2. leht 6-st

Re: IZ 412

Postitatud: 11 Apr 2018 15:24
Postitas partnermosse
Oliveer123 kirjutas:Kust normaalse hinnaga DAAZ 2140 karburaatorile düüse ning tihendeid saab?
Lahti võttes oli peadüüs (eeldan, et peadüüs, kuna kõige suurem ja keskel) täielikul umbes. Sealt küll midagi läbi ei saanud liikuda, läbi puhastada ei jõudnud seda igastahes, oleks uut vaja. Silmaringi laiendamiseks küsin, et kas düüside nimetused/numbrid mis neil on, kas need näitavad mingit suurust või pannakse juhuslikult need.
Mille sisse karpa ise panna ligunema et saaks seesolevad käigud ka ilusti puhtaks?
Kirjuta privasse arutame asja :)

Re: IZ 412

Postitatud: 14 Apr 2018 14:34
Postitas Oliveer123
Kuidas kontrollida, kas mootor on orginaalne või mitte. VÕimalus osta eelmise omaniku käest mootor, mille kood on: 412 * 0712694 * 74. Kere VIN kood on 357864
Auto on ise 1974 aasta masin.

Re: IZ 412

Postitatud: 14 Apr 2018 16:18
Postitas Muhulane
Ei saagi kontrollida. Nõukaajal pandi tehnilisse passi mootori nr. Hiljem sellest loobuti. Ja mujale siukest asja kirja ei pandud. Muidugi oli inimesi,kes nõukaajal uue auto said ning hakkasid auto päevikut pidama. Sinna mõni pani ka mootori nr kirja.

Re: IZ 412

Postitatud: 14 Apr 2018 19:16
Postitas marek
Muhulane kirjutas:Ei saagi kontrollida. Nõukaajal pandi tehnilisse passi mootori nr. Hiljem sellest loobuti. Ja mujale siukest asja kirja ei pandud. Muidugi oli inimesi,kes nõukaajal uue auto said ning hakkasid auto päevikut pidama. Sinna mõni pani ka mootori nr kirja.
Kui mootoriruumis on tehasesilt vastavate numbritega säilinud, siis saab sealt vaadata: http://techplate.narod.ru/1/avto/IZH/IZH.htm

Re: IZ 412

Postitatud: 14 Apr 2018 23:39
Postitas Edel
Oliveer123 kirjutas:Kuidas kontrollida, kas mootor on orginaalne või mitte. VÕimalus osta eelmise omaniku käest mootor, mille kood on: 412 * 0712694 * 74. Kere VIN kood on 357864
Auto on ise 1974 aasta masin.
Kui mootori väljalaske aasta klapib auto omaga, siis tõenäoliselt võib originaal olla. Mootori numbritest kõige viimased 2 arvu (siin siis 74) määravad aasta.

Re: IZ 412

Postitatud: 15 Apr 2018 17:06
Postitas Oliveer123
Sai see mootor ära toodud, kuna mootori nr ja mootoriruumis asuval birkal numbrid klapivad :)
Loodan, et ajahammas väga laamendanud seal pole :)

Re: IZ 412

Postitatud: 02 Mai 2018 11:15
Postitas Oliveer123
Panin karburaatori kokku. Ei jäänud kahjuks meelde vaakumoolikute süsteem. Kas pildil näidatud ühendamised on mul OK? Sinisega märgitud kohast läheb jagajasse.
https://drive.google.com/open?id=1CJA9o ... kyuHtGBIV7

Re: IZ 412

Postitatud: 02 Mai 2018 13:21
Postitas partnermosse
Oliveer123 kirjutas:Panin karburaatori kokku. Ei jäänud kahjuks meelde vaakumoolikute süsteem. Kas pildil näidatud ühendamised on mul OK? Sinisega märgitud kohast läheb jagajasse.
https://drive.google.com/open?id=1CJA9o ... kyuHtGBIV7
Karpa kesmises osas pildil punase ringiga tähistatud voolik peab minema õhufiltrisse, see on karteri tuulutuse jaoks. Vaakumiga pole seal midagi pistmist.

Re: IZ 412

Postitatud: 10 Mai 2018 08:47
Postitas tanello2
Oliveer123 kirjutas:Kust normaalse hinnaga DAAZ 2140 karburaatorile düüse ning tihendeid saab?
Lahti võttes oli peadüüs (eeldan, et peadüüs, kuna kõige suurem ja keskel) täielikul umbes. Sealt küll midagi läbi ei saanud liikuda, läbi puhastada ei jõudnud seda igastahes, oleks uut vaja. Silmaringi laiendamiseks küsin, et kas düüside nimetused/numbrid mis neil on, kas need näitavad mingit suurust või pannakse juhuslikult need.
Mille sisse karpa ise panna ligunema et saaks seesolevad käigud ka ilusti puhtaks?

kõige tõhusam "pesu" karpale on see visata ultrahelipesurisse, kui sellist kallist riistapuud endal v tuttaval pole, siis foorumis keegi seda teenust ikka pakub.(otsimise vaev)
Mis puutub düüsidesse, siis nr-id on muidugi peal põhjusega ning neid ei panda suva järgi sinna sisse, karpa puhul kehtib reegel:
"kui ei oska&tea ära näpi" vaata foorumis veits ringi, näed mitut kodanikku, kes on lammutanud lampi asja laiali ja pärast imestavad miks enam ei tööta, meil täitsa asjatundjad olemas(foorumist taaskord otsimise vaev ainult) kes väikese tasu eest sul selle seadme puhastavad ja õiged düüsid sisse panevad ning ära regullivad vastavalt soovile - järsu minekuga (mitte ökonoomne), uimase minekuga ( kuivõrd öko reziim). Öko on muidugi irooniaga öeldud :)

Lisaks veel üks väike soovitus, hankida mõned eestikeelsed Mosse raamatud, tõmmata arvutisse varuosade kataloog (eriti kasulik iseseisvaks seadme komplekteerimiseks) ning tutvuda foorumis "tehniline" peatükiga, väga palju tekkivaid küsimusi on seal juba oma lahendi leidnud.

Nael kummi :beer

Re: IZ 412

Postitatud: 10 Mai 2018 16:36
Postitas Oliveer123
Kui lasta neid asju koguaeg kellelgi teisel teha ega siis ei hakkagi kunagi ise oskama.
Praegu siis nii, et karpa koos uue, Härma tänava autopoest saadud, remontkomplektiga + mõned partnermosse käest saadud osad. Masin ei tahtnud väga hästi tööd teha, eriti kohapealt minekuga. Mingil määral vist pidurid takistavad, kuna ise on ka küllaltki raske liigutada, aga mitte nii raske, et mootor ise ei peaks jõudma. Klapivahed tuleb vist uuesti üle käja, kuna kostus plagistamist kaane alt. Eks ostan aga bensiini juurde ja proovin süüdet, ning klapivahesid reguleerida. Kuskilt vahelt lisa õhku ei tõmmanud, proovisin startgaasiga igalepoole pihustades.