Eesti Moskvich Klubi
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/

IŽ 412 1986, Ipi
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/viewtopic.php?f=6&t=6604
1. leht 1-st

Autor:  ipi [ 17 Juun 2019 19:24 ]
Teema pealkiri:  IŽ 412 1986, Ipi

Otsustasin ka oma auto kohta teema teha.
Autoks IŽ 412 1,5 55 kw ja ostetud eestist uuena ja oli minu vanaonu kasutuses algusest peale ning 2012-st aastast sai siis minu omaks. Praeguseks ees 65000 km-i, vbla on 1 ka ees aga seda ei tea.
Pilt https://drive.google.com/file/d/13BSbXikDcD269kMRHodHmwbqEYF8bNFJ/view?usp=sharing

Autor:  ipi [ 17 Juun 2019 19:41 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 412 1986, Ipi

Käisin ülevaatusel, eelnevalt olin peale pannud Daaž karburaatori, töötab hästi, kuid ülevaatuselt ei saanud läbi, sest põlemata kütuse näit liiga kõrge. Mis seda tekitada võiks?

Autor:  Edel [ 17 Juun 2019 19:44 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 412 1986, Ipi

Reguleerida ÜV punktis ei proovitud?

Autor:  ipi [ 17 Juun 2019 19:47 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 412 1986, Ipi

Edel kirjutas:
Reguleerida ÜV punktis ei proovitud?

Proovisin külje pealt segukruvi keerata, aga midagi ei muutunud. Kas vale süüde võib sellist asja põhjustada?

Autor:  partnermosse [ 17 Juun 2019 21:36 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 412 1986, Ipi

ipi kirjutas:
Edel kirjutas:
Reguleerida ÜV punktis ei proovitud?

Proovisin külje pealt segukruvi keerata, aga midagi ei muutunud. Kas vale süüde võib sellist asja põhjustada?

Väike klappide reguleerimine ei teeks paha. Kui pikalt seisnud kütus paagis, siis kipub ka näit jama olema, nii vähemalt oli minul, peale seda panen enne ülevaatust alati värske kütuse. Daaz karpal kui kuskilt imeb lisaõhku või liiast välja keeratud co-kruvi, siis on heitgaas eriti vingune...

Autor:  ipi [ 17 Juul 2019 14:25 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 412 1986, Ipi

Nii kordusülevaatuse sain läbi, kui panin peale Mosse enda karpa. 2101 karpat, mis võetud teise Mosse pealt ma aga normaalselt tööle ei saanud, sest kusagilt lekkis bensiini vist niipalju peale, et tagant summutist oli iga gaasivajutusega must väljas, keera segukruvi ja pane väiksemaid kütusedüüse kui palju tahes.
Nüüd aga panin peale 2105 karpa, sest nagu lugesin pmst sama mis 2107 oma, düüsidega 1 kamber küte 120, õhk 150, 2 kamber küte 150, õhk 150. Samuti vahetasin esimese kambri difuusori 4,5 se vastu ja tegin teise kambri mehaaniliselt avatavaks.
Käib, töötab ja edasi läheb ka täitsa okeilt, aga tühikäigul mootor hüppab väheke. Kuna aga ekonomaiser on pandud 2107 oma (suur) millel mansett katki siis arvan, et ega ma seda tühikäiku ennem korda saagi kui see uue vastu vahetatud. Klappide regull on ka plaanis, kui aega ja uue tihendi saab.
Leidsin ühe päris hea Youtube kanali Dimension Heavenly, kus mees remondib erinevaid vene karpasid.
EDIT: panin külge väikese ekonomaiseri, mis muutis kohe mootori tööd (tühikäigupöörded tõusid), hakkas oluliselt rohkem õhku läbi lõõride tõmbama, kuid endiselt mootor hüppab. Vajab reguleerimist. Mis aga on vahe mosse ja Daazi karpa vahel? Daazi karpaga on masinal kõrgematel pööretel rohkem minekut. Kui mosse karpaga teise käiguga väga üle 60 lasta ei olnud soov, siis 2105 omaga läheb 70-ni ilusti.
Daaz 2105-ga sain kütusekulu 9,8 l/100 km-le täitsa hea ma arvan, enamus sõidust oli maantee, kus sai 80-90 sõidetud ja vahepeal ka vähe rohkem.

Autor:  Martin2140 [ 25 Juul 2019 11:46 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 412 1986, Ipi

Daaz on ka mosse karpa. Mis mosse karpast sa üldse räägid. Ma arvan et kas karpal oli kehv regull või olid lõõrid väiksemad ja seepärast teise käiguga üle 60 ei lasknud

Autor:  ipi [ 25 Juul 2019 13:22 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 412 1986, Ipi

Räägin K-126-st mis täht lõpus on jään võlgu.

Autor:  Martin2140 [ 25 Juul 2019 17:18 ]
Teema pealkiri:  Re: IŽ 412 1986, Ipi

Ise kasutan ka K126-te ja ega tõesti jõudu kõrgetel pööretel pole, samas tõmmet on küll. enda omal olen tõmmet düüside vahetusega paremaks saada. ja nüüd perse järgi on tunda et kõige paremini tõmbab 2500-3000rpm

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/