5. leht 6-st

Re: IZ 412

Postitatud: 24 Okt 2018 11:23
Postitas Oliveer123
Oleks vaja ka mootor seespidi puhastada sinna aastatega tekkinud settest. Paneks esialgu mõnda lahusesse likku, aga mille lahusesse? Mõne happe? VÕi alumiinium reageerib liiga tugevalt sellele?

Re: IZ 412

Postitatud: 24 Okt 2018 11:57
Postitas Muhulane
Mina panin ühe ploki T-Puhtax-i Turbo lahusesse ööpäevaks. Soovitavalt võiks lahus olla sooja veega tehtud ja nö. toatemperatuurile jääda. Hiljem tuleb kanalid harjaga üle ikka käia ning metallosad pärast kuivatamist universaalõliga üle pihustada,muidu tekivad korrosioonialged mõne aja pärast.

Re: IZ 412

Postitatud: 18 Nov 2018 23:26
Postitas Oliveer123
Avastasin plokikaanel väikesed tefektid põlemikambri ääres on väike vagu tekinud. Kas selle kaanega on aamen?
Pilt - https://drive.google.com/open?id=1YG_D3 ... 8PkN5_IPy-

Re: IZ 412

Postitatud: 19 Nov 2018 20:11
Postitas marek
Oliveer123 kirjutas:Avastasin plokikaanel väikesed tefektid põlemikambri ääres on väike vagu tekinud. Kas selle kaanega on aamen
Seda peaksid mõnele kaanelihvijale näitama (nt.See koht), osatakse vast kohe ära öelda, et kas on mõtet proovida välja lihvida või mitte. Kontrollmõõt tuleks teoorias niikuinii maha võtta kaanelt enne paigaldust kuigi seda tihti üldjuhul ei tehta.

Re: IZ 412

Postitatud: 02 Juun 2019 14:24
Postitas Oliveer123
Vaatsin, et oma viimases postituses kirjavea teinud: "tefektid" :D vabandused selle pärast.
Sain nüüd omale viimased vajalikud jupid ka kätte, et mootor kokku jälle panna. Koht kuhu toetuvad hülsid koos vask tihendiga on mingi mõksiga koos - ilmselt, et seal parem pidavus oleks. Kuidas seda vana jama sealt lihtsalt ära saada?
Mis ainega uued hülsid tagasi käivad?

Re: IZ 412

Postitatud: 03 Juun 2019 07:59
Postitas Muhulane
Hülsse ei paigaldata mitte ühegi ainega. Käivadki ainult vaskseibidega. Ja enne hülsside paigaldamist tuleb vaskseibe veidi kuumutada. Plokis olevad hülsipesad pead ideaalselt puhtaks saama nii,et puutepindasid ei kahjusta ning see töö ei ole raske. Teed metallist omale spets kraabitsa,millega on mugav teha. Viimase lihvi jaoks olen ise teinud drelli otsa käivast fiiberketta lihvtalla,kuhu kinnitasin karukeele. Lihvketta talla saab treipingis õigesse mõõtu ajada. Ja ehituspoes müüakse karukeeli. Olen võtnud kõige karedama. Oli vist tumepruuni värvi.

Re: IZ 412

Postitatud: 03 Juun 2019 09:29
Postitas Oliveer123
1974 a. lk 118 Moskvich raamatust:
Katta õlikindla nitrovärviga mootoriploki ja hülsi kontaktpinnad (tugipind plokis, tihendusrõnga pinnad, tugipind hülsi otsas ning tsentreeriv pind 15mm ulatuses otsast)

Re: IZ 412

Postitatud: 07 Juun 2019 20:08
Postitas Oliveer123
Pilt

Sain oma tehtud pritsi valmis ning nüüd soov mootor puhastada klaasipuruga. Klapikambri kaan on näidiseks milline jäi. Kas tehases värviti mootorid ka? Kas kogu mootor või ainult üksikud osad nt. ainult plokk? Tahaks hea meelega asja pärast pritsi üle värvida, et mustus sinna külge enam nii lihtsalt külge ei hakkaks.

Re: IZ 412

Postitatud: 08 Juun 2019 06:33
Postitas Martin2140
Mõnel mootoril olen kohand et on mingise hõbedase värviga üle värvitud, aga enamus siiski on ilma värvita.

Re: IZ 412

Postitatud: 13 Juun 2019 17:54
Postitas Oliveer123
Keegi teab mille jaoks võiks olla plokis antud augud täidetud?

Pilt