Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 21 Okt 2019 06:02

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 58 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Sinine suits summutist.
PostitusPostitatud: 10 Juul 2011 16:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Postitusi: 3268
Asukoht: virtsu
kütus sinist suitsu ei tekkita. kui saaks liiga palju küttust peale, tuleks summutist musta suitsu, liiga vähe, oleks valge suits. sisine suits on ainult õli rada.

kui kaant maha kiskusid, kas sa siis ka säärte tihenditele pilgu viskasid?

_________________
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Sinine suits summutist.
PostitusPostitatud: 11 Juul 2011 18:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2031
Asukoht: Tallinn
Kas kellegil on kogemusi selliste klapisääre tihenditega Pilt Pilt? Kas keegi on paigaldanud jne ??? Andke teada kuidas sobivad.

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Sinine suits summutist.
PostitusPostitatud: 11 Juul 2011 18:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Postitusi: 3268
Asukoht: virtsu
need on paremad kui standartsed kummirõngad.

_________________
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Sinine suits summutist.
PostitusPostitatud: 11 Juul 2011 18:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Postitusi: 1298
Asukoht: Läänemaa
Kust sul need hankida õnnestus? Oleks ka üht komplekti tarvis.

_________________
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Sinine suits summutist.
PostitusPostitatud: 11 Juul 2011 22:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2031
Asukoht: Tallinn
viirusboy kirjutas:
Kust sul need hankida õnnestus? Oleks ka üht komplekti tarvis.

Ostsin viimase komplekti Tallinnast Härma tn keldripoest.
Samas tekkis küsimus kuna pole neid õlilisandeid kunagi kasutanud.Et kas on suitsusust ja tahmasust eemaldavaid lisandeid.Võin eksida terminoloogias, aga vastused teretulnud kui saadi aru mida mõtlen, seoses selle suitsupahvaka tulemisega...
Leidsin miskid sellised asjad,kas on kellegil kogemusi REMONTHERMEETIK ja KOMPLEKSÕLILISAND

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Viimati muutis partnermosse, 13 Juul 2011 01:00, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Sinine suits summutist.
PostitusPostitatud: 11 Juul 2011 23:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 20:16
Postitusi: 781
Asukoht: Tartu
Kasutasin eelmise mootori peal üht õlilisandit mida ostsin Fixusest,hetkel ei mäleta mis toodanguga tegu oli,aga sai pandud kuna mootor tossas päris korralikult ja ütlen ausalt,et ise ei poolda seda jama,aga effekti asjal oli ja ca 50km läbimisel oli toss tagant kadunud.Hiljem panin seda iga õlivahetusega.Hiljem mootori lahtivõtmisel selgus,et tossu põhjustas üks katkine õlirõngas.Sellisena sai sõidetud imbes 75 000km ja midagi halba ma ei tuvastanud, et oleks teinud.Üldiselt sisaldavad need lisandid parafiini ja pidavat õli paksuks tegema,mul igatahes talvel ka kõige pakasemaga käivitamisel probleeme ei olnud,nii et võta sa kinni.

_________________
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 86a,AZLK 2137 84a


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Sinine suits summutist.
PostitusPostitatud: 14 Juul 2011 02:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2031
Asukoht: Tallinn
Kõigepealt suured tänud Moskiitole abi eest klapisääre tihendite vahetamisel ! Nüüd tihendid uued ja selle koha pealt jälle rahulikum, aga probleemist siiski jagu ei saanud. Kui sõitu läksin ja mootor soojemaks läks, oli mäest alla laskumisel taas üllatus, jalg gaasi pedaali pealt maha -pikk laskumine -uuesti jalg gaasile ja suitsupahvakas taaskord andis endast märku.... :angry
Mõte käis läbi, et Lukoili mineraalõli äkitse liiga vedel ja lisaks sinna juurde MS õli liitrijagu , äkki läheb tahedamaks ???
Sääretihendid olid siis sellised, mõned lausa meenutasid plastikust ribasid juba :D
Pilt

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Sinine suits summutist.
PostitusPostitatud: 14 Juul 2011 08:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Postitusi: 3268
Asukoht: virtsu
no siisjääb ikkagi ainult üks viga veel alles. ;)

kuskil õlirõngas läbi.

_________________
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Sinine suits summutist.
PostitusPostitatud: 14 Juul 2011 09:54 

Liitunud: 24 Apr 2009 16:00
Postitusi: 118
Kas karteri tuulutuse variant on kontrollitud? Kui õlitase karteris kõrge, siis nii õlirõngaste vahelt kui tuulutuse kaudu kipub õli põlemiskambri, kuna väntvõll peksab mootori õliudu täis.

_________________
Tasa sõuad, kaugele jõuad.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Sinine suits summutist.
PostitusPostitatud: 14 Juul 2011 11:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2031
Asukoht: Tallinn
via kirjutas:
Kas karteri tuulutuse variant on kontrollitud? Kui õlitase karteris kõrge, siis nii õlirõngaste vahelt kui tuulutuse kaudu kipub õli põlemiskambri, kuna väntvõll peksab mootori õliudu täis.

Õlitase mõõtevarda järgi 2 kriipsu alla MAX sälgu tähise.Karteri tuulutus ideaalne.Karburaator puhas ja korralik, ei ole õline.

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 58 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7