TÜ - tehnoülevaatus

Üldised probleemid mossega
Vasta
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitus Postitas partnermosse »

Selle kevade (15.05.2015) TÜ tulemused.
lubatud pöörded 1200 p/min- mõõdetud 960 p/min
lubatud CO - 3.500 % - mõõdetud 3,433 %
lubatud CH - 600 ppm - mõõdetud 192 ppm
Sõidupidurite üldefektiivsus - 74%
Rikkepiduri üldefektiivsus - 26%

Jälle aastaks tipptopp korras :)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

partnermosse kirjutas:
Jälle aastaks tipptopp korras :)
Paras Sulle! :D
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitus Postitas SanderV »

küsimus selle rikkepiduri üldefektiivsuse kohta... alati on ta mingi 20ish % aga no ma ei tea kui mul kässar on selline et 3 nõksuga tõmbab mõlemad rattad asfaldil plokki (ka rulli peal) siis kuidas see efektiivsus ikkagi vaid 20% ringis on?
Kasutaja avatar
väikevend
Postitusi: 195
Liitunud: 24 Juul 2011 21:07
Asukoht: Seal, kus tagi on nagis!

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitus Postitas väikevend »

SanderV kirjutas:mul kässar on selline et 3 nõksuga tõmbab mõlemad rattad asfaldil plokki (ka rulli peal)
Kuidas see võimalik on? :uhoh Räägi meile ka!
If you know how many brothers you have, there is not enough.
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitus Postitas stern100 »

väikevend kirjutas:
SanderV kirjutas:mul kässar on selline et 3 nõksuga tõmbab mõlemad rattad asfaldil plokki (ka rulli peal)
Kuidas see võimalik on? :uhoh Räägi meile ka!
Väga hästi on võimalik kui välja timmida, ainult siis ei saa neljakesi sõita...tõmbab ise juba pidurid peale.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 4 x 412 , 2715, 426E, 2126 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 115 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
hard0
Postitusi: 360
Liitunud: 22 Mai 2010 21:29

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitus Postitas hard0 »

Siin foorumis kunagi keegi soovitas 5-6 nõksu peale reguleerida käsipiduri...
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977
Kasutaja avatar
Seenior
Postitusi: 637
Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Asukoht: Lavassaare

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitus Postitas Seenior »

hard0 kirjutas:Siin foorumis kunagi keegi soovitas 5-6 nõksu peale reguleerida käsipiduri...
Kui ikka tagapingile reisijaid juhtub või pakiruumi laadungit panna,siis ei tasu tõesti trosse rohkem pingutada,sest tagavedrustuse geomeetria on mossel selline,mis koorma puhul silda pisut tahapoole liigutab ja siis ka trossid pingumale veab.
Mutionu
Postitusi: 36
Liitunud: 04 Jaan 2011 23:12

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitus Postitas Mutionu »

SanderV kirjutas:küsimus selle rikkepiduri üldefektiivsuse kohta... alati on ta mingi 20ish % aga no ma ei tea kui mul kässar on selline et 3 nõksuga tõmbab mõlemad rattad asfaldil plokki (ka rulli peal) siis kuidas see efektiivsus ikkagi vaid 20% ringis on?
Probleem on ilmselt mosse kerges taguotsas või rehvide kehvas pidamises või mõlema kombinatsioonis. Kui ta sul rullidest üles ei tõuse, siis on ilmselt pidamine kehv. Mul ja sassil on alati auto lihtsalt rullidelt minema sõitnud käsipiduriga.

Pidurite efektiivsus sõltub kogu auto kaalust ja arvutatakse järgnevalt - pidurtatakse sujuvalt kuni üks piduritest läheb blokki (kui läheb), sellest hetkest võetakse mõõtetulemus. Oletame, et mõlemad rattad pidurdasid jõuga 1000N, kokku nö 200 kilo jõudu. mosse kaalub ca 1000-1100kg, 200/1000 = 20% ja ongi kogu lugu.
Kasutaja avatar
HendrikR
Postitusi: 582
Liitunud: 08 Juul 2013 19:22
Telefon: 56643745
Asukoht: Lasnamäe
Kontakt:

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitus Postitas HendrikR »

Täna sai ÜV läbitud,aasta jälle mureta :)
Lubatud pöörded 900 p/min,mõõdetud 810 p/min
Lubatud CO 4.5%,mõõdetud 3,69%
Lubatud CH 1000 ppm,mõõdetud 233 ppm
Sõidupiduri üldefektiivsus 65%
Rikkepiduri üldefektiivsus 24%
Igas korralikus peres peab olema vähemalt üks Moskvitš
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich! :auto
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot! :)
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitus Postitas partnermosse »

Selle kevade (02.05.2016) TÜ tulemused.
lubatud pöörded 1200 p/min- mõõdetud 990 p/min
lubatud CO - 3.500 % - mõõdetud 3,471 %
lubatud CH - 600 ppm - mõõdetud 258 ppm
Sõidupidurite üldefektiivsus - 64%
Rikkepiduri üldefektiivsus - 28%

Jälle aastaks tipptopp korras :)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Vasta