Eesti Moskvich Klubi
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/

TÜ - tehnoülevaatus
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/viewtopic.php?f=8&t=258
2. leht 9-st

Autor:  leaver [ 01 Mai 2009 10:21 ]
Teema pealkiri:  Re: TÜ - tehnoülevaatus

moskiito kirjutas:
rikkepidur ??? ??? ???

mina tean seda ainult ja ainult seisu pidurina ning minu andmetel õppetatakse sedasi autokoolides ka.


Selgituseks piduritermineid määrusest 50:
1.käsipidur on mootorratta esiratta pidur
2.rikkepidur on pidur, mis tagab sõidupiduri rikke korral sõiduki peatamise, kusjuures juht peab olema võimeline sõidukit peatama, kasutades selleks ainult üht kätt. Rikkepiduriga pidurdamine peab olema reguleeritav (Secondarybraking )
3.seisupidur on pidur, mis kindlustab sõiduki püsimise paigal ka teekaldel, kusjuures juhi kohalolek ei ole vajalik. Seisupidur peab toimima ratastele otseselt, mehhaaniliselt (Parkingbraking)
Viimast varianti piduristendil ei soovitaks katsetada ,esineb näit. gaz-21 tüüpi sõidukil ning asub kardaanil.

Autor:  moskiito [ 01 Mai 2009 17:23 ]
Teema pealkiri:  Re: TÜ - tehnoülevaatus

leaver kirjutas:
moskiito kirjutas:
rikkepidur ??? ??? ???

mina tean seda ainult ja ainult seisu pidurina ning minu andmetel õppetatakse sedasi autokoolides ka.


Selgituseks piduritermineid määrusest 50:
1.käsipidur on mootorratta esiratta pidur
2.rikkepidur on pidur, mis tagab sõidupiduri rikke korral sõiduki peatamise, kusjuures juht peab olema võimeline sõidukit peatama, kasutades selleks ainult üht kätt. Rikkepiduriga pidurdamine peab olema reguleeritav (Secondarybraking )
3.seisupidur on pidur, mis kindlustab sõiduki püsimise paigal ka teekaldel, kusjuures juhi kohalolek ei ole vajalik. Seisupidur peab toimima ratastele otseselt, mehhaaniliselt (Parkingbraking)
Viimast varianti piduristendil ei soovitaks katsetada ,esineb näit. gaz-21 tüüpi sõidukil ning asub kardaanil.

miks peab mõnda asja jubedalt segaseks ajama, punktid 2 ja3 võiksid olla ju ühese termini all ehk siis nii
2.rikkepidur ehk seisupidur on pidur mis tagab sõidupiduri rikke korral.............ja peab tagama sõiduki paigalpüsimise teekaldel nii et juhi kohalolek ei ole vajalik...... . Seda pidurit ei tohi stendil katsetada kui on tegu GAZ-21 tüüpi sõidukiga ning asub kardaanil.

olekski kõik, aga ei, tüüpiline eesti, kõik aetakse mega pikkaks joruks et oleks võimalik segane.

Autor:  partnermosse [ 05 Mai 2009 01:55 ]
Teema pealkiri:  Re: TÜ - tehnoülevaatus

Aga sellegi poolest jätkaks seda teemat-tekkis tõsine huvi,et kuidas kellegil need TÜ näitajad on.

Autor:  Gun [ 11 Mai 2009 16:50 ]
Teema pealkiri:  Re: TÜ - tehnoülevaatus

IZ 412 IE - 1989 - 50kW
läbisõit 43185 km
mõõdetud 16.04.09
pöörded 810 rpm
CO - 2.906%
CH - 465 ppm

sõidupidur 78% ( ees erinevus 3%, taga 13%)
rikkepidur 29% (erinevus 19% :uhoh )

Autor:  Sten [ 05 Veebr 2010 11:13 ]
Teema pealkiri:  Re: TÜ - tehnoülevaatus

Kuidas TÜV-il lisavedrulehega on? Mul üks pealeht taga mõlemale poole juurde pandud.

Autor:  sass [ 05 Veebr 2010 11:23 ]
Teema pealkiri:  Re: TÜ - tehnoülevaatus

See ei mõjuta mitte midagi.

Autor:  Neeme [ 05 Veebr 2010 22:15 ]
Teema pealkiri:  Re: TÜ - tehnoülevaatus

Põhiline on see, et vedrulehed oleks terved. Palju neid seal on, sellest ei ole kunagi probleeme tehtud.

Autor:  kOll [ 05 Mai 2010 22:57 ]
Teema pealkiri:  Re: TÜ - tehnoülevaatus

Viisin oma sinise ja skifi kah eelmine nädal ülevaatusele.
Just nii, nagu need mul talveunest ärkasid.
Tahtsin ka neid näitajaid teada, härrad ülevaatajad ütlesid vaid, et nii vana auto kohta kõik täiesti normi piires(originaal mootor - 187 tkm). Siis käisid kordamööda kolmekesi mosse hõngu auto salongist nostalgitsemas.
TÜ läbitud!

Autor:  partnermosse [ 17 Juun 2011 19:48 ]
Teema pealkiri:  Re: TÜ - tehnoülevaatus

Selle suve TÜ tulemused.
lubatud pöörded 1200 p/min- mõõdetud 950 p/min
lubatud CO - 3.500 % - mõõdetud 1.943 %
lubatud CH - 600 ppm - mõõdetud 267 ppm
Sõidupidurite üldefektiivsus -59%
Rikkepiduri üldefektiivsus -26%

Autor:  partnermosse [ 05 Mai 2012 01:02 ]
Teema pealkiri:  Re: TÜ - tehnoülevaatus

Selle kevade (4.05.2012) TÜ tulemused.
lubatud pöörded 1200 p/min- mõõdetud 1140 p/min
lubatud CO - 3.500 % - mõõdetud 2.636 %
lubatud CH - 600 ppm - mõõdetud 168 ppm
Sõidupidurite üldefektiivsus -67%
Rikkepiduri üldefektiivsus -25%

2. leht 9-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/