Eesti Moskvich Klubi
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/

Azlk 2140 1977 Iz 412IE 1982 Matu
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/viewtopic.php?f=6&t=6437
9. leht 11-st

Autor:  Martin2140 [ 10 Apr 2020 06:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Azlk 2140 1977 Matu

Aga kas põhimõtteliselt sellest samast käigukangi august peaks ka ju saama sisse valada? Ja muideks vana tüübil on ju õlivarras ka mille järgi saab valada.

Autor:  Muhulane [ 10 Apr 2020 20:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Azlk 2140 1977 Matu

Jamad variandid mõlemad.
Miks peab läbi perseaugu hambaid puurima? Õli lisamiseks on kork olemas. Kasutad kas spets õlipritsi või ostad kohe anumas,millel toru küljes. Transmissioonõli pole vedel ning läbi olematu avause seda läbi pressida on mõttetu sodimine ja ajakulu.

Autor:  Martin2140 [ 11 Apr 2020 06:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Azlk 2140 1977 Matu

Oot aga miks ta sealt august läbi ei lähe? Käigukangi saab ära võtta ja auk ju suurem kui originaalisgi. Või on seal all pool midagi ees?
Edit: Sain alles nüüd aru mida sa mõtlesid. Ega õlivarda august ei pea ju sisse valama. Õlikorgi võtad maha ja sealt valad sisse, ja vardalt saad vaadata kui norm on täis.

Autor:  Muhulane [ 11 Apr 2020 09:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Azlk 2140 1977 Matu

Käigukasti läheb mingi 0,9l õli. Seega õlivardaga pole suurt miskit peale hakata.
Aga eks peab katsetama kõikvõimalikke variante, siis saab kõige paremini teada.

Autor:  Martin2140 [ 18 Apr 2020 05:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Azlk 2140 1977 Matu

Käigukangi avast läks kenasti sisse. Panin 1l kuna see kägikangi korpus suurendab käigukasti natuke. Pärast tegin selle õli taseme järgi käigukangile märke kus maale olema peab.
Kevade alguses sai toodud sterni käest 412 pagassi katted, aga see papp tundus kuidagi igava võitu. Sai siis nahad peale liimitud. (Isa tegi kunagi naha õmblemisega raha, aga kuna tal piisavalt suuri tükke polnud siis pidi mitu tükki kokku õmblema. Tuli välja kordades parem, kuigi mõni beezi toon oli täiesti erinev.
Pilt

Autor:  Martin2140 [ 20 Apr 2020 08:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Azlk 2140 1977 Matu

On kellegil anda mõni pilt 2140 esiotsast eestvaates kus tiivad põll ja kapott on ära võetud. Oleks vaja seose ühe projektiga. Googleist suutsin leida ainul 412 oma.

Autor:  martinjev [ 21 Apr 2020 21:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Azlk 2140 1977 Matu

https://youtu.be/zvzjCxe-bpU

Siit leiad mõne kaadri kui õigel ajal pausile paned

Autor:  Martin2140 [ 01 Mai 2020 16:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Azlk 2140 1977 Matu

Tervist! On kellegil olnud muret et gaasipedaali kronsa, see osa kust läheb võll salongist väljapoole on nii pehme et karbussilõõrid ei avane täies ülatuses? Gaasi andes paindub kronsa läbi. Kuidas olete lahendanud antud probleemi? Masin 412IE. 2140-l on palju etem see süsteem.

Autor:  stern100 [ 01 Mai 2020 19:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Azlk 2140 1977 Matu

412tel isegi tekivad praod sinna alatihti. Lahendus- keevita tugevdus peale või tee gaas trossile ringi.

Autor:  Martin2140 [ 05 Mai 2020 08:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Azlk 2140 1977 Matu

Lahendus lihtsam. Sai tehtud kronsa mis kinnitub gaasi/pidurikronsa poldi alla.
Pilt
Pilt
Nüüd gaas reageerib väga hästi. Ennem vajutasid nagu svammi ja mootor ei teinud midagi.

9. leht 11-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/