indrek06 kirjutas:
sass kirjutas:
Esiotsa madaldamisest on palju juttu, aga rääkige parem sellest, mis tagaotsaga teha? Variante mitu, aga igalühel on ju omad head ja vead...
Kui üks leht tagurpidi keerata, kuidas siis sõita on? Ja kui peaks neli inimest autos olema, kas siis üsna lootusetu üritus?
Teine variant on kasutada klotse silla ja vedrupaki vahel, aga see eeldab pikemaid vedrukammitsaid. Kus need võiks saada?
Seda ühe lehe tagurpidi keeramist ei soovita enam kellelegi. Endal oli nii tehtud. Üksi sõites oli hea jäik ja kurvides ei kaldunud enam niipalju. Aga kui autos 4 inimest oli, siis olid kummipadjad vastu poolraame laiaks litsutud ning vedrustus täielik null. Aukudest läbi sõites hakkas hoopis vedrukandureid põhja küljest lahti ragistama. Endal autol murduski üks lahti. Peale seda sai tagaots jälle kõrgeks tagasi aetud ning murdunud kandur põhja külge tagasi siristatud.
Oleneb mida ja kuidas sõita

Usun et paljud teavad, et sõidan mossega rahvaralli. Ja endal ongi just tehtud et taga üks leht tagurpidi vahel. Kuid eeskätt sellepärast, et "ketsi" lastes või kurvis tagasild hüppama ei hakkaks. Madal on tõesti, ning noore poisina ei pelga jäiga vedrustusega sõitmist. Oleme ka viiekesi sõitnud, pole häda kedagi, vedrustus põhjas ja anna aint minna. Oma rallikal sain esimese vedrukanduri põhja küljest lahti alles siis kui rallil külg ees vastu kändu sai lajatatud.
_________________
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 4 x 412 , 2715, 426E pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 92 mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajalOotame toetajaid meie tegemistele rallispordis!