Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 09 Dets 2019 14:13

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 52 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: IZ 412
PostitusPostitatud: 11 Apr 2018 15:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2031
Asukoht: Tallinn
Oliveer123 kirjutas:
Kust normaalse hinnaga DAAZ 2140 karburaatorile düüse ning tihendeid saab?
Lahti võttes oli peadüüs (eeldan, et peadüüs, kuna kõige suurem ja keskel) täielikul umbes. Sealt küll midagi läbi ei saanud liikuda, läbi puhastada ei jõudnud seda igastahes, oleks uut vaja. Silmaringi laiendamiseks küsin, et kas düüside nimetused/numbrid mis neil on, kas need näitavad mingit suurust või pannakse juhuslikult need.
Mille sisse karpa ise panna ligunema et saaks seesolevad käigud ka ilusti puhtaks?

Kirjuta privasse arutame asja :)

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412
PostitusPostitatud: 14 Apr 2018 14:34 

Liitunud: 20 Nov 2017 14:16
Postitusi: 23
Kuidas kontrollida, kas mootor on orginaalne või mitte. VÕimalus osta eelmise omaniku käest mootor, mille kood on: 412 * 0712694 * 74. Kere VIN kood on 357864
Auto on ise 1974 aasta masin.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412
PostitusPostitatud: 14 Apr 2018 16:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Postitusi: 844
Asukoht: Muhu saar
Ei saagi kontrollida. Nõukaajal pandi tehnilisse passi mootori nr. Hiljem sellest loobuti. Ja mujale siukest asja kirja ei pandud. Muidugi oli inimesi,kes nõukaajal uue auto said ning hakkasid auto päevikut pidama. Sinna mõni pani ka mootori nr kirja.

_________________
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412
PostitusPostitatud: 14 Apr 2018 19:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05 Veebr 2009 12:29
Postitusi: 424
Asukoht: Pärnu/Tartu
Muhulane kirjutas:
Ei saagi kontrollida. Nõukaajal pandi tehnilisse passi mootori nr. Hiljem sellest loobuti. Ja mujale siukest asja kirja ei pandud. Muidugi oli inimesi,kes nõukaajal uue auto said ning hakkasid auto päevikut pidama. Sinna mõni pani ka mootori nr kirja.

Kui mootoriruumis on tehasesilt vastavate numbritega säilinud, siis saab sealt vaadata: http://techplate.narod.ru/1/avto/IZH/IZH.htm


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412
PostitusPostitatud: 14 Apr 2018 23:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Postitusi: 1712
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Oliveer123 kirjutas:
Kuidas kontrollida, kas mootor on orginaalne või mitte. VÕimalus osta eelmise omaniku käest mootor, mille kood on: 412 * 0712694 * 74. Kere VIN kood on 357864
Auto on ise 1974 aasta masin.

Kui mootori väljalaske aasta klapib auto omaga, siis tõenäoliselt võib originaal olla. Mootori numbritest kõige viimased 2 arvu (siin siis 74) määravad aasta.

_________________
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412
PostitusPostitatud: 15 Apr 2018 17:06 

Liitunud: 20 Nov 2017 14:16
Postitusi: 23
Sai see mootor ära toodud, kuna mootori nr ja mootoriruumis asuval birkal numbrid klapivad :)
Loodan, et ajahammas väga laamendanud seal pole :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412
PostitusPostitatud: 02 Mai 2018 11:15 

Liitunud: 20 Nov 2017 14:16
Postitusi: 23
Panin karburaatori kokku. Ei jäänud kahjuks meelde vaakumoolikute süsteem. Kas pildil näidatud ühendamised on mul OK? Sinisega märgitud kohast läheb jagajasse.
https://drive.google.com/open?id=1CJA9o ... kyuHtGBIV7


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412
PostitusPostitatud: 02 Mai 2018 13:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2031
Asukoht: Tallinn
Oliveer123 kirjutas:
Panin karburaatori kokku. Ei jäänud kahjuks meelde vaakumoolikute süsteem. Kas pildil näidatud ühendamised on mul OK? Sinisega märgitud kohast läheb jagajasse.
https://drive.google.com/open?id=1CJA9o ... kyuHtGBIV7

Karpa kesmises osas pildil punase ringiga tähistatud voolik peab minema õhufiltrisse, see on karteri tuulutuse jaoks. Vaakumiga pole seal midagi pistmist.

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412
PostitusPostitatud: 10 Mai 2018 08:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Okt 2012 01:40
Postitusi: 522
Asukoht: Raplamaa
Oliveer123 kirjutas:
Kust normaalse hinnaga DAAZ 2140 karburaatorile düüse ning tihendeid saab?
Lahti võttes oli peadüüs (eeldan, et peadüüs, kuna kõige suurem ja keskel) täielikul umbes. Sealt küll midagi läbi ei saanud liikuda, läbi puhastada ei jõudnud seda igastahes, oleks uut vaja. Silmaringi laiendamiseks küsin, et kas düüside nimetused/numbrid mis neil on, kas need näitavad mingit suurust või pannakse juhuslikult need.
Mille sisse karpa ise panna ligunema et saaks seesolevad käigud ka ilusti puhtaks?



kõige tõhusam "pesu" karpale on see visata ultrahelipesurisse, kui sellist kallist riistapuud endal v tuttaval pole, siis foorumis keegi seda teenust ikka pakub.(otsimise vaev)
Mis puutub düüsidesse, siis nr-id on muidugi peal põhjusega ning neid ei panda suva järgi sinna sisse, karpa puhul kehtib reegel:
"kui ei oska&tea ära näpi" vaata foorumis veits ringi, näed mitut kodanikku, kes on lammutanud lampi asja laiali ja pärast imestavad miks enam ei tööta, meil täitsa asjatundjad olemas(foorumist taaskord otsimise vaev ainult) kes väikese tasu eest sul selle seadme puhastavad ja õiged düüsid sisse panevad ning ära regullivad vastavalt soovile - järsu minekuga (mitte ökonoomne), uimase minekuga ( kuivõrd öko reziim). Öko on muidugi irooniaga öeldud :)

Lisaks veel üks väike soovitus, hankida mõned eestikeelsed Mosse raamatud, tõmmata arvutisse varuosade kataloog (eriti kasulik iseseisvaks seadme komplekteerimiseks) ning tutvuda foorumis "tehniline" peatükiga, väga palju tekkivaid küsimusi on seal juba oma lahendi leidnud.

Nael kummi :beer

_________________
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412
PostitusPostitatud: 10 Mai 2018 16:36 

Liitunud: 20 Nov 2017 14:16
Postitusi: 23
Kui lasta neid asju koguaeg kellelgi teisel teha ega siis ei hakkagi kunagi ise oskama.
Praegu siis nii, et karpa koos uue, Härma tänava autopoest saadud, remontkomplektiga + mõned partnermosse käest saadud osad. Masin ei tahtnud väga hästi tööd teha, eriti kohapealt minekuga. Mingil määral vist pidurid takistavad, kuna ise on ka küllaltki raske liigutada, aga mitte nii raske, et mootor ise ei peaks jõudma. Klapivahed tuleb vist uuesti üle käja, kuna kostus plagistamist kaane alt. Eks ostan aga bensiini juurde ja proovin süüdet, ning klapivahesid reguleerida. Kuskilt vahelt lisa õhku ei tõmmanud, proovisin startgaasiga igalepoole pihustades.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 52 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7