Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 11 Dets 2019 23:13

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 28 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 09 Mär 2010 19:32 

Liitunud: 08 Veebr 2009 00:04
Postitusi: 189
Täna sai siis mosse päikese kätte jäetud( oli kile all), puhtaks kaevatud, ja üle 3 kuu käima pandud. Läks peaegu kohe kui toorest sai(tegin selle ka ennem korda).
Nüüd ei peaks enam õli ka välja ajama mootor, klapikambrikaane osad tikkpoldid olid keermeta. :help
Vaja püksid ka ära keevitada summutajal, siis peaks väheke vaiksemalt käima :)
Keevitan tagant osa ka ära, siis ei peksa enam muda sisse paagi peale.
Kuidas mosse karteri kaitse kinnitub põhja külge? ehk kellegil on pilti?Saaks väheke julgemini sõita siis :D
Rohkem ette valmistusi suveks vist teha pole vaja :)
Kas see on loomulik, et kambrikaane tihend on selline punane(nagu ikka see venekummi tihend), ja, et see punane koorub sealt pealt?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 09 Mär 2010 20:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Postitusi: 3760
Asukoht: Läänemaa, Palivere
mosse karterikaitse jaoks pead sillatala sisse ise augud puurima kui enne pole kaitset all olnud. Ülemised kinnitusaugud on olemas, paned kaitse umbes paika ja puurid augud sillatalast läbi, üsna äärde tulid need minul. Kui väga tugev oled siis vaata et karteripõhja ei kahjusta :D

Ei tea kas see pilt aitab ka.
Pilt
Talvel on selle kaitsega igavene kamm tegelikult kui auto õues seisab. Nimelt mul oli peale ühte sprinti karterikaitse umbselt paksu jääd täis. Käima pannes terve auto värises nii et hambad plõgisesid suus, sest karteripõhi oli kinni jäätunud. Peale natukest sulamist hakkas mootor oma värisemisega vastu jääd peksma. Veel hullem. Aga pole hullu kui pärast korralikult puhtaks teha sealt.

_________________
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 3 x 412(osa IE osa mitte) , 2715

Kokku omanud 69 mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 09 Mär 2010 20:59 

Liitunud: 08 Veebr 2009 00:04
Postitusi: 189
Kui kellegil Märjamaa ligidal pakkuda kaitset :lol (umbes mingi 200kri eest) Mõtlesin ,et teen ise, aga ootan suve ära, ja kui kuskilt ei saa siis teen ise.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 11 Apr 2010 20:14 

Liitunud: 08 Veebr 2009 00:04
Postitusi: 189
Sai siis mosset käima pandud, läks käima küll, aga käis 2 vahepeal 3 silindri peal. Vahetasin küünlad, ikka sama jama. Vaatan küünlajuhtmeid ja oi mis ma näen mitme vasktraadiga küünlajuhe (umbes 5 otsaga mis klemmi alla lähevad) on ära mädanenud, nii et peksis üle õhu klemmi ja igalepoole laiali sädet. Suurest vihaga hakkasin juhtmetelt klemme eemaldama, et saaks uuesti ühendada juhtme sisu klemmiga, aga ei kus sa sellega, kõikide klemmide otsad olid pragulised ja pudenesid kätte :angry . Ei siis midagi, võtsin lada mootori küljest juhtmed mis kinnituvad ilma piibuta küünla otsa, ja masin jäi käima ilusti. Võiks sõitma ka minna, aga põllul on poole meetrine vesi :) Väheke segane jutt sai ,aga loodan ,et saate aru.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 25 Mai 2010 19:03 

Liitunud: 08 Veebr 2009 00:04
Postitusi: 189
Vedasin teid alt mosseklubilased, ja vahetasin mosse madalama klassi auto vastu. Nimelt 82 aasta sapika :D Teema võite lukku panna, aga ärge ära kustutage, kunagi hea meelde tuletada: :)


Viimati muutis Killa, 25 Mai 2010 19:27, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 25 Mai 2010 19:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 14:21
Postitusi: 427
Asukoht: Tallinn
Vähemalt seegi hea, et vene raud vene raua vastu.

_________________
Azlk 408 ´65 ja Iz 412 ´84


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 25 Mai 2010 19:23 

Liitunud: 08 Veebr 2009 00:04
Postitusi: 189
mart kirjutas:
Vähemalt seegi hea, et vene raud vene raua vastu.


Jah ,aga sapikas on tegelt väga ilus ja korralik. Võrreldes mossega millel polnud midagi korralikku, peale mootori mis tõmbas päris hästi. Head rehvid võtsin ka alt ära. Kuna auto jäi märjamaale, võib juhtuda, et kui see otsa saab nende rallitajate käes siis müün teile varuosasid veel, või siis annan. :) Loodan, et see ei jäe minu viimaseks mosseks.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 28 Dets 2014 00:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2031
Asukoht: Tallinn
Killa kirjutas:
mart kirjutas:
Vähemalt seegi hea, et vene raud vene raua vastu.


Jah ,aga sapikas on tegelt väga ilus ja korralik. Võrreldes mossega millel polnud midagi korralikku, peale mootori mis tõmbas päris hästi. Head rehvid võtsin ka alt ära. Kuna auto jäi märjamaale, võib juhtuda, et kui see otsa saab nende rallitajate käes siis müün teile varuosasid veel, või siis annan. :) Loodan, et see ei jäe minu viimaseks mosseks.

Mossega võiks ikka tegeleda, see tähendab uue ligi võtta millega tegelema hakata :D

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 28 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 23 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7