1. leht 1-st

küsimus 2140 kohta

Postitatud: 02 Mär 2012 20:14
Postitas azlksl
tere oleks küsimus mis vahe on tavalisel 2140 ja 2140 6, et mida see 6 seal lõpus tähendab?
tänud ette kes vaevuvad vastama.

Re: küsimus 2140 kohta

Postitatud: 02 Mär 2012 20:18
Postitas stern100
azlksl kirjutas:tere oleks küsimus mis vahe on tavalisel 2140 ja 2140 6, et mida see 6 seal lõpus tähendab?
tänud ette kes vaevuvad vastama.
21046 on põllumajanduslik variant. Kangemate vedrudega, aeglase diffriga, jämedama stabikaga, enamasti ka ühendatud raamide, mitte poolraamide peal ning mootor mõeldud 76 bensiinile.

Re: küsimus 2140 kohta

Postitatud: 02 Mär 2012 20:21
Postitas azlksl
huvitav üks mosse on mul 21406 mootor on jah 76 oma aga poolraamid ei ole kül koos oma vahel

Re: küsimus 2140 kohta

Postitatud: 02 Mär 2012 20:22
Postitas stern100
azlksl kirjutas:huvitav üks mosse on mul 21406 mootor on jah 76 oma aga poolraamid ei ole kül koos oma vahel
Sellepärast ütlesingi enamasti. Ka minu käest käis läbi üks 21046, millel ei olnud raamid omavahel ühendatud, kuid kõik muu oli õige(vedrud, stabikas ja aeglane differ)

Re: küsimus 2140 kohta

Postitatud: 02 Mär 2012 20:24
Postitas azlksl
mis moodi saab kontrolida ilma sila lahti võtmist et mis üle kanne kuidagi sai et kui ratas teeb ühe tiiru .............

Re: küsimus 2140 kohta

Postitatud: 02 Mär 2012 20:28
Postitas stern100
azlksl kirjutas:mis moodi saab kontrolida ilma sila lahti võtmist et mis üle kanne kuidagi sai et kui ratas teeb ühe tiiru .............
Jäi veel mainimata et põllumajanduslikul peaksid olema ees trummelpidurid.

Aga diffri ülekande kohta. Teed rattaga näiteks 10 tiiru ning loed gardaani POOLTIIRE. Kui 10 ratta tiiruga umbes 45 pooltiiru, seega ülekanne 4.55. Kui 42 tiiru, seega 4.22 jne. Ei pea muidugi 10 tiiru tegema...arvuta välja mitu poolringi gardaan ühe ratta ringiga tegema peab.

Re: küsimus 2140 kohta

Postitatud: 02 Mär 2012 20:29
Postitas azlksl
selge tänud sulle jälle vähe targem :lol

Re: küsimus 2140 kohta

Postitatud: 02 Mär 2012 21:03
Postitas SanderV
lihtsamalt kui 1 ratas kinni ehk maas ja teist tiirutad.. teed rattaga 2 tiiru ja loed kardaani tiire peaks siis tulema vastavalt kas 3.9 4.2 v 4.55
kõige lihtsam võta ratas tee kriidiga v millegiga m2rgid peale nii rattale kui kardaanile ja tee täpselt 2 ringi ära ja vaata mis asendisse kardaan algse märgi järgi jääb... pikk jutt aga tegevus suht lühike :D