Eesti Moskvich Klubi
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/

Sinine suits summutist.
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/viewtopic.php?f=8&t=1066
6. leht 6-st

Autor:  TALUPOEG TALUJA [ 24 Okt 2011 22:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Sinine suits summutist.

moskiito kirjutas:
filtri element ongi selline sigudik mis ei kannata eriti survet, ehk siis seda survet millega õli filtrist läbi läheb. Olen päri palju neid vahetanud ja kõik näevad täpselt samasugused. Üks on kindel. need mis on metall ümbrisega, mitte võrguga (nagu sul pildil) siis nood annavad väga kiiresti otsad, ppärast esimest paari tuhandet on juba totaalselt kortsus ja augud sees.


....võibolla peaks siis 5 tuhande pealt juba vahetust tegema. Ise olen kasutanud vanema aja filtreid ja pole nagu midagi hullu nendega juhtunud.

Autor:  stern100 [ 24 Okt 2011 22:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Sinine suits summutist.

Minu helerohelisel selle suvega pea 10 tuhat ette kerinud, eks varsti näeb mis seisus filter sees on, õlisurvet pole kella järgi sellel autol olnud ka ilma filtrita. Ainult külmast peast elektrooniline näidik natuke tõuseb :D

Autor:  partnermosse [ 25 Okt 2011 00:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Sinine suits summutist.

stern100 kirjutas:
Minu helerohelisel selle suvega pea 10 tuhat ette kerinud, eks varsti näeb mis seisus filter sees on, õlisurvet pole kella järgi sellel autol olnud ka ilma filtrita. Ainult külmast peast elektrooniline näidik natuke tõuseb :D

Õlirõhku mootoris saab reguleerida pildil ringiga tähistatud kohast.
Pilt

Autor:  stern100 [ 25 Okt 2011 09:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Sinine suits summutist.

Olen sellest täiesti teadlik, kuid usun et õlisõel on "Muda" täis ning tollel mootoril on niikuinii juba klapid ja rõngad suht hõredad.

Autor:  partnermosse [ 25 Okt 2011 17:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Sinine suits summutist.

Üldkokkuvõttes selle aasta sees proovitud ja tehtud kõik, et suitsupahvaka tekitaja koht väljaselgitada. Niipalju siis eelviimasest ponnistusest, et valasin silindritesse spets vedeliku,mis peaks rõngad lahti võtma. 24H laagerdas ja kui käivitama hakkasin ,siis selgus kuivalt starterit keerutades(süüteküünlaid ees polnud), et 1 ja 4 silindri süüteküünla avast pritsis nii öelda vedeliku välja ning 2 ja 3 silindrist mitte ehk siis siit tegin omad järeldused- kinni on 2 ja 3 silindri kolvirõngad.Peale seda proovisin veel siis niiöelda vana traditsioonilist "aurutamist" leige veega. Terve liiter sai läbi lastud ja siis proovisõitu mindud ja ka ei miskit :) Tossab samas "rütmis". Kuna külmad ilmad ronivad peale, siis arvan, et rõngaste vahetus tuleb ette võtta ilmselt kevadel :smokin Pühapäeval ilmselt panen masina jahedasse garaazi puhkama kevadeni... :smokin
Praegu rohkem ei jaksa pead valutada ja nupitada, et mida veel ära teha, et vältida suitsuphvakaid :smokin

Autor:  TALUPOEG TALUJA [ 25 Okt 2011 18:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Sinine suits summutist.

Kui kõik läbi proovitud ja tulemust pole,siis ei jäägi muud üle,kui kolvirõngad vahetada. Kahtlustan,et mõnel silindril kolvirõngad katki. Mu enda masinal oli selline jama,et niipea,kui 0 kraadi väljas,enam ei käivitunud starterist. Küünlad koguaeg mustad ja tuli ka taguotsast sinisemat kraami. Vahetasin rõngad ära ja pole enam jamasid olnud....

Autor:  partnermosse [ 25 Okt 2011 22:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Sinine suits summutist.

TALUPOEG TALUJA kirjutas:
Kui kõik läbi proovitud ja tulemust pole,siis ei jäägi muud üle,kui kolvirõngad vahetada. Kahtlustan,et mõnel silindril kolvirõngad katki. Mu enda masinal oli selline jama,et niipea,kui 0 kraadi väljas,enam ei käivitunud starterist. Küünlad koguaeg mustad ja tuli ka taguotsast sinisemat kraami. Vahetasin rõngad ära ja pole enam jamasid olnud....

No käivitamise suhtes ma ei mäleta sellist aasta numbritki, mil ta poleks käivitunud esimesest võtmepöördest ja seda ka talviti -20 -30 kraadiga.Ses osas on kõik ülimalt super korras, aga jah eks siis võtab järmine aasta selle tegemise ette.Siis vaja juba ka mõned kuludetailid juba välja vahetada :auto :)

Autor:  marko [ 25 Okt 2011 23:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Sinine suits summutist.

Kui ikka rõngad kinni või või mõni rõngas katki siis see peab tekitama mingilmääral rõhu karterisse,sõitsin sellise mootoriga millel ühes silindris surverõngas ja teises õlirõngas katki ligi 100 000km enne kui mootori välja vahetasin.Minekut oli küllaga ja käima läks paugust iga jumala külmaga mis siin meid kimbutas.Need vead avastasin huvipärast hiljem mootori laiali võtmist.Kerge suits oli vahest taga,aga see kadus peale õlilisandi kadumist ära :D kerge surve jäigi karetisse.Muid kulumismärke sel mootoril ei olnud ja oleks sõitnud tõenäoliselt vägagi kaua veel.Nii,et see pole välistatud,et mõni rõngas katki.

6. leht 6-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/