2. leht 2-st

Re: Kivikaitse porikoobastes ja põhja all.

Postitatud: 07 Okt 2010 20:16
Postitas wolfe
On olemas ,,vana head teada segud,, mis on läbi aegade ennast õigustanud. Aga vot see koostis peab õige olema ja komponentide kogused siis saab parima tulemuse ;)

Re: Kivikaitse porikoobastes ja põhja all.

Postitatud: 07 Okt 2010 21:44
Postitas TALUPOEG TALUJA
Dinitroli musta mastiksiga oli omal ajal kogemus.Panin seda läti krundi peale(GF 021) vesi pesis selle kähku maha.Teine kogemus,määrisin seda haljale pisut rebaseks tõmmanud plekile,kuhu ratta alt tulev pori ja liiv ei sattunud.Seisab siiamaani.See oli vähemalt 7 aastat tagasi.
Kahurit mul pole ja määret ka pole leidnud...
Keetmiseks läheb igal juhul.Tegelen taaskasutusega.Peaks olema nõuka-aegset mastiksit.Kavatsen seda keeta koos vanaõliga ja teha miski vedelam asi.Kavatsen pärast jälgida ,et kuidas on ja mis saab.Tulevikus võite küsida...
jartmok kirjutas:Leiutate jalgratast kui ise keedate, arvan mina. Usaldege kogemusi ja kvaliteeti, mitte odavat hinda.
Drinitoli tootevalik on hea ja usaldusväärne, ei kuku, rebene jne sümptoneid ei esine.
Kahurimäärdega määrige kahureid ja tavotti pange jalgratta keskjooksule.

Re: Kivikaitse porikoobastes ja põhja all.

Postitatud: 15 Okt 2010 12:33
Postitas pppp
Kas vanaõli = kasutatud mootoriõli?

Re: Kivikaitse porikoobastes ja põhja all.

Postitatud: 15 Okt 2010 13:56
Postitas wolfe
jah

Re: Kivikaitse porikoobastes ja põhja all.

Postitatud: 15 Okt 2010 19:55
Postitas TALUPOEG TALUJA
Täna oligi siis hea ilm Mosse põhja möksitada.Sõber juba tögas,et ega ennem õiget aega põhja"tõrvata" ei ole,kui taevast lund ja lörtsi sajab. Leidsin riiulist mingid veneaegsed põhjamastiksi purgid.Lõin kaaned minema ja panin nina juurde.Üks tundus olevat Bitukas,teine mingi SR-i lõhnaline.Aujasin purgid tulepeal soojaks,segasin läbitöötanud õli sekka ja kuumalt tõmbasin põhja alla.Mis mul muud üle jäi.Ilma ju enam pole ja taevast sajab igasugust kraami.Tahaks juba auto õigesse asendisse saada.See põhja vahtimine on juba ära tüüdanud.Plaan oli ikka suvekummid siledaks saada,kuid mine tea,kuidas sellel aastal läheb.

Re: Kivikaitse porikoobastes ja põhja all.

Postitatud: 12 Dets 2010 20:36
Postitas canyondrift
Oma mercedesele panin alla 4 purki Dinitroli põhjamasteksit ja kivikaitsme teemast loobusin. Viimane purk läks peale püstoliga, nitrolahustiga lahjendatud versioonil.
Kivikaitsmetega on nii, et odavad asjad on ühte malli, kallimad teist. Värvipoes näidati mulle odava ja kallima proovi plastmass labida peal. Odav krõbises mõnusalt kui seda väänata, kallim ei teinud aga midagi, kui just väga palju ei painutanud. Seega siin võib asi lihtsalt selles olla, et väga odava asjaga ei ole ka mõtet tegudele minna. Vene mingisugune põhjamasteks lahjendub väga edukalt diisliga. Kuna mul on diiselmootor, siis vahetevahel ikka juhtub ja läheb mootori juures askeldades kuskile kere peale, sealt jooksis põhja alla ja eelmiste meeste põhjamasteks lasi end selle toimel maha. Minu äsja pandud dinitrol aga jäi paigale.
Põhja masteksiga määrides olen palju kuulnud, kuidas lastakse masteksile alla õrn kiht Dinitrol ML kereõli, mis tõrjub välja niiskuse. Masteksi purgi sildil on ka kirjas, et kanda pinnale 1-1,4mm paksuselt. See on ikka paras kogus, ei tohiks piirduda sellega kui põhi lihtsalt alt maru ilus ja must välja näeb.
http://www.volga.ee/modules.php?name=Fo ... sc&start=0

Siin teemas on volgale põhja alla kivikaitse lastud, ehk saab muljeid vahetada.

Re: Kivikaitse porikoobastes ja põhja all.

Postitatud: 14 Dets 2010 15:30
Postitas hannezk
Väljavõte mosse arengust.

"Siis kui töökaaslased saunas õlut libistasid ja aegajalt tööd kaemas käisid, katsin põhja Teroson mastiksiga ja kärjevahaga, tulemus tuli päris heal. Teroso mastiks Record2000 HS, mille koostises on kautšuki ja vaigu ning Teroson Terotex HV400 kärjevaha vedel vaigu paasil. Kere liite kohtadele panin Soudel Car Sealer silikooni.
Tulemus on järgmine.

http://album.ee/album/451873/50165587? "

Re: Kivikaitse porikoobastes ja põhja all.

Postitatud: 14 Dets 2010 18:26
Postitas TALUPOEG TALUJA
Kunagi kusagilt kuulsin,et pidi vällamaal olema mingid seltskonnad,kes tegelevad oma kallite autode juures põhja restaureerimiste ja värvimistega ja isegi võistlevad sellel alal.Kord pidi nii kõva olema,et iga volt ja karv peab olema ühetasane.Meie oma põhjavõõpamise tasemega langeksime kohe ringist välja...
Keegi targem võiks siin teemas vanainimestele seletada,mis asi see kärjevaha vedel vaigu baasil on? Nagu aru saan,pole siin vist mesilastega midagi pistmist?!

Re: Kivikaitse porikoobastes ja põhja all.

Postitatud: 14 Dets 2010 20:19
Postitas moskiito
ma täpselt ei oska komenteerida, aga aiman et samasugune materjal mis lennukites kasutatakse salongi põranda tegemisel, õhuke, kerge aga sittaks kõva.