2. leht 9-st

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitatud: 01 Mai 2009 10:21
Postitas leaver
moskiito kirjutas:rikkepidur ??? ??? ???

mina tean seda ainult ja ainult seisu pidurina ning minu andmetel õppetatakse sedasi autokoolides ka.
Selgituseks piduritermineid määrusest 50:
1.käsipidur on mootorratta esiratta pidur
2.rikkepidur on pidur, mis tagab sõidupiduri rikke korral sõiduki peatamise, kusjuures juht peab olema võimeline sõidukit peatama, kasutades selleks ainult üht kätt. Rikkepiduriga pidurdamine peab olema reguleeritav (Secondarybraking )
3.seisupidur on pidur, mis kindlustab sõiduki püsimise paigal ka teekaldel, kusjuures juhi kohalolek ei ole vajalik. Seisupidur peab toimima ratastele otseselt, mehhaaniliselt (Parkingbraking)
Viimast varianti piduristendil ei soovitaks katsetada ,esineb näit. gaz-21 tüüpi sõidukil ning asub kardaanil.

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitatud: 01 Mai 2009 17:23
Postitas moskiito
leaver kirjutas:
moskiito kirjutas:rikkepidur ??? ??? ???

mina tean seda ainult ja ainult seisu pidurina ning minu andmetel õppetatakse sedasi autokoolides ka.
Selgituseks piduritermineid määrusest 50:
1.käsipidur on mootorratta esiratta pidur
2.rikkepidur on pidur, mis tagab sõidupiduri rikke korral sõiduki peatamise, kusjuures juht peab olema võimeline sõidukit peatama, kasutades selleks ainult üht kätt. Rikkepiduriga pidurdamine peab olema reguleeritav (Secondarybraking )
3.seisupidur on pidur, mis kindlustab sõiduki püsimise paigal ka teekaldel, kusjuures juhi kohalolek ei ole vajalik. Seisupidur peab toimima ratastele otseselt, mehhaaniliselt (Parkingbraking)
Viimast varianti piduristendil ei soovitaks katsetada ,esineb näit. gaz-21 tüüpi sõidukil ning asub kardaanil.
miks peab mõnda asja jubedalt segaseks ajama, punktid 2 ja3 võiksid olla ju ühese termini all ehk siis nii
2.rikkepidur ehk seisupidur on pidur mis tagab sõidupiduri rikke korral.............ja peab tagama sõiduki paigalpüsimise teekaldel nii et juhi kohalolek ei ole vajalik...... . Seda pidurit ei tohi stendil katsetada kui on tegu GAZ-21 tüüpi sõidukiga ning asub kardaanil.

olekski kõik, aga ei, tüüpiline eesti, kõik aetakse mega pikkaks joruks et oleks võimalik segane.

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitatud: 05 Mai 2009 01:55
Postitas partnermosse
Aga sellegi poolest jätkaks seda teemat-tekkis tõsine huvi,et kuidas kellegil need TÜ näitajad on.

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitatud: 11 Mai 2009 16:50
Postitas Gun
IZ 412 IE - 1989 - 50kW
läbisõit 43185 km
mõõdetud 16.04.09
pöörded 810 rpm
CO - 2.906%
CH - 465 ppm

sõidupidur 78% ( ees erinevus 3%, taga 13%)
rikkepidur 29% (erinevus 19% :uhoh )

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitatud: 05 Veebr 2010 11:13
Postitas Sten
Kuidas TÜV-il lisavedrulehega on? Mul üks pealeht taga mõlemale poole juurde pandud.

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitatud: 05 Veebr 2010 11:23
Postitas sass
See ei mõjuta mitte midagi.

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitatud: 05 Veebr 2010 22:15
Postitas Neeme
Põhiline on see, et vedrulehed oleks terved. Palju neid seal on, sellest ei ole kunagi probleeme tehtud.

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitatud: 05 Mai 2010 22:57
Postitas kOll
Viisin oma sinise ja skifi kah eelmine nädal ülevaatusele.
Just nii, nagu need mul talveunest ärkasid.
Tahtsin ka neid näitajaid teada, härrad ülevaatajad ütlesid vaid, et nii vana auto kohta kõik täiesti normi piires(originaal mootor - 187 tkm). Siis käisid kordamööda kolmekesi mosse hõngu auto salongist nostalgitsemas.
TÜ läbitud!

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitatud: 17 Juun 2011 19:48
Postitas partnermosse
Selle suve TÜ tulemused.
lubatud pöörded 1200 p/min- mõõdetud 950 p/min
lubatud CO - 3.500 % - mõõdetud 1.943 %
lubatud CH - 600 ppm - mõõdetud 267 ppm
Sõidupidurite üldefektiivsus -59%
Rikkepiduri üldefektiivsus -26%

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitatud: 05 Mai 2012 01:02
Postitas partnermosse
Selle kevade (4.05.2012) TÜ tulemused.
lubatud pöörded 1200 p/min- mõõdetud 1140 p/min
lubatud CO - 3.500 % - mõõdetud 2.636 %
lubatud CH - 600 ppm - mõõdetud 168 ppm
Sõidupidurite üldefektiivsus -67%
Rikkepiduri üldefektiivsus -25%