Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 19 Nov 2019 01:10

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 59 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: AZLK 412IE -74 wax
PostitusPostitatud: 20 Juul 2012 18:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 21:39
Postitusi: 665
Asukoht: NWO Ida-sektor
MAZ kirjutas:
...pluss jama tekib ka siis kui vaja on autot üles tõsta aga ei ole millegagi tõsta,sest auto on üli madalaks lastud.


Just selleks ongi pagasnikus kaks lauajuppi, mis siis vastava nurga ratta ette seatakse, et sinna peale veeredes piisav kõrgus tungimiseks saavutada ;)

_________________
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Mosse madaldamine
PostitusPostitatud: 27 Juul 2012 17:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Postitusi: 1128
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Esiotsa madaldamisest on palju juttu, aga rääkige parem sellest, mis tagaotsaga teha? Variante mitu, aga igalühel on ju omad head ja vead...

Kui üks leht tagurpidi keerata, kuidas siis sõita on? Ja kui peaks neli inimest autos olema, kas siis üsna lootusetu üritus?

Teine variant on kasutada klotse silla ja vedrupaki vahel, aga see eeldab pikemaid vedrukammitsaid. Kus need võiks saada?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Mosse madaldamine
PostitusPostitatud: 27 Juul 2012 18:35 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Postitusi: 1808
Asukoht: Linnuvabrik
Pirukal on pikemad kammitsad. :)

_________________
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - Iž 27151 '79 - AZLK 2140 '78
https://www.facebook.com/WaxGarage
http://www.whitewalls.ee


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Mosse madaldamine
PostitusPostitatud: 27 Juul 2012 19:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17 Nov 2009 18:43
Postitusi: 223
Asukoht: Ida-Virumaa
sass kirjutas:
Esiotsa madaldamisest on palju juttu, aga rääkige parem sellest, mis tagaotsaga teha? Variante mitu, aga igalühel on ju omad head ja vead...

Kui üks leht tagurpidi keerata, kuidas siis sõita on? Ja kui peaks neli inimest autos olema, kas siis üsna lootusetu üritus?

Teine variant on kasutada klotse silla ja vedrupaki vahel, aga see eeldab pikemaid vedrukammitsaid. Kus need võiks saada?


Seda ühe lehe tagurpidi keeramist ei soovita enam kellelegi. Endal oli nii tehtud. Üksi sõites oli hea jäik ja kurvides ei kaldunud enam niipalju. Aga kui autos 4 inimest oli, siis olid kummipadjad vastu poolraame laiaks litsutud ning vedrustus täielik null. Aukudest läbi sõites hakkas hoopis vedrukandureid põhja küljest lahti ragistama. Endal autol murduski üks lahti. Peale seda sai tagaots jälle kõrgeks tagasi aetud ning murdunud kandur põhja külge tagasi siristatud.

_________________
AZLK 2140, 1978


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Mosse madaldamine
PostitusPostitatud: 27 Juul 2012 21:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Postitusi: 3759
Asukoht: Läänemaa, Palivere
indrek06 kirjutas:
sass kirjutas:
Esiotsa madaldamisest on palju juttu, aga rääkige parem sellest, mis tagaotsaga teha? Variante mitu, aga igalühel on ju omad head ja vead...

Kui üks leht tagurpidi keerata, kuidas siis sõita on? Ja kui peaks neli inimest autos olema, kas siis üsna lootusetu üritus?

Teine variant on kasutada klotse silla ja vedrupaki vahel, aga see eeldab pikemaid vedrukammitsaid. Kus need võiks saada?


Seda ühe lehe tagurpidi keeramist ei soovita enam kellelegi. Endal oli nii tehtud. Üksi sõites oli hea jäik ja kurvides ei kaldunud enam niipalju. Aga kui autos 4 inimest oli, siis olid kummipadjad vastu poolraame laiaks litsutud ning vedrustus täielik null. Aukudest läbi sõites hakkas hoopis vedrukandureid põhja küljest lahti ragistama. Endal autol murduski üks lahti. Peale seda sai tagaots jälle kõrgeks tagasi aetud ning murdunud kandur põhja külge tagasi siristatud.



Oleneb mida ja kuidas sõita ;) Usun et paljud teavad, et sõidan mossega rahvaralli. Ja endal ongi just tehtud et taga üks leht tagurpidi vahel. Kuid eeskätt sellepärast, et "ketsi" lastes või kurvis tagasild hüppama ei hakkaks. Madal on tõesti, ning noore poisina ei pelga jäiga vedrustusega sõitmist. Oleme ka viiekesi sõitnud, pole häda kedagi, vedrustus põhjas ja anna aint minna. Oma rallikal sain esimese vedrukanduri põhja küljest lahti alles siis kui rallil külg ees vastu kändu sai lajatatud.

_________________
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 3 x 412(osa IE osa mitte) , 2715

Kokku omanud 69 mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Mosse madaldamine
PostitusPostitatud: 27 Juul 2012 22:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17 Nov 2009 18:43
Postitusi: 223
Asukoht: Ida-Virumaa
Aga proovi sõita rahvast täis autoga auklikel teedel. ;) Usu mind lammutab ja kuidas veel. Isegi rahulikult sõites.

_________________
AZLK 2140, 1978


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Mosse madaldamine
PostitusPostitatud: 28 Juul 2012 08:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Postitusi: 1128
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Üsna loogiline on, et hakkab kere peale, kui rahvast on autos rohkem - sain oma vastuse kätte. Tänavale siis tagurpidi keeratud lehega ei ole mõtet tulla.

wax kirjutas:
Pirukal on pikemad kammitsad. :)


Oskab keegi öelda, kui palju pikemad? Kardan, et võib väheks jääda.

Variant on ise teha kammitsad vöi lasta teha. Keermelatist näiteks saaks väänata. Aga sellisel juhul peaks olema kõvem keermelatt kui see tavaline, millest käevahel kringli vöib väänata. Sellega pole kellelgi kogemusi?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Mosse madaldamine
PostitusPostitatud: 28 Juul 2012 08:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Postitusi: 3759
Asukoht: Läänemaa, Palivere
sass kirjutas:
Üsna loogiline on, et hakkab kere peale, kui rahvast on autos rohkem - sain oma vastuse kätte. Tänavale siis tagurpidi keeratud lehega ei ole mõtet tulla.

wax kirjutas:
Pirukal on pikemad kammitsad. :)


Oskab keegi öelda, kui palju pikemad? Kardan, et võib väheks jääda.

Variant on ise teha kammitsad vöi lasta teha. Keermelatist näiteks saaks väänata. Aga sellisel juhul peaks olema kõvem keermelatt kui see tavaline, millest käevahel kringli vöib väänata. Sellega pole kellelgi kogemusi?



Endale pole alla pannud, kuid kasutajale viirusboy panin silla ja vedrupaki vahele ala 3cm? klotsid ja keermelatist väänatud kammitsad. Muidugi kasutada vähe tugevamat materjali kui tavaline.

_________________
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 3 x 412(osa IE osa mitte) , 2715

Kokku omanud 69 mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Mosse madaldamine
PostitusPostitatud: 28 Juul 2012 14:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Postitusi: 1298
Asukoht: Läänemaa
stern100 kirjutas:
sass kirjutas:
Üsna loogiline on, et hakkab kere peale, kui rahvast on autos rohkem - sain oma vastuse kätte. Tänavale siis tagurpidi keeratud lehega ei ole mõtet tulla.

wax kirjutas:
Pirukal on pikemad kammitsad. :)


Oskab keegi öelda, kui palju pikemad? Kardan, et võib väheks jääda.

Variant on ise teha kammitsad vöi lasta teha. Keermelatist näiteks saaks väänata. Aga sellisel juhul peaks olema kõvem keermelatt kui see tavaline, millest käevahel kringli vöib väänata. Sellega pole kellelgi kogemusi?



Endale pole alla pannud, kuid kasutajale viirusboy panin silla ja vedrupaki vahele ala 3cm? klotsid ja keermelatist väänatud kammitsad. Muidugi kasutada vähe tugevamat materjali kui tavaline.

Pilt
Ja tulemus. Eest poolteist ringi vedru ka maha saetud. Kui taha paar härrast istuma panna siis oli velje ja koopa äär tasa. Lamavast mendist üle sõit võttis tagumistel pead lakke sest kummipuksid käisid kolaki vastu poolrami. Sai see kevad eemaldatud need sealt.
Pilt

_________________
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Mosse madaldamine
PostitusPostitatud: 07 Aug 2012 03:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Postitusi: 1298
Asukoht: Läänemaa
Natuke veel madaldamisest
http://www.drive2.ru/cars/moskvich/408/408/daminss/journal/288230376153016155/#post

_________________
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 59 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7