marko kirjutas:
Kui palju ta seda sinist reaalselt viskab?Õlirõngas võib tõesti katki olla või osaliselt kinni,aga siis peaks ta tegelikult ka pidevalt mingil määral tossama,ka tühikäigul.Teist marki või teise tootja õli tasub ka proovida või siis õlilisandit.Katsun selle lisandi potska mida ise kasutasin üles otsida,igatahes maksis veits alla 100eeku ja oli plast pudelis.
Reaalselt viskab sinist suitsu, siis kui näiteks käiguga( 3 või 4 sees) aeglustan ja peale aeglustamist taas gaasipedaalile vajutan- vot siis tulebki pahvakas.
Tehnoülevaatusel juhtisin ka sellele tähelepanu,et äkki suitseb, et nad oma targa gaasianalüsaatoriga vaataks kuidas heitgaasidega lood on. Kõik näidud olid väga head ja T-ülevaataja ütles, et ajan kägu. Ja ka seda mõtlesin ,et kui rõngas kinni või katki, peaks ju silmnähtavalt sinist suitsu tulema summutist, aga mida pole seda pole.Kohapeal tiksudes ei ole tossu, ei ole tossu ka siis kui gaasi vajutada ja pöördeid kõrgel hoida.Pole tossu ka kiirendamisel,mootor töötab minu kõrva jaoks lausa "nurrudes"(klapid said kõik reguleeritud peale sääretihendite vahetust uuesti-peale moskiito abi tegin kodutänaval veel lisatööd kuni valgust oli) Pahvakas vaid siis nagu eelpool kirjeldasin

Müstika
