Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 12 Nov 2019 09:32

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 14 Jaan 2011 19:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Postitusi: 1452
Asukoht: Viljandimaa
MAZ kirjutas:
Mina pole ka füüsik aga sellest kust auto kere massi panna ei olene suurt midagi. Sisuliselt oleneb kõik plekki kvaliteedist ehk algmaterjalist, kuidas hoitud autot ja niiskusest ning sooladest teepeal,need on muutlikud tegurid . See,kas kere on voolu all või ei suurt s..tagi ei mõjuta. Ära mädaneb ikkagi kui selleks on eelsoodumus.
Ehk tõstaks moded selle voolu jutu siit teemast välja ??? ja jätkaks siisiki selle auto ehitamise teemal edasi.



Sellest võiks teema teha küll... :) Kaasaks mõne elektriku veel peale minu ja Manksi... :help

_________________
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 14 Jaan 2011 21:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Postitusi: 3268
Asukoht: virtsu
no ei tea. Olen kohanud masinaid kus on massi pandud kas + või - klemm. Need masinad (sama mudel) erinesid rooste koguse pealt gardinaalselt. See masin millel oli + klemm keres oli rohkem roostes kui too auto millel oli - klemm. Pole füüsik ega keemik kuid kogemus väidab sedasi.

_________________
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 14 Jaan 2011 22:45 

Liitunud: 08 Veebr 2009 00:04
Postitusi: 189
Olen ka kuulnud juttu, et vanasti pandi + keresse ja siis kui soolama teid hakkati siis hakkasid masinad roostetama ja siis vahetatud ära et - keresse ja ei pidanud roostetama nii palju.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 16 Jaan 2011 21:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10 Okt 2009 10:38
Postitusi: 707
Mass on alati kere ! :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 16 Jaan 2011 21:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Postitusi: 1452
Asukoht: Viljandimaa
mossejumal kirjutas:
Mass on alati kere ! :)



Mitte alati.... 8)

_________________
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 16 Jaan 2011 23:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Postitusi: 1452
Asukoht: Viljandimaa
Vastan siis teema pealkirjas olevale küsimusele. Tehase poolt on enamjaolt nii tehtud,et käivitusvool käib läbi kere. Kuid auto vananedes kõik juhtmed,klemmid ja ühendused väsivad, roostetavad ja oksüdeeruvad. Selleks,et asjad paremini toimiks ja üllatusi poleks,veetaksegi massijuhe aku pealt kuhugile mootori külge. Vanad juhtmed ka teinekord jäetakse alles. Dubleeritakse. Nii võiks asi ka ideaalis olla. On endalgi jama olnud,kui bussil halvad ühendused. Kraabid kõik puhtaks ja käib jälle. Keerulist pole siin midagist.

_________________
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 21 Jaan 2011 20:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Dets 2009 14:06
Postitusi: 212
Jutus on tegelikult oma iva, aga seda ei tehta starterivooluga.
Mäletan, kunagi ajakirjas Tehnika ja Tootmine ilmus lausa artikkel, kus asi oli teaduslikult lahti seletatud. Nimelt on korrosioon elektrokeemiline protsess. Auto kere metall ei ole kunagi täiesti puhas ning võib juhtuda ka, et kere erinevad osad on tiba erinevatest terasemarkidest. Need lisandid moodustavad seal galvaanilise patarei, mis siis "tühjenedes" oksüdeerib ära raua kui aktiivsema elemendi. Sellepärast ka autokerede tsinkimine - tsink on aktiivsem kui raud ning sellisel juhul hävib esimesena tsink.
Antud meetod seevastu vaatles autokere kaitsmist spetsiaalse seadme abil. Kere erinevatesse kohtadesse kinnitatakse elektroodid, mille kaudu siis lastakse läbi kere nõrk elektrivool, mis on piisav, et neutraliseerida kere galvaanilist effekti.
Selliseid seadmeid toodetakse ka praegu ning müügil on neid palju ja erinevaid.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7