Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 01 Dets 2022 09:54

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 119 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 05 Veebr 2022 15:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Postitusi: 316
Nii mina ei saa aru mis neil membraanidel häda on. Hakkas jälle seda toika pidi lekkima. Panin nüüd uue membraani ja ülemise metalltaldriku alla tegin tihendimaterjalist seibi. Ehk jääb pidama. Kellegil teisel pole sellist jama olnd?

_________________
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 05 Veebr 2022 19:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05 Veebr 2009 12:29
Postitusi: 450
Asukoht: Pärnu/Tartu
On olnud selline jama kui pump sai membraaniga kokku kruvitud membraan vabas asendis ning mitte maksimaalses tööasendis. Tööasendis kokkupaneku järel jäi membraan pidama.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 06 Veebr 2022 07:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Postitusi: 316
Sellest teadlik ja alati ajan mootori ennem õigesse asendisse. Külmast peast ei leki aga kui mootor saab ikka täitsa soojaks siis see bens läheb vist nii vedelaks et suudab väga peenikesest praost läbi minna. Ehk see tihendi materjal hakkab nüüd bensu kinni hoidma.

_________________
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 24 Mai 2022 16:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Postitusi: 316
Tere klubilised! Kas kellegil on mingit infot sellise värvikombinatsiooniga embleemi kohta?
Pilt

_________________
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 25 Mai 2022 19:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08 Juul 2013 19:22
Postitusi: 654
Asukoht: Lasnamäe
Martin2140 kirjutas:
Tere klubilised! Kas kellegil on mingit infot sellise värvikombinatsiooniga embleemi kohta?
Pilt

Olen paar aastat tagasi taolist märki näinud ühel 2140-l Tallinnas, aga päris sama vist ei olnud, sinine värv oli natuke heledam ja alt valge

_________________
Igas korralikus peres peab olema vähemalt üks Moskvitš
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich! :auto
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot! :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 25 Juun 2022 11:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Postitusi: 316
Tegin nüüd rohelisele sama kronsa mis sai kohe alguses pruunile tehtud gaasipedaali võlli toetamiseks. Pruunil oli kohe nii hull et kui timmisid pedaali paika ära siis paar korda vajutasid pedaali ja enam mõlemad lõõrid ei avaned täies ulatuses kui gaasipedaal oli põhjas. Võll originaalis toetub kahe punkti peale. Esimene ots toetub tulemüürile ja tagumine toetub kronsale mis kinnitub tulemüüri külge. Jama aga selles et tulemüüri plekil kuhu see kronsa kinnitub pole mingit tugevdust pandud ja plekk vetrub lihtsalt läbi. Õnneks on täpselt selle võlli all pedaali kronsa polt ning saab tagumisele võlli otsale toetuspunkti teha kerge vaevaga. Pilt on sellest kui ma pruunile tegin aga rohelisele tegin täpselt samasuguse.
Pilt
Peale selle kronsa panekut pidin gaasipedaali vähemalt veerand maad alla poole regullima kuna muidu gaasipedaal vasta põhja polnud (ennem oli ilusti regullitud). Lisaks kadus ka niiöelda tühi auk gaasipedaalit. Ennem oli selline koht kus kui hakkab teist kambrit avanema siis tekib rohkem survet ja tekkis tühi koht kus pedaali vajutades vetrus see plekk läbi.

_________________
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 17 Juul 2022 11:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Postitusi: 316
Sai hakkatud ühte diffrit lammutama torseni ette valmistuseks. Lihtsalt mõned tähelepanekud mis paistab olema erinevuseks vana ja uuetüübi difri kohta.
Vana tüübi diffri korpus käib kaheks jupiks laiali ning on kinni traadiga stopperdatud poltidega. Differ ise jookseb aksiaalkuullaagritel. Laagritel käib eelpinge.
Uue tüübi diffri korpus on ühes tükis. Differ jookseb koonusrulllaagritel millel käib eelpinge (Keegi võiks lisada infoks et kui palju see eelpinge on).

Mõlemal on käbi reguleer seibid laagripesa ja reduktorikorpuse vahel. Nii et käbi kauguse regullimise jaoks ei pea iga kõrd laagrit käbi võllilt maha tõmbama.
Keegi võiks veel lisada kui suur on käbi otsamutri kinntus pinge.

_________________
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli


Viimati muutis Martin2140, 19 Juul 2022 19:11, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 19 Juul 2022 11:37 

Liitunud: 22 Mai 2010 21:29
Postitusi: 410
Kogu reguleerimise protseduur on suure detailsusega kirjeldatud raamatus "Sõiduautode remont"
https://www.raamatukoi.ee/s--iduautode-remontr00216030

_________________
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 06 Nov 2022 09:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Postitusi: 316
Nii kirjutaks ka vahepeal jälle. Torsen on ammu all. Esimene katse läks luhta kuna differ undas. Põhjuseks keegi oli sel difril kunagi põhipaari segamini ajand mingi teise põhipaariga ja numbrid ei kattunud. Proovisin ka ennem vaadata aga seal oli 2 erinevat numbrit mis polnd kõige paremini loetavad ja ei teadnud kumma järgi vaadata. Vana difri pealt sain kohe targemaks kuna numbrid klappisid käbil ja taldrikul. Kuna esimesest asja ei saand siis viskasin torseni lihtsalt enda vanasse difrisse ümber. Ulgumist ei olnd aga mingi müra tuli tagant otsast. (Müra oli tegelt ka ennem aga siis lihtsalt olin harjunud ja ei pand seda tähele). Sai igasi vigureid tehtud. Sai trumlid tsentrisse aetud, kardaani vahetatud, lahti tulnd amordi polt kinni keeratud. Ja kui mõistus oli otsa saand otsustasin difri otsa mutrit proovida pingutada. Ja oligi lõpuks müra põhjustaja käes. Kuna ta keris ennast vaikselt lahti pikka aja peale siis müra suurenes väga aeglaselt ja ei pand kunagi tähele.
Nüüd saab jälle kuulata mootorit maanteekiirusel.

_________________
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 119 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 8, 9, 10, 11, 12

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7