Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 15 Dets 2019 16:19

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 215 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 18, 19, 20, 21, 22  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 27 Veebr 2015 14:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10 Mär 2009 13:43
Postitusi: 360
Asukoht: Kirepi
Järjekorras 3 uunikute talveralli sellele mossele läbitud.

Pilt

Järgmiseks aastaks sai selgeks, et kergendatud hooratas läheb ilmselt puhkusel ja rehvid vaja uuendada. Tagasild lõpetas ulgumise peale õlivahetust SAE 90LS õli sai sisse.


Pilt

_________________
"ONU HEINO RALLITIIM"


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 27 Veebr 2015 23:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10 Okt 2009 10:38
Postitusi: 707
Porilapakad käisid vasta maad ikka korralikult :D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 28 Veebr 2015 00:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10 Mär 2009 13:43
Postitusi: 360
Asukoht: Kirepi
mossejumal kirjutas:
Porilapakad käisid vasta maad ikka korralikult :D



Kurja meelest läks jah juba,terve tee tartust tallinnasse käis rõveda kärina saatel :) õnneks oli rauasaag kaasas siguli meestel.

_________________
"ONU HEINO RALLITIIM"


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 29 Sept 2015 14:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10 Mär 2009 13:43
Postitusi: 360
Asukoht: Kirepi
Mootor saab kapitaali.
uued kolvid+hülsid+erinevad tihendid.

Pilt

Pilt

_________________
"ONU HEINO RALLITIIM"


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 29 Sept 2015 15:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Postitusi: 3760
Asukoht: Läänemaa, Palivere
1,5 põhja peal?

_________________
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 3 x 412(osa IE osa mitte) , 2715

Kokku omanud 69 mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 29 Sept 2015 16:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10 Mär 2009 13:43
Postitusi: 360
Asukoht: Kirepi
stern100 kirjutas:
1,5 põhja peal?


ilmselt küll, kui lähima nädala jooksul midagi paremat kätte ei satu :)

_________________
"ONU HEINO RALLITIIM"


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 30 Sept 2015 18:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10 Mär 2009 13:43
Postitusi: 360
Asukoht: Kirepi
tuli välja, et mootori remont sai suht õigel ajal ette võetud.
Kepsusaaled küpsed.
Kolvidel on esimese rõnga soon kahekordseks treitud ja oli ka 2 rõngast sinna pandud. Osa alumisi rõngaid olid puru. Miks topelt rõngad olid ei oska aimatagi. Ju mingi kokkuhoiu+olemasolevate juppide sobitamine.

_________________
"ONU HEINO RALLITIIM"


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 30 Sept 2015 20:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Postitusi: 1453
Asukoht: Viljandimaa
hannes24 kirjutas:
tuli välja, et mootori remont sai suht õigel ajal ette võetud.
Kepsusaaled küpsed.
Kolvidel on esimese rõnga soon kahekordseks treitud ja oli ka 2 rõngast sinna pandud. Osa alumisi rõngaid olid puru. Miks topelt rõngad olid ei oska aimatagi. Ju mingi kokkuhoiu+olemasolevate juppide sobitamine.


Eks sellepärast topelt rõngad pandi,et ju siis olid sooned ära loksunud kolbidel..... Seda on ennegi tehtud. Kahjuks osad sellid ei jaga matsu. Nimelt pannes kaks rõngast ühte soonde,peksab kulunud hülssi pannes vastu sissekulunud ranti rõngad puruks.... See rant tekib kulumisest..... ja seoses kahe rõnga panekuga ühte soonde liigub üks rõngas ju sellest randist ülespoole...... See rant tuleb maha lihvida või kaapida,et rõngad vabalt üle saavad käia.

_________________
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 25 Jaan 2016 11:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10 Mär 2009 13:43
Postitusi: 360
Asukoht: Kirepi
Vahepeal tehtud töödest:
vahetatud said siis kepsusaaled, plokikaas lihvitud ja klapid soveldatud, uued kolvid koos rõngastega - kõrged kolvid said sisse, eks siis näib mis saab nendega, hetkel tundub jõudu rohkem olema kui enne.
kergendatud hooratas läks riiulisse, asemele läks originaal koos uue siduriga.
Starter sai volga oma vastu vahetatud

veits veel seadistada ja äkki saab asjagi veel :)

PS:
Tänud Jossule kes oma varudest mõistliku hinnaga starteri ja radika leidis.

_________________
"ONU HEINO RALLITIIM"


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 07 Veebr 2018 10:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10 Mär 2009 13:43
Postitusi: 360
Asukoht: Kirepi
Väikesed uuendused teemasse.

esisild täienes Bilstein B6 amortidega
tagasild täienes vileuute tagumiste vedrudega, tehase pakendis veel :)

Pilt

Küttesüsteem saab Bosch 044 pumba külge.

_________________
"ONU HEINO RALLITIIM"


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 215 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 18, 19, 20, 21, 22  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7