Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 16 Juul 2019 13:14

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 17 Jaan 2012 22:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Postitusi: 1892
Asukoht: Tartumaa
No aga paku siis parem nimetus välja,sisuliselt seda eset millest jutt siin on mujale kui auto esivõre ees kasutada ei anna. Mina otsisin aga ei leidnud,selle eseme tehnilist või siis korrektset nimetust.

_________________
ex AZLK 2140 1986,ex IZ 2715 1985. Praegust MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 18 Jaan 2012 01:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Mai 2009 11:18
Postitusi: 414
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Mnjahh,tegelikult saame ju aru kõik millest jutt käib,milleks tähti närima hakata?Mina isiklikult mäletan sellist sõna nagu "ninakate".Tihedalmalt kasutati seda siis kui veoautodena kasutati veel GAZ ja ZIL -tüüpi autosi ...aga see oli natuke aega tagasi kahh niiet kõik vast ei pruugi mäletada/teada ;)

_________________
AZLK 2140 ´85a.
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 19 Jaan 2012 00:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Postitusi: 1449
Asukoht: Viljandimaa
Mäletan küll,et vanasti liikusid üksikud Mossed ringi,millel olid termatiinist katted ees. Kahjuks ei oska kirjeldada,kuidas ja mis.
Ise olen laisk kui porikärbes ja ei ole viitsinud teha muud,kui visata radika ja kandle vahele pappkasti materjalist tüki. Olenevalt sõidu pikkusest ja ilmast olen siis vahetanud ja liigutanud seda papitükki.
Ma ei ole siiani aru saanud,miks uuematel mudelitel ribid eest ära jäeti. Talviti sõites jahutab ikka mootri nii ära,et soojaks ei saagi..... Praeguse ilmaga on mul juba pea-aegu radikas eest kinni topitud. 15 km. sõidu puhul läheb 90 ne peale alles pea linna jõudes...... Võibolla on ka termostaat väsinud,kuid millalgi keetsin seda pliidil koos veega ja mõõtsin klapi avanemise algust. Siis oli asi normis.

_________________
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 19 Jaan 2012 02:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 21:39
Postitusi: 665
Asukoht: NWO Ida-sektor
Mul peaks ka kuskil midagi sellist leiduma. Kui järgmine kord ette juhtub, raban kaasa ja teen pilti.
Kunagi ostsin Supra, millele oli selline päris originaal "kantoss" pagassis kaasas. Kohe esimesel talvel oli muidugi vaja see autole nina peale sikutada. Kevadel ninakatet ära võttes olid värvil igalpool üllatamas liivakriimud, mida koos lumega teiste autode rataste alt oli lennanud ja siis vaikselt serva vahele kogunenud.
Aga kui sõita kõrgema autoga või mitte linnas/maanteel siis ei tohiks sellist probleemi tekkida.
Ja see mosse ninakate, mida mina näinud olen, katab ainult esivõre ära.

PS. Jah, on täiesti normaalne kasutada talveautona 175kw manuaal kastiga sportautot 8)

_________________
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 19 Jaan 2012 07:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Postitusi: 3268
Asukoht: virtsu
talupeoetaluja, ju siis on sinu masinal probleemiks ikkagist termostraat mis avaneb liiga vara või on ültse koguaeg avatud asendis. minu mokitsal pole küll probleme soojenemisega. 10km sõitu ja vesi ilusti 85-ne peal.

_________________
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 19 Jaan 2012 09:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Postitusi: 1449
Asukoht: Viljandimaa
moskiito kirjutas:
talupeoetaluja, ju siis on sinu masinal probleemiks ikkagist termostraat mis avaneb liiga vara või on ültse koguaeg avatud asendis. minu mokitsal pole küll probleme soojenemisega. 10km sõitu ja vesi ilusti 85-ne peal.


No praegu mul sama lugu. Jõuan linna 11 km ja seier 90 peal... Kuigi seekord abi papitükist..... Põhiline häda hakkab pihta ikka sellest,et mootoriplokk on alumiiniumist. See sunnik jahutab liigapalju. Oleks plokk malmist,läheks ka mootor kiiremini soojemaks.

_________________
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 19 Jaan 2012 23:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 16:10
Postitusi: 627
Asukoht: Tartu/ Saaremaa
Milleks otsida originaalseid lisaseadmeid autole, kui neid kunagi samast tehasest, kus autod väljusid ei tulnud. Pigem ikka miskit koperatiivi toodang, ise asi, ise sugune. Kusjuures enamasti mittemingit sarnasust eelmisega ei pruukind olla...
Jõudu ja jaksu asja otsimisel, igaljuhul on lihtsam ka uuemale mossele üks väike tross lisada ja see jahutusradika ribi ette paigaldada, kuigi uuemal mossel miskit õhusuunamise süsteem seal ees ka nii, et ei ole mina näind probleemi ka -20 kraadi juures

_________________
Pukseerimishaagise e Konna rent


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 19 Jaan 2012 23:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Veebr 2009 16:15
Postitusi: 131
Asukoht: Tartu
Ei mäletagi, et Mossele sobivaid ninakatteid oleks nõuka ajal poes müüdud. Mõned asjaarmastajad õmblesid neid ise. Väga levinud olid nad Volgadel. Ka Zigullile oli 80-del täiesti kena ninakate saada. Sellel oli veel 2 luuki ees, mida sai soojema ilmaga avada. Tegelikult suht mõtetu asi, märksa lihtsam ja ka efektiivsem on kasutada radika ees sobivas mõõdus papitükki.
Mis puutub ribikattikusse, siis AZLK kasutas seda ainult nendel 2140 mudelitel, millel oli ülemine termostaat.Alumise Lada-tüüpi temostaadi puhul, mis töötab veidi efektiivsemalt, ribikatikut polnud. IZ alumise termostaadini ei jõudnudki ja ribikatik kadus alates 1985.a. ära lihtsalt kokkuhoiu mõttes.

_________________
Moskvich 2140 SL 1985.a., IZ-412 IE 1985.a.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 01 Veebr 2012 00:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 21:39
Postitusi: 665
Asukoht: NWO Ida-sektor
Pilt

Selline siis see IZ 412-ne ninakate, mis ma kuskilt mingi autoga olen kaasa saanud.
Nagu näha, siis kinnitub ribide vahelt paeltega.
Nüüd aga rändab, igatahes, minu pirukale!

_________________
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 01 Veebr 2012 02:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2025
Asukoht: Tallinn
Oma praktikast saan öelda vaid seda, et sellise katte ette panemine on hea kaitse lumesaju ja muu pori eest, aga radiaatori jahtumise eest see ei kaitse, eriti veel praeguste miinu kraadide juures. Parimad on siiski omal ajal 412 mossedel olnud salongist juhitav ribakatik.

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7