Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 23 Aug 2019 19:01

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 82 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 02 Sept 2016 22:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Aug 2010 00:02
Postitusi: 426
Asukoht: Tartu-Jõgeva 55608255
liiga palju kütust/vähe õhku. CH, ehk HC on põlemata kütus. CO on piires kenasti, aga võiks väiksem olla. Mis hapniku näit oli?
Pidurite õhutamisest on siin juttu küll, kahekontuuriline ilmselt sul seal....
Muidu õhutamine algab alati piduripeasilindrile kõige kaugemast rattast, ehk siis parem taga, siis vasak, siis parem esi ja siis vasak...
Ja vaata piilu trumlisse - kas sillaõli ehk ei leki.. siis on ka pidur nullilähedane.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 03 Sept 2016 00:21 

Liitunud: 22 Aug 2016 21:00
Postitusi: 7
Asukoht: Tartumaa, Kärevere
mario kirjutas:
liiga palju kütust/vähe õhku. CH, ehk HC on põlemata kütus. CO on piires kenasti, aga võiks väiksem olla. Mis hapniku näit oli?
Pidurite õhutamisest on siin juttu küll, kahekontuuriline ilmselt sul seal....
Muidu õhutamine algab alati piduripeasilindrile kõige kaugemast rattast, ehk siis parem taga, siis vasak, siis parem esi ja siis vasak...
Ja vaata piilu trumlisse - kas sillaõli ehk ei leki.. siis on ka pidur nullilähedane.

Vist jah sutsu palju saab peale :) Võtsin karpa lahti, esimese kambri düüsid,algab jagaja poolt oli 107 ja teine 162, auto läbis viimati TÜ 2007.eks ma lappan neid materjale siin läbi ja õppin :) muid probleeme polnud, ülejäänu oli kommikas. Teist kambrit ei tea, pole nii sisse süvenenud, aga pealmised düüsid olid mõlemad 170. Hapniku näitu kahjuks ei tea ega oska öelda! Muidu jooksis 130 välja, liiklus hakkas segama:) Aga mootor suht tõmbleb tühikäigul!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 03 Sept 2016 08:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Postitusi: 1450
Asukoht: Viljandimaa
Tere!
No loe alustuseks seda:

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=32912

T.

_________________
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 03 Sept 2016 10:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Postitusi: 1126
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Tühikäiku mõjutavad ülesloetud düüsid vähe. Kui CO on madal, siis HC on kõrge - segukruvi tuleb pisut keerata. Oma masinatel on tavaliselt CO jäänud 3% peale ja HC on täpselt ära mahtunud sellisel juhul. Olen ka läinud ülevaatusele analoogse masinaga, HC küll nii kõrge ei olnud, aga oli üle limiidi. CO oli samuti 0,8-0,9. Keerasin segukruvi ja läks paika.

Pidurid reguleeri paika ja kontrolli, kas õhk väljas ja silindrid töötavad ilusti.


Viimati muutis sass, 04 Sept 2016 11:13, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 03 Sept 2016 23:20 

Liitunud: 22 Aug 2016 21:00
Postitusi: 7
Asukoht: Tartumaa, Kärevere
Tänud. Pidurid said ettevõetud,karpaga on vaja külma närvi:), point ka selles, et karpa tüüpi ei tea! On daaz aga plaat kus nr.on kõik kulunud ja maha nühitud. Keerasin ka segukruvi , alustasin keerates kinni, tuli kusagil pea kaks ringi ja oli lõpus , täitsa kinni olles mootor töötas ja rabeles , keerates tagasi, siis juba 1,5 pööret. Sama , rohkem , üle kolme jne, tõusid mootori pöörded , värises samuti, suht si..t timmida kui seal ruumi pole ja mootor väristab:)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 04 Sept 2016 00:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2029
Asukoht: Tallinn
Andreeez kirjutas:
Tänud. Pidurid said ettevõetud,karpaga on vaja külma närvi:), point ka selles, et karpa tüüpi ei tea! On daaz aga plaat kus nr.on kõik kulunud ja maha nühitud. Keerasin ka segukruvi , alustasin keerates kinni, tuli kusagil pea kaks ringi ja oli lõpus , täitsa kinni olles mootor töötas ja rabeles , keerates tagasi, siis juba 1,5 pööret. Sama , rohkem , üle kolme jne, tõusid mootori pöörded , värises samuti, suht si..t timmida kui seal ruumi pole ja mootor väristab:)

Kui DAAZ karpa segusiiber reguleerimata, siis võid jäädagi kruvisid keerama.Pane pilt oma karpast üles, kamba peale saame margi ka teada :D

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 04 Sept 2016 17:04 

Liitunud: 22 Aug 2016 21:00
Postitusi: 7
Asukoht: Tartumaa, Kärevere
http://www.snap.ee/user/Andres1984/albu ... 7255#image http://www.snap.ee/user/Andres1984/albu ... =5707255#2


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 05 Sept 2016 00:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Postitusi: 1701
Asukoht: Jüri,Harjumaa
DAAZ-2140?

_________________
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 05 Sept 2016 11:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2029
Asukoht: Tallinn
Andreeez kirjutas:
http://www.snap.ee/user/Andres1984/album/azlk21403?oid=5707255#image http://www.snap.ee/user/Andres1984/albu ... =5707255#2

See paistab olema 2105 oma.

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 05 Sept 2016 13:21 

Liitunud: 22 Aug 2016 21:00
Postitusi: 7
Asukoht: Tartumaa, Kärevere
Ma ise ka kaldun arvama et 2105- 2107 oma, Googeldades andis jah sama karpa mis autol peal.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 82 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7