5. leht 9-st

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitatud: 12 Mai 2018 20:07
Postitas Oliver
tanello2 kirjutas::beer Ei tubli töö, kui nüüd päris ausalt öelda, ma ei oleks mitte kunagi 2715 pirukat võtnudki, kui mul oleks kandevkere nii pude nagu seda sul oli*.
edu ja jaksu !
Tänud! Ma olen väga väga pikka aega pirukat tahtnud ja sattus selline isend kätte hea hinnaga, arvestades piruka turuhinda (väga mõttetult suur summa olematu asja eest). Endale pakub huvi selline ehitamine ja nokitsemine ning just nimelt see, et kõik on tehtud enda kätega. Tahtsingi pirukat pisut "modifitseerida" enda äranägemuse järgi, aga ei hakka tuunima. Kõige parem materjal selleks ongi sellises seisus masin - saan kohe algusest peale kõik ise teha ja nii nagu mulle sobib ja ise heaks arvan. Kui masin valmis, siis saan uhkusega ringi kimada ja vaadata teisi halvas seisus pirukaid tagant järgi :)

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitatud: 18 Mai 2018 19:40
Postitas Oliver
Vahelduseks värvida on ikka päris hea! Tänaseks on kogu põhi krunditud, värvitud ja kivikaitsmega üle tõmmatud. Samuti ka sild ja silla detailid.

Päris uhke vaatepilt on, aga noh.. kui kauaks :D Silla koos kaasnevaga keerasin külge ning auto läks rataste peale tagasi ja kogu töö ja vaev läks peitu. Järgmisena võtan käsile salongi. Aga eks aeg näitab, kuidas ja kui kiirelt asi edeneb :)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitatud: 30 Mai 2018 21:27
Postitas Oliver
Nonii!

Nipet näpet jõudnud nokitseda. Salongist sai kõik välja visatud (loe eemaldatud). Natukene keevitatud ja värvitud. Enne kui värvima hakkasin, sai proovitud uhket istet, kuidagi kõrge jääb. Aga eks kunagi paistab, kas jääb liiga kõrge.

Juhiukse vahetasin välja, sest see oli liiga kõver ja meeletu pahtli kihi all. Sai võetud doonormosse uks ning sobitatud suurem klaas ja ukse sisemus. Tuleb välja, et kõikidel mossedel ei olegi täiesti samasugused uksed, mõned poldiaugud pidin juurde puurima, et aknatõstuki saaksin külge keerata.

Ei ole tahtmist kasutada pahtlit. Tahangi, et autole jääks omamoodi "iseloom".

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitatud: 30 Mai 2018 22:31
Postitas stern100
Värvid ikka lõpuks püssiga? Ja lihvid eelnevalt pintsliga peale kantud krundi maha?

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitatud: 30 Mai 2018 23:41
Postitas Oliver
stern100 kirjutas:Värvid ikka lõpuks püssiga? Ja lihvid eelnevalt pintsliga peale kantud krundi maha?
Olin juba valmis viitamistele, et värvitud pinstliga. Praegu jääb selliseks kuna puudub võimalus püssiga värvimiseks. Alati saan hiljem üle lihvida ja püssiga värvida. Salongis on palju pinda, mis jääb varjatuks, seega ei pea nii oluliseks püssiga värvimist. Ja visuaalne külg ei ole kunagi olnud esiplaanil, pigem tehniline :)

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitatud: 31 Mai 2018 09:34
Postitas canyondrift
Tõmba nüüd pidurit korra...

Ajad auto välja oma igapäevamasina kõrvale ja kohe saad aru, et tahaks ülevärvi. Pintsli ja muu säärase vagude mahalihv võtab kindlasti rohkem aega kui kohe algusest natukene püüelda ja tõmmelda.
Vaata veidi foorumis ringi ja näed, et mõni mees on omale primitiivsetest ja kättejuhtuvatest materjalidest vägagi pädeva kambri ehitanud. (Kui omal lauad olemas siis kile ei maksa midagi)
Kompressorit ja püssi kannatab laenata küll, isegi suurematest ehituskauplustest saadav "suruõhukomplektis" sisalduv püss ajab kangema akrüülvärvi puhul asja ära ja jätab enamvähem tulemuse- isegi siis kui purikad voolama lased.

Aus soovitus, aga eks omanik teeb ise...

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitatud: 31 Mai 2018 19:26
Postitas Oliver
Täiesti mõistan teie pahameelt, aga tuletan meelde, et tegu ei ole lõpliku vormiga. Kuna kohe-kohe on kaitseväkke minek, siis momendil ei ole nii palju aega ja võimalust tegeleda nii nagu tahaks. Mina ütleks, et ei ole üldse keeruline pärast liivapaberiga üle käia ja püssiga värvida. Miks kõik seda lihvimist nii raskeks või keerukaks peavad? Kui läheneda mõistusega ja kui viitsimist on, siis ei ole midagi keerulist ega rasket.

Kindlasti tekib küsimusi, et miks ma kohe ei värvi püssiga. Kohe selgitan. Kuna ma ei ehita seda OMA garaažis, siis pean enne kaitseväge enam vähem auto kokku pakkima ja välja lükkama. Finantsiliselt ei ole mõtet rentida vajalikud tarvikud mõne väikse asja värvimiseks. Kui jõuan enne minekut auto pintsliga üle käia, väga hea. Pärast ainult lihvimise vaev ja siis uuesti värv. Seega, rahunege, ei tule "pintsli" karva mosse. Varuga kannatust, küll ta hea välja nägema hakkab. Aga iga asi omal ajal :)

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitatud: 31 Mai 2018 19:41
Postitas marek
Kas uksed jäävadki nii, et üks Iž oma ja teine AZLK?
Kui nii siis tegelikult sobib ka pintsliga värv auto peale - üsna stiilipuhatalt tõetruu maamehe mosse 1990ndatest :D

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitatud: 31 Mai 2018 21:28
Postitas Oliver
marek kirjutas:Kas uksed jäävadki nii, et üks Iž oma ja teine AZLK?
Kui nii siis tegelikult sobib ka pintsliga värv auto peale - üsna stiilipuhatalt tõetruu maamehe mosse 1990ndatest :D
Mina näitaks silmaga vahet ei tee neil :D ehk siis jääb nii jah, Vana uks ikka nii banaan, et jube.
Tean seda värki omast käest :D kunagi kui väike pätakas olin, siis mu paps värvis oma siksi svammiga ära ja jäi päris hää :D

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitatud: 01 Juun 2018 09:07
Postitas väikevend
Sa ei jõua pärast ära vanduda, kui sa seda liivapaberiga lihvima hakkad. Pintsliga jääb päris korralik kiht värvi peale.
Püstoli ja kompressori ikka saab laenata kusagilt.
Kaitseväeni on sul aega üks kuu, seda on piisavalt.
Ja garaaz... Noh, kasuta kujutlusvõimet, ilmad ka ilusad...
Kui teha siis korralikult, mitte tillinäitust korraldada.
Ära solvu, kriitika on edasi viiv jõud.
Aga mul on hea meel, et noor mees teeb midagi muud ka peale nutitelefoni näpimise. See on muutunud harulduseks.

Jõudu tööle ja me loodame tulevikus ka suvesõidul seda pirukat näha.