1. leht 2-st

küttusekulu

Postitatud: 23 Mär 2011 15:36
Postitas oliveer
Kas see auk, mis on õli sissevalamise juures, peaks olema ühendatud õhupuhasti küljel oleva auguga, et kütusekulu vähendada?

Re: küttusekulu

Postitatud: 23 Mär 2011 16:35
Postitas SanderV
seleta oma loogika lahti?

Re: küttusekulu

Postitatud: 23 Mär 2011 17:52
Postitas Gun
Ilmselt peab kodanik silmas klapikambrikaane ja õhupuhasti vahel olevat voolikut ehk karteri tuulutust?
Seost kütusekuluga ei oskaks sellele küll hästi leida.

Re: küttusekulu

Postitatud: 23 Mär 2011 21:21
Postitas wax
Peaks olema ühendatud küll, kuid mitte kütusekulu pärast, vaid muul põhjusel.

Re: küttusekulu

Postitatud: 23 Mär 2011 23:25
Postitas marek
Karteri tuulutus see, tavaliselt kui mootor juba kulunud ning heitgaase/tahma liiga palju kambrikaane all töötamise ajal siis pannakse pime ette, ses muidu ei taha mootor enam käia normaalselt.

Re: küttusekulu

Postitatud: 24 Mär 2011 08:46
Postitas moskiito
marek kirjutas:Karteri tuulutus see, tavaliselt kui mootor juba kulunud ning heitgaase/tahma liiga palju kambrikaane all töötamise ajal siis pannakse pime ette, ses muidu ei taha mootor enam käia normaalselt.
Pimedat ei tohi sinna kohe kindlasti ette panna, see laus lollus :kill
Kui liiga palju gaase sinna koguneb ja välja neil pole kuskile minna, siis hakkavad nad seda kohta endale tekkitama ning sedasi ennegi tihendeid lennanud. Kui segab mootori tööd, tuleb viia voolik mootori küljele põhja alla. Sedasi kõik venemaa tehnika omanikud teinud, keda ma näinud olen. Vahet pole kas mosse, lada, gaz, zil või zahaar (sõjaväe graz)

Re: küttusekulu

Postitatud: 24 Mär 2011 11:18
Postitas saldion
õige... ka minul jookseb tuulutus mootori kõrvalt ilusti käigukasti juurde alla välja... tuulutuse suunamine õhufiltrisse on karpale pigem kahjuks, kui kasuks, kuna aurud mis sealt tulevad ei ole sugugi need kõige puhtamad...

saldion

Re: küttusekulu

Postitatud: 24 Mär 2011 12:50
Postitas partnermosse
Ise olen eluaeg mossedel karteri tuulutuse õigesse kohta kinnitanud ja pole kunagi mingit häda olnud ja kütuse kulu ka saanud norm tingimuste juures 6 kuni 7,5 L /100-le

Re: küttusekulu

Postitatud: 24 Mär 2011 13:03
Postitas moskiito
partnermosse kirjutas:Ise olen eluaeg mossedel karteri tuulutuse õigesse kohta kinnitanud ja pole kunagi mingit häda olnud ja kütuse kulu ka saanud norm tingimuste juures 6 kuni 7,5 L /100-le
see sõltub karpa ja mootori korrasolekust ja nende omavahelisest koostööst. kui üks neist peaks tõrkuma, siis hakkavad probleemid peale. Ju siis sinu mossel on see koostöö ilusti harmoonias :D

Re: küttusekulu

Postitatud: 24 Mär 2011 13:38
Postitas marko
Korras mootori puhul pole vajadust seda karteri tuulutust eemale juhtida,pigem siis kui mootoril juba nõrk surve karterisse tekkinud kuna siis võib heitgaaside normi juba ületada :) Nii,et teha tasub seda enne ülevaatusele minekut :)