Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 15 Sept 2019 17:45

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 82 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 17 Mai 2015 21:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2030
Asukoht: Tallinn
Selle kevade (15.05.2015) TÜ tulemused.
lubatud pöörded 1200 p/min- mõõdetud 960 p/min
lubatud CO - 3.500 % - mõõdetud 3,433 %
lubatud CH - 600 ppm - mõõdetud 192 ppm
Sõidupidurite üldefektiivsus - 74%
Rikkepiduri üldefektiivsus - 26%

Jälle aastaks tipptopp korras :)

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 17 Mai 2015 22:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Postitusi: 1450
Asukoht: Viljandimaa
partnermosse kirjutas:

Jälle aastaks tipptopp korras :)

Paras Sulle! :D

_________________
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 18 Mai 2015 10:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Dets 2009 01:55
Postitusi: 2642
küsimus selle rikkepiduri üldefektiivsuse kohta... alati on ta mingi 20ish % aga no ma ei tea kui mul kässar on selline et 3 nõksuga tõmbab mõlemad rattad asfaldil plokki (ka rulli peal) siis kuidas see efektiivsus ikkagi vaid 20% ringis on?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 18 Mai 2015 21:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24 Juul 2011 21:07
Postitusi: 232
Asukoht: Seal, kus tagi on nagis!
SanderV kirjutas:
mul kässar on selline et 3 nõksuga tõmbab mõlemad rattad asfaldil plokki (ka rulli peal)


Kuidas see võimalik on? :uhoh Räägi meile ka!

_________________
If you know how many brothers you have, there is not enough.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 18 Mai 2015 22:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Postitusi: 3742
Asukoht: Läänemaa, Palivere
väikevend kirjutas:
SanderV kirjutas:
mul kässar on selline et 3 nõksuga tõmbab mõlemad rattad asfaldil plokki (ka rulli peal)


Kuidas see võimalik on? :uhoh Räägi meile ka!


Väga hästi on võimalik kui välja timmida, ainult siis ei saa neljakesi sõita...tõmbab ise juba pidurid peale.

_________________
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 3 x 412(osa IE osa mitte) , 2715

Kokku omanud 67 mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 18 Mai 2015 22:46 

Liitunud: 22 Mai 2010 21:29
Postitusi: 340
Siin foorumis kunagi keegi soovitas 5-6 nõksu peale reguleerida käsipiduri...

_________________
AZLK 426(427) 1973


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 18 Mai 2015 22:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Postitusi: 661
Asukoht: Lavassaare
hard0 kirjutas:
Siin foorumis kunagi keegi soovitas 5-6 nõksu peale reguleerida käsipiduri...

Kui ikka tagapingile reisijaid juhtub või pakiruumi laadungit panna,siis ei tasu tõesti trosse rohkem pingutada,sest tagavedrustuse geomeetria on mossel selline,mis koorma puhul silda pisut tahapoole liigutab ja siis ka trossid pingumale veab.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 26 Mai 2015 08:57 

Liitunud: 04 Jaan 2011 23:12
Postitusi: 41
SanderV kirjutas:
küsimus selle rikkepiduri üldefektiivsuse kohta... alati on ta mingi 20ish % aga no ma ei tea kui mul kässar on selline et 3 nõksuga tõmbab mõlemad rattad asfaldil plokki (ka rulli peal) siis kuidas see efektiivsus ikkagi vaid 20% ringis on?


Probleem on ilmselt mosse kerges taguotsas või rehvide kehvas pidamises või mõlema kombinatsioonis. Kui ta sul rullidest üles ei tõuse, siis on ilmselt pidamine kehv. Mul ja sassil on alati auto lihtsalt rullidelt minema sõitnud käsipiduriga.

Pidurite efektiivsus sõltub kogu auto kaalust ja arvutatakse järgnevalt - pidurtatakse sujuvalt kuni üks piduritest läheb blokki (kui läheb), sellest hetkest võetakse mõõtetulemus. Oletame, et mõlemad rattad pidurdasid jõuga 1000N, kokku nö 200 kilo jõudu. mosse kaalub ca 1000-1100kg, 200/1000 = 20% ja ongi kogu lugu.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 24 Aug 2015 13:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08 Juul 2013 19:22
Postitusi: 638
Asukoht: Lasnamäe
Täna sai ÜV läbitud,aasta jälle mureta :)
Lubatud pöörded 900 p/min,mõõdetud 810 p/min
Lubatud CO 4.5%,mõõdetud 3,69%
Lubatud CH 1000 ppm,mõõdetud 233 ppm
Sõidupiduri üldefektiivsus 65%
Rikkepiduri üldefektiivsus 24%

_________________
Igas korralikus peres peab olema vähemalt üks Moskvitš
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich! :auto
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot! :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 02 Mai 2016 18:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2030
Asukoht: Tallinn
Selle kevade (02.05.2016) TÜ tulemused.
lubatud pöörded 1200 p/min- mõõdetud 990 p/min
lubatud CO - 3.500 % - mõõdetud 3,471 %
lubatud CH - 600 ppm - mõõdetud 258 ppm
Sõidupidurite üldefektiivsus - 64%
Rikkepiduri üldefektiivsus - 28%

Jälle aastaks tipptopp korras :)

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 82 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7