1. leht 6-st

Sinine suits summutist.

Postitatud: 05 Juun 2010 20:50
Postitas partnermosse
Kuna varem pole sellist probleemi oma mossel olnud ja mootor praktiliselt uus vaid 13500 km läbisõitnud, siis küsin.Vahetasin mootoriõli mineraalse poolsündi vastu.Kui ennem gaasi vajutades sinist suitsu polnud,siis peale õli vahetust on.Ja seda ka ainult maanteel sõites kui käik sees on ja lasta gaasipedaal lahti mõneks ajaks ja kui uuesti vajutada ,siis tulebki pahmakas sinist suitsu.Kas peaksin hakkama klapisääredihendeid vahetama? :)

Re: Sinine suits summutist.

Postitatud: 05 Juun 2010 20:58
Postitas stern100
Ka ebapiisavalt põlenud bensiin võib seda põhjustada. Enda ladal sama asi. Lased kolmandaga 110 välja ja siis neljandale vahetades lööb pahvaka tagant välja.

Re: Sinine suits summutist.

Postitatud: 05 Juun 2010 21:00
Postitas sass
Töenäoliselt klapisääretihendid. Enda masinal sama lugu - ainsad asjad kaanes, mis siiani vahetamata, ongi klapisääretihendid ja gaasivajutusel tühikäigul natuke ajab sinist.
stern100 mainitud probleem tekitab rohkem musta suitsu, kui sinist.

Re: Sinine suits summutist.

Postitatud: 05 Juun 2010 22:21
Postitas moskiito
klapisääretinhendid läbi, mis muud.

Re: Sinine suits summutist.

Postitatud: 05 Juun 2010 23:33
Postitas partnermosse
Kuna enne oli kiire,ei saanud korralikult kirjutada.Autot käivitades (1 kordsest võtmepöördest) ja kohapeal töötades (mootor nurrub ühtlaselt) ei tule mitte kuskilt isegi mitte lõhna,et oleks kuskil manuseks gramm õli.Kogu komejant seisnebki ainult maanteesõidul.Peale sõitu mootor jahtub maha ja peale pikka seismist käivitub ideaalselt ilma sinise suitsuta.
Peaksin panema tagasi mõne lääne mineraalõli.Lasen selle poolsündi välja siis kui kellegil soovi on või ...? Juhe jookseb kokku täiega :D

Re: Sinine suits summutist.

Postitatud: 07 Juun 2010 09:20
Postitas Jossu
Käiguga pidurdus ja suurematelt pööretelt käiku vahetades sinine suits viitab ikkagi tavajuhtudel klapisäärtele... Uus õli ehk läheb vedelamaks kuumast peast ja enne vana õliga ei pruukindki läbi lasta.
Joosep.

Re: Sinine suits summutist.

Postitatud: 07 Juun 2010 12:55
Postitas via
Endal pole nn poolsüntidega jama olnud, aga need sündi komponendid ja lisandid võivad mineraalõlidele mõeldud kummitihendid, kaasaarvatud klapisääre omad rikkuda...
Mosse kaas on üldiselt sellise hea konstruiga et klapisääre tihendid suht igavesed, kuna kuuma palju ei saa...erinevalt žiguliist

Re: Sinine suits summutist.

Postitatud: 09 Juun 2010 03:29
Postitas partnermosse
No vat tänase päeva sai mööda sinise suitsuta-väga kummaline.Eks vaatab mis järgmised päevad toovad,veel ei hakka klapisääretihendeid vahetama.

Re: Sinine suits summutist.

Postitatud: 19 Juul 2010 14:25
Postitas partnermosse
Päris mitmed mossemehed panid tähele kruiisil, et partnermosse -"Helesinise Suitsupääsukese" tagant tuleb ka helesinine suits vahelduva eduga.
Ma ei ole avastanud, milles on point, aga täna sõites polnud jällegi mitte grammi suitsu näha ega tunda.On vaid aimdus, et mu "pääsuke" tahab,et tal oleks 1 kindel kogus mootoriõli karteris.Enne mootoriõli vahetamist mõõtsin-vaatasin õlivardal olevat märgistust ja jälge õlist.Praeguseks hetkeks on see sama, mis oli vana õliga enne vahetamist õlivarda märgistusel peale lühendit MIN - N tähe juures.Õli vahetuse ajal väljalastud õlikogus jäi mõõtmata(seda polnud ka palju silma järgi mõõtes) ,sisse valasin aga 4 L õlikanistri sisu tühjaks kuigi ettenähtud on veel 1,2 L lisaks.Tol hetkel oli aga õlivardal õliseks kohaks lühendil MAX -M tähe juures.Ja nii ongi,et vaatan mis homme -ülehomme ja nii edasi päevadel saab..... :smokin

Re: Sinine suits summutist.

Postitatud: 10 Juul 2011 00:54
Postitas partnermosse
Pole siia ammu kirjutanud.Vahepeal siis olen ikka otsinud ja otsinud, et millest on suitsupahvakad tingitud.ÕNNEKS !!! vahetasin plokikaanetihendi ära ,mis oli sisuliselt läbi ja kohe-kohe oleks ilmselt ka tosool ja õli ka segunenud.Ennatlikult lootes,et pahvakad olid katkisest tihendist tingitud, olin kokkupanemisel suhteliselt optimistlik, et viga on üles leitud ja likvideeritud.Aga nagu ennist mainisin sõna ENNATLIKULT, siis nii ongi, et viga ikka alles.Kõigis 4-s silindris kopressioon tibatoba nagu 15000 km sõitnud mootorile kohane ehk 10 - 10,5 .Proovin lähipäevil veel karburaatorit vahetada, aimdus on,et vaakumiga tõmbab kuskilt silindrisse karburaatori alumise siibri peale kogunenud kütust, et gaasipedaalile vajutades tuleb pahmakas sinakat suitsu.
Otsingud jätkuvad... kui korda ei saa,siis peab 2 aastat järjest "suitsupääsukesega" klubi sõidule tulema. :)

PEHKINUD TIHEND,MIS LÄKS VAHETUSSE