2. leht 7-st

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 27 Juun 2012 13:34
Postitas SanderV
mosse nõõd kõll mugav auto pole :D

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 27 Juun 2012 15:20
Postitas wax
Jossu kirjutas:ei saa mina aru, miks mugava auto sõiduomadusi nimodi rikkuda, et sõidu nautimise asemel hambaid koos hoides ning aukudest mööda laveerides pead vaevata, ei jää isegi aega piigasi teekõrvalt silmata
Kui mõistus peas ja silmad teel püsivad, pole mingisugust probleemi :) Ning Tallinna aukudes pole suurt vahet kas sõidad madaldatud või tavavedrustusega - ühtmoodi peksab ja lõhub ;)

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 27 Juun 2012 19:20
Postitas moskiito
wax kirjutas:
Jossu kirjutas:ei saa mina aru, miks mugava auto sõiduomadusi nimodi rikkuda, et sõidu nautimise asemel hambaid koos hoides ning aukudest mööda laveerides pead vaevata, ei jää isegi aega piigasi teekõrvalt silmata
Kui mõistus peas ja silmad teel püsivad, pole mingisugust probleemi :) Ning Tallinna aukudes pole suurt vahet kas sõidad madaldatud või tavavedrustusega - ühtmoodi peksab ja lõhub ;)
no ei tea, mina enda mokitsaga kl tallinna tänava auke tähele ei pane.
mosse nõõd kõll mugav auto pole
kuidas kellegile, mina hindam kl mokitsat mõnele lääne masinale just vedrustuse mugavuse pärast. auklisel teel jäävad kõik lääne pillid seljataha, kaasa arvatud jeebid.

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 28 Juun 2012 07:21
Postitas marko
moskiito kirjutas:
wax kirjutas:
Jossu kirjutas:ei saa mina aru, miks mugava auto sõiduomadusi nimodi rikkuda, et sõidu nautimise asemel hambaid koos hoides ning aukudest mööda laveerides pead vaevata, ei jää isegi aega piigasi teekõrvalt silmata
Kui mõistus peas ja silmad teel püsivad, pole mingisugust probleemi :) Ning Tallinna aukudes pole suurt vahet kas sõidad madaldatud või tavavedrustusega - ühtmoodi peksab ja lõhub ;)
no ei tea, mina enda mokitsaga kl tallinna tänava auke tähele ei pane.
mosse nõõd kõll mugav auto pole
kuidas kellegile, mina hindam kl mokitsat mõnele lääne masinale just vedrustuse mugavuse pärast. auklisel teel jäävad kõik lääne pillid seljataha, kaasa arvatud jeebid.
Just see se võlu ongi,et mossega sõites ei anna niipalju tunda need auklikud tänavad ja ei pea iga konaruse pärast hoogu maha võtma.Mõni aeg tagasi sai ka sõidetud lühendatud volga vedrudega siis ma ei tea kuidas teil,aga mul küll tahtis hambad suust välja peksta :D Kole jäik oli ja igapäevasõiduks nüüd küll ei kõlbanud.

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 28 Juun 2012 11:28
Postitas Gustav
Heh!
Huvitav vaadata, kuidas IGAS autoteemalises foorumis läheb laitmiseks, kui hetkel moes olev autode madaldamine sinna jõuab. Tõepoolest, madaldatud autoga ei ole nii mugav sõita, kui standardkõrguses olevaga. Ent ma usun, et päris paljud nõustuvad minuga, et waxi auto ei näeks nii stiilne välja, kui see kõrge oleks. Nagu öeldakse, siis ilu nõuab ohvreid. Ja kui tõelist madaldamist näha tahate, soovitan külastada lehekülge http://www.stanceworks.com . Ja nüüd mõelge, kuidas nemad hakkama saavad. (Olgugi, et enamusel neist on juba õhkvedrustus) Lõppudelõpuks teab igaüks ise, mis ta autoga teeb ning kuidas sellega hiljem liikleb/hakkama saab.

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 28 Juun 2012 12:05
Postitas SanderV
ma ei tea, minu arust mosse eriti mugav pole, rohkem on mugavus minu jaoks mugavad ja ergonoomilised istmed. Vedrustuse erinevusi eriti tähele ei pane. Olgu mis on aga mina võtan ka varsti endale madladuse ette :D kuigi mitte eriti palju 5cm aint umbes... niiet kui keegi oskab öelda palju peaks vedrudelt maha võtma et 5cm maha saaks siis andke teada

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 28 Juun 2012 20:22
Postitas MAZ
Mina olen ka kahjuks üks neist "kiviaegsetest",kes igasugu madaldamist ei poolda. Sisuliselt olen madaldatud autodega ka sõita saanud ja tuleb tunnistada,et igale autole see madaldus ei sobi. Minule meeldib mosse nii nagu ta tehasest tulnud on, madaldada võib aga siis peab olema sõitmiseks ka vastav tee. Kahjuks eesti kõikuv teede olukord ei võimalda igale poole madaldatult sõita pluss jama tekib ka siis kui vaja on autot üles tõsta aga ei ole millegagi tõsta,sest auto on üli madalaks lastud.

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 28 Juun 2012 20:38
Postitas SanderV
nojah ma ei taha isegi ratast eriti koopasse lasta.. ma tahan et normaalne oleks vaadata.. see et ratta ja koopa vahel 15cm on ei ole ilus minu arust

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 28 Juun 2012 23:11
Postitas viirusboy
MAZ kirjutas:Kahjuks eesti kõikuv teede olukord ei võimalda igale poole madaldatult sõita pluss jama tekib ka siis kui vaja on autot üles tõsta aga ei ole millegagi tõsta,sest auto on üli madalaks lastud.
Tuttav tunne. Eks eelmine aasta andis see asi enda autolgi hästi tunda. Kruusatee või metsavaheline muldtee, mis oli kergelt rööpas, krudises mööda põhja. Ma täitsa imestan et ma veel summutit lahti või karterit puruks pole sõitnud.
Iseenesest mul nina nii madalaks lastud
Pilt, aga waxiga ei anna võrreldagi :D

Re: Mosse madaldamine

Postitatud: 17 Juul 2012 18:02
Postitas Rock94
Teemat lugedes tuli omalgi isu mosse madalamaks lasta. Kunagi nägin rahvarallil ühte 412 mis oli väga madalaks lastud ja rapla kardirajal tundus see üsna hästi sobivat. Julged mehed kes ilma karterikaitseta madaldatud masinga ringi kimavad :auto