Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 16 Juun 2019 05:38

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 82 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 05 Sept 2016 15:31 

Liitunud: 29 Juul 2016 12:39
Postitusi: 11
Andreeez kirjutas:
...karpa mehaaniline daaz

Tere!
No ei ole ju mehaaniline, kui pilte uskuda. Lühend "daaz" tähendab muide Dmitrovgradi autoagregaatide tehast, mitte mingit kindlat karburaatori tüüpi. Enne tühikäigu reguleerimist oleks muidugi hea ujukitasapind üle kontrollida.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 05 Sept 2016 16:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2016
Asukoht: Tallinn
Andreeez kirjutas:
Ma ise ka kaldun arvama et 2105- 2107 oma, Googeldades andis jah sama karpa mis autol peal.

Pildil oleva karburaatori täpne markeering on 2105-1107010-20, 2107 oma veidike teise ehitusega...

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 07 Sept 2016 17:03 

Liitunud: 22 Aug 2016 21:00
Postitusi: 7
Asukoht: Tartumaa, Kärevere
partnermosse kirjutas:
Andreeez kirjutas:
Ma ise ka kaldun arvama et 2105- 2107 oma, Googeldades andis jah sama karpa mis autol peal.

Pildil oleva karburaatori täpne markeering on 2105-1107010-20, 2107 oma veidike teise ehitusega...



Tänud!!! Nüüd, kui karpa teada ,siis saab edasi vaikselt vaadata.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 07 Sept 2016 22:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Dets 2009 01:55
Postitusi: 2642
käisin täna ühes ÜV punktis kus pidid veidi leebemad olema mossede osas... raha ei maksnud ja ÜV jäi ka tegemata... ei ole võimalik teha kui rullide peal jääb masin sillatala peale toetama ja kanalile ajades käivad kanali ääred vastu õõtshoovi...
ehk teisisõnu masin on nii madal, et ei saa üv punktist läbi sõita...


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 08 Sept 2016 07:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Postitusi: 1447
Asukoht: Viljandimaa
SanderV kirjutas:
käisin täna ühes ÜV punktis kus pidid veidi leebemad olema mossede osas... raha ei maksnud ja ÜV jäi ka tegemata... ei ole võimalik teha kui rullide peal jääb masin sillatala peale toetama ja kanalile ajades käivad kanali ääred vastu õõtshoovi...
ehk teisisõnu masin on nii madal, et ei saa üv punktist läbi sõita...

:D Muidu ajad küll kärbse noatera peal lõhki aga nüüd.....

_________________
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 08 Sept 2016 07:50 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Postitusi: 1798
Asukoht: Linnuvabrik
SanderV kirjutas:
käisin täna ühes ÜV punktis kus pidid veidi leebemad olema mossede osas... raha ei maksnud ja ÜV jäi ka tegemata... ei ole võimalik teha kui rullide peal jääb masin sillatala peale toetama ja kanalile ajades käivad kanali ääred vastu õõtshoovi...
ehk teisisõnu masin on nii madal, et ei saa üv punktist läbi sõita...


Mul on kah 3-4 autoga sama hästi läinud :beer Aga mossel aitas 15-tolliste minemaviskamine ning diagonaalrehvidel 13-tollise originaalvelje allakeeramine, sai veits kõrgem :D
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/t3 ... 5898_o.jpg


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 13 Sept 2016 18:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Dets 2009 01:55
Postitusi: 2642
Küsimus, kui paljudel teil on autodel kere nr sama mis passis? Täna oli selline juhus, et vinguti küll igast asjade üle, madaldused jne, tahtsid sp sõidukeeldu ja asju panna, aga lõpuks ei lastud läbi sp et kerenr polnud kerel sama mis passis. Pole mul sellega 10 aasta jooksul pmts probleeme olnud, nüüd järsku probleem


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 13 Sept 2016 18:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Postitusi: 3712
Asukoht: Läänemaa, Palivere
SanderV kirjutas:
Küsimus, kui paljudel teil on autodel kere nr sama mis passis? Täna oli selline juhus, et vinguti küll igast asjade üle, madaldused jne, tahtsid sp sõidukeeldu ja asju panna, aga lõpuks ei lastud läbi sp et kerenr polnud kerel sama mis passis. Pole mul sellega 10 aasta jooksul pmts probleeme olnud, nüüd järsku probleem


Mismõttes pole sama mis passis? Need peavad ikka alati klappima, isegi kui "kerevahetuse" teed ;)

_________________
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 3 x 412(osa IE osa mitte) , 2715

Kokku omanud 60 mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 13 Sept 2016 19:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05 Veebr 2009 12:29
Postitusi: 417
Asukoht: Pärnu/Tartu
Kui numbrid erinevad siis suure tõenäosusega on eelmine omanik "dokumendid ostnud" või lihtsalt sama värvi 2140-le edasi tõstnud. Selline illegaalne tegevus oli veel vähemalt kuni eelmise kümnendi keskele üsna levinud vene ja muude odavate autodega kuna omanikuvahetus maksis teinekord sama palju kui auto ise. Tean üht vanemat meesterahvast kes sõitis krooniajal 3 helesinist sapakat läbi nii et lihtsalt tõstis reg. märgid järgmisele (ühe punase masina värvis ka helesiniseks seepärast). Ju tal siis ka keegi kerenumbrit ülevaatusel ei kontrollinud v. noh pigistati silm kinni.

Kui reaalselt ikka selle auto dokumendid ja ARK ise mööda pannud siis ka kahe otsaga asi kuna dokumendid kätte saades pead ise veenduma et passis olevad andmed õiged. Samas ausaltöeldes pole ise ka kunagi Vin koodi vaadanud sellise pilguga kuna tundub absurdne et selline möödapanek. Ja tõesta tagantjärgi et tegu ikka sama autoga, ei kõla just usutavalt.

Muidugi võimalik ka kirillitsast tulenev kamm, aga olen nagu aru saanud et see ainult Iž mossedel:
http://www.mosseklubi.ee/foorum/viewtopic.php?f=6&t=3410&hilit=vin&start=110&sid=0721950116095921bc7a3e900fa51eb9


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: TÜ - tehnoülevaatus
PostitusPostitatud: 14 Sept 2016 00:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Postitusi: 659
Asukoht: Lavassaare
Mossel on kaks numbrit kerele löödud-kere nr. ja raami nr.Tehase sildil on mootori ja raami nr.,mitte kere nr.Esmalt veendu,et kontrolliti õiget numbrit.Minu mossel oli enne soetamist passis VIN-koodi kohal raami nr. ja ümberkirjutamisel ARK-is pidin tüki aega neile seletama,mis number mida tähendab.Lõpptulemusena sain uude passi VIN tähiseks kerenumbri ja märkustesse pandi ka eelnevalt VIN tähiseks olnud raaminumber.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 82 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
cron
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7