Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 12 Nov 2019 08:57

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: küttusekulu
PostitusPostitatud: 23 Mär 2011 15:36 

Liitunud: 15 Sept 2010 21:22
Postitusi: 8
Kas see auk, mis on õli sissevalamise juures, peaks olema ühendatud õhupuhasti küljel oleva auguga, et kütusekulu vähendada?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: küttusekulu
PostitusPostitatud: 23 Mär 2011 16:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Dets 2009 01:55
Postitusi: 2642
seleta oma loogika lahti?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: küttusekulu
PostitusPostitatud: 23 Mär 2011 17:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2009 16:03
Postitusi: 67
Asukoht: enamasti Tartu
Ilmselt peab kodanik silmas klapikambrikaane ja õhupuhasti vahel olevat voolikut ehk karteri tuulutust?
Seost kütusekuluga ei oskaks sellele küll hästi leida.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: küttusekulu
PostitusPostitatud: 23 Mär 2011 21:21 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Postitusi: 1807
Asukoht: Linnuvabrik
Peaks olema ühendatud küll, kuid mitte kütusekulu pärast, vaid muul põhjusel.

_________________
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - Iž 27151 '79 - AZLK 2140 '78
https://www.facebook.com/WaxGarage
http://www.whitewalls.ee


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: küttusekulu
PostitusPostitatud: 23 Mär 2011 23:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05 Veebr 2009 12:29
Postitusi: 422
Asukoht: Pärnu/Tartu
Karteri tuulutus see, tavaliselt kui mootor juba kulunud ning heitgaase/tahma liiga palju kambrikaane all töötamise ajal siis pannakse pime ette, ses muidu ei taha mootor enam käia normaalselt.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: küttusekulu
PostitusPostitatud: 24 Mär 2011 08:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Postitusi: 3268
Asukoht: virtsu
marek kirjutas:
Karteri tuulutus see, tavaliselt kui mootor juba kulunud ning heitgaase/tahma liiga palju kambrikaane all töötamise ajal siis pannakse pime ette, ses muidu ei taha mootor enam käia normaalselt.

Pimedat ei tohi sinna kohe kindlasti ette panna, see laus lollus :kill
Kui liiga palju gaase sinna koguneb ja välja neil pole kuskile minna, siis hakkavad nad seda kohta endale tekkitama ning sedasi ennegi tihendeid lennanud. Kui segab mootori tööd, tuleb viia voolik mootori küljele põhja alla. Sedasi kõik venemaa tehnika omanikud teinud, keda ma näinud olen. Vahet pole kas mosse, lada, gaz, zil või zahaar (sõjaväe graz)

_________________
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: küttusekulu
PostitusPostitatud: 24 Mär 2011 11:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20 Dets 2010 12:28
Postitusi: 27
Asukoht: Harjumaa Nõrava
õige... ka minul jookseb tuulutus mootori kõrvalt ilusti käigukasti juurde alla välja... tuulutuse suunamine õhufiltrisse on karpale pigem kahjuks, kui kasuks, kuna aurud mis sealt tulevad ei ole sugugi need kõige puhtamad...

saldion

_________________
Hea sõna ja revolvriga saavutab palju rohkem kui lihtsalt hea sõnaga!
2003-2004 AZLK 2140 -87
2010- Iš 412 -89


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: küttusekulu
PostitusPostitatud: 24 Mär 2011 12:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2031
Asukoht: Tallinn
Ise olen eluaeg mossedel karteri tuulutuse õigesse kohta kinnitanud ja pole kunagi mingit häda olnud ja kütuse kulu ka saanud norm tingimuste juures 6 kuni 7,5 L /100-le

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: küttusekulu
PostitusPostitatud: 24 Mär 2011 13:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Postitusi: 3268
Asukoht: virtsu
partnermosse kirjutas:
Ise olen eluaeg mossedel karteri tuulutuse õigesse kohta kinnitanud ja pole kunagi mingit häda olnud ja kütuse kulu ka saanud norm tingimuste juures 6 kuni 7,5 L /100-le

see sõltub karpa ja mootori korrasolekust ja nende omavahelisest koostööst. kui üks neist peaks tõrkuma, siis hakkavad probleemid peale. Ju siis sinu mossel on see koostöö ilusti harmoonias :D

_________________
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: küttusekulu
PostitusPostitatud: 24 Mär 2011 13:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 20:16
Postitusi: 781
Asukoht: Tartu
Korras mootori puhul pole vajadust seda karteri tuulutust eemale juhtida,pigem siis kui mootoril juba nõrk surve karterisse tekkinud kuna siis võib heitgaaside normi juba ületada :) Nii,et teha tasub seda enne ülevaatusele minekut :)

_________________
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 86a,AZLK 2137 84a


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
cron
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7