kassu kirjutas:
Tere, kena vaadata kohe, kui pirukaid ikka välja tuleb. Loodan, et saad pirukale ülevaatuse tehtud ja saad minna oma 412 kallale ka. Soovin sulle jõudu, jaksu ja paksu rahakotti.
Aitäh

, rahakott ongi paks aga selle sisu kulub ka Audi ja muude raha neelavate hobide üleval hoidmiseks.
Vaatamata asjaolule, olen ma endale fikseerinud Mosse aasta eelarve 2000 eu, ning siiamaani pole sellest puudus tulnud. Pirukale tuleb ÜV kohe kindlasti, küsimus on formaalsuses ja summas
Loodan mingiaeg oma tööelu selliselt ümber korraldada, et saaks iga päev maale minna ja auto kallal veidikene nokkida, sest 2018 saab 412el 40 aastat täis, ning oleks äärmiselt suur austus auto vastu kui ta saaks oma juublil taas riigiteid nautida.
Edel kirjutas:
Kuudiga Moskvitš. Neid on väheks jäänud. Ise keerutan mõtet otsida omale ka kongiga IZ-2715 kuni neid veel leiab. Kui siin talvel auto registreerimise maksustamise teema käima läks, keerutasin küll mõtet ühe sellise hankimisele enne, kui see tobe seadus vastu võetakse. Õnneks vähemalt esialgu lükati see seadusepügal kõrvale. Sain pikendust...
Sul tuleb talle ilmselt täielik ülevärv teha. Algul mõtled küll paranduste peale, aga lõppeks on värvierinevused sellised, et tuleb tahtmine ülejäänu ka värske värvi alla panna. Näha, et tööd jagub mujalegi, siis tuleb kiirustada, et kokkutulekule jõuda.
Ütleme nii, et alguses oligi plaan ta suvetuuriks ka ajutiselt SRÜ stiilis kiiresti üle värvida , aga hetkel on hea kui mul mahub graafiku sissegi see salongi põranda ära parandamine, õlide vahetus ja värviparandused. Värvivahe kui selline tuleb minimaalne, sest tegu on matt värvi autoga, Tallinnas lasen spetsiaalselt tooni uut segada valmis ja selleks aastaks käib kah, peaasi, et ÜV-l virisema ei hakata suurte roosteplekkide pärast, muidu ma ei teeks neid värviparandusi kah sest mulle isegi meeldib see "tööauto" välimus sellisena
hard0 kirjutas:
Kahju jah, et kuudiga pirukaid ei taheta väga pidada.
Tegu siiski "kuudiga" mis kannab ainult tööauto iseloomu, sellisega väga niisama keegi tiirutama ei viitsi minna sest olgem ausad, pole tal ka suurt silmailu mida rahvale näidata. Mina aga olen 3 eesmärgil ta võtnud: kodusteks töödeks; suvetuuriks ning vajadusel asendusautoks.
Natukene ss Piruka ajaloost ning asjadest:
On registris N1 kaubikuna.
Registeeritud Eestisse uuena 03.01.1980 (registris millegipärast märgitud " kasutatud")
Ilmselt selle piruka saamiseks mingi sahkermahker tehti seal venes
28.02.2003 vahetas omaniku. ( suundus teenima ettevõtet Viru Ehitus AS)
27.09.2005 käis ÜV-s( värvkatte kahjustused lubatust suuremad)
Läbisõit 8000 km (teine ring ilmselt)
31.01.2006 käis ÜV-s Jõhvis (tuled valesti reguleeritud) (värviti oranzilt mattpunaseks)
Läbisõit 10 000 km
22.01.2007 käis ÜV-s Jõhvis (kõik ok)
Läbisõit 12 000 km
28.08.2010 vahetas omaniku. (Erakätesse)
01.07.2017 vahetas omaniku. (Minu kätte)
Läbisõit 17 421 km
Autol on välja vahetatud 3 ust, toonoriks on olnud sinine kuubik ja roheline 412.
Ühelt nende pealt on paigaldatud ka roolisambale tulede ja suunanäitamis kangid(või hoopis terve armatuur), mistõttu saab tulesid sisse/välja lülitada nii armatuurist kui ka roolisambalt( likvideerin selle segaduse peatselt)
Süütelukk on viidud roolilt raadio kohale, kasutusele on võetud Kamaz lukk(ka selle toon tagasi oma õigesse kohta ja vahetan mosse oma vastu välja.
Bensupaagi kork käib ainult võtmega lahti

Mootor läheb 1mesest pöördest käima
Ukseluku ja konguluku võtmed puudu

(vajan uusi)
Kapoti avamise kang on omalooming, samuti ka kapoti lukusti vastus luugil.
Tagurduatuli on puruks, põhitulede reflektorid läbi, käsipiduri kang kõver ja ei toimi

Raadio ja kõlar puuduvad

Keskkonsooli avad on imitatsioon

(pole varem näinud sellist) Kusjuures tuhatoos korpusega oli kindalaekas


Bensiinipaagil on tempel 1981

Esitiibadel on peeglikinnitusaugud aga peeglid on ustel(kusjuures seal ka olnud mingid teised kasutusel, auke on rohkem)
Esistange kroom on Superb seisus
Esiklaas on kehvade kojameeste poolt rikutud (vajab vahetamist)
Istmete tagused oli tehase poolt paigaldamata, mingi säästuvärk vb.

Seljatoe asend fikseeritav liblikaga
