hea küll olema. :beer
Ega neid esimeste trummelpidurite silindreid ja enam jalaga segada ei ole. Aga noh, saad ju ka alati hiljem käänad ära vahetada ja ketaspiduritega silla alla panna. Aga siis hoia see pidurisüsteem varuks... Trummlitega variandil ju torusi vähem, ämblik puudub ja tegelikult ka peapump on teine :)

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitatud: 14 Jaan 2018 22:08
Postitas TALUPOEG TALUJA
Mis see sadula remont siis ära on. Võta kätte ja tee ära. Ketaspidur võtab ühtlasemalt ja TÜV-l on läbivus parem. :)
T.

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitatud: 14 Jaan 2018 22:33
Postitas Oliver
TALUPOEG TALUJA kirjutas:Mis see sadula remont siis ära on. Võta kätte ja tee ära. Ketaspidur võtab ühtlasemalt ja TÜV-l on läbivus parem. :)
T.
No eks jääb siis nii praegu. Teisel mossel, millega suvel suhteliselt tihti sõidan, on ka ketassild all ja pidurtamine on isegi parem, kui igapäeva sõiduks mõeldud nissanil. Rahalises mõttes tahtsin trummelsilda alla panna.

Kui jõuan sinna remondini, siis küsin kindlasti täpsemalt, mida jälgida. Teoorias tean, kuidas asi käima peaks, aga praktilist osa pole veel läbinud. Aga noh, nüüd tuleb ilmselt siis esimene kord. Keegi teab kust supportide rem. komplekti saab? Kohalikust mossepoest küsisin, aga ei olnud. Või kellelgi vedeleb riiulil? :)