3. leht 7-st

Re: AZLK 412IE -74 wax

Postitatud: 20 Juul 2012 18:07
Postitas kOll
MAZ kirjutas:...pluss jama tekib ka siis kui vaja on autot üles tõsta aga ei ole millegagi tõsta,sest auto on üli madalaks lastud.
Just selleks ongi pagasnikus kaks lauajuppi, mis siis vastava nurga ratta ette seatakse, et sinna peale veeredes piisav kõrgus tungimiseks saavutada ;)

Re: Mosse madaldamine

Postitatud: 27 Juul 2012 17:17
Postitas sass
Esiotsa madaldamisest on palju juttu, aga rääkige parem sellest, mis tagaotsaga teha? Variante mitu, aga igalühel on ju omad head ja vead...

Kui üks leht tagurpidi keerata, kuidas siis sõita on? Ja kui peaks neli inimest autos olema, kas siis üsna lootusetu üritus?

Teine variant on kasutada klotse silla ja vedrupaki vahel, aga see eeldab pikemaid vedrukammitsaid. Kus need võiks saada?

Re: Mosse madaldamine

Postitatud: 27 Juul 2012 18:35
Postitas wax
Pirukal on pikemad kammitsad. :)

Re: Mosse madaldamine

Postitatud: 27 Juul 2012 19:14
Postitas indrek06
sass kirjutas:Esiotsa madaldamisest on palju juttu, aga rääkige parem sellest, mis tagaotsaga teha? Variante mitu, aga igalühel on ju omad head ja vead...

Kui üks leht tagurpidi keerata, kuidas siis sõita on? Ja kui peaks neli inimest autos olema, kas siis üsna lootusetu üritus?

Teine variant on kasutada klotse silla ja vedrupaki vahel, aga see eeldab pikemaid vedrukammitsaid. Kus need võiks saada?
Seda ühe lehe tagurpidi keeramist ei soovita enam kellelegi. Endal oli nii tehtud. Üksi sõites oli hea jäik ja kurvides ei kaldunud enam niipalju. Aga kui autos 4 inimest oli, siis olid kummipadjad vastu poolraame laiaks litsutud ning vedrustus täielik null. Aukudest läbi sõites hakkas hoopis vedrukandureid põhja küljest lahti ragistama. Endal autol murduski üks lahti. Peale seda sai tagaots jälle kõrgeks tagasi aetud ning murdunud kandur põhja külge tagasi siristatud.

Re: Mosse madaldamine

Postitatud: 27 Juul 2012 21:17
Postitas stern100
indrek06 kirjutas:
sass kirjutas:Esiotsa madaldamisest on palju juttu, aga rääkige parem sellest, mis tagaotsaga teha? Variante mitu, aga igalühel on ju omad head ja vead...

Kui üks leht tagurpidi keerata, kuidas siis sõita on? Ja kui peaks neli inimest autos olema, kas siis üsna lootusetu üritus?

Teine variant on kasutada klotse silla ja vedrupaki vahel, aga see eeldab pikemaid vedrukammitsaid. Kus need võiks saada?
Seda ühe lehe tagurpidi keeramist ei soovita enam kellelegi. Endal oli nii tehtud. Üksi sõites oli hea jäik ja kurvides ei kaldunud enam niipalju. Aga kui autos 4 inimest oli, siis olid kummipadjad vastu poolraame laiaks litsutud ning vedrustus täielik null. Aukudest läbi sõites hakkas hoopis vedrukandureid põhja küljest lahti ragistama. Endal autol murduski üks lahti. Peale seda sai tagaots jälle kõrgeks tagasi aetud ning murdunud kandur põhja külge tagasi siristatud.

Oleneb mida ja kuidas sõita ;) Usun et paljud teavad, et sõidan mossega rahvaralli. Ja endal ongi just tehtud et taga üks leht tagurpidi vahel. Kuid eeskätt sellepärast, et "ketsi" lastes või kurvis tagasild hüppama ei hakkaks. Madal on tõesti, ning noore poisina ei pelga jäiga vedrustusega sõitmist. Oleme ka viiekesi sõitnud, pole häda kedagi, vedrustus põhjas ja anna aint minna. Oma rallikal sain esimese vedrukanduri põhja küljest lahti alles siis kui rallil külg ees vastu kändu sai lajatatud.

Re: Mosse madaldamine

Postitatud: 27 Juul 2012 22:11
Postitas indrek06
Aga proovi sõita rahvast täis autoga auklikel teedel. ;) Usu mind lammutab ja kuidas veel. Isegi rahulikult sõites.

Re: Mosse madaldamine

Postitatud: 28 Juul 2012 08:15
Postitas sass
Üsna loogiline on, et hakkab kere peale, kui rahvast on autos rohkem - sain oma vastuse kätte. Tänavale siis tagurpidi keeratud lehega ei ole mõtet tulla.
wax kirjutas:Pirukal on pikemad kammitsad. :)


Oskab keegi öelda, kui palju pikemad? Kardan, et võib väheks jääda.

Variant on ise teha kammitsad vöi lasta teha. Keermelatist näiteks saaks väänata. Aga sellisel juhul peaks olema kõvem keermelatt kui see tavaline, millest käevahel kringli vöib väänata. Sellega pole kellelgi kogemusi?

Re: Mosse madaldamine

Postitatud: 28 Juul 2012 08:54
Postitas stern100
sass kirjutas:Üsna loogiline on, et hakkab kere peale, kui rahvast on autos rohkem - sain oma vastuse kätte. Tänavale siis tagurpidi keeratud lehega ei ole mõtet tulla.
wax kirjutas:Pirukal on pikemad kammitsad. :)


Oskab keegi öelda, kui palju pikemad? Kardan, et võib väheks jääda.

Variant on ise teha kammitsad vöi lasta teha. Keermelatist näiteks saaks väänata. Aga sellisel juhul peaks olema kõvem keermelatt kui see tavaline, millest käevahel kringli vöib väänata. Sellega pole kellelgi kogemusi?

Endale pole alla pannud, kuid kasutajale viirusboy panin silla ja vedrupaki vahele ala 3cm? klotsid ja keermelatist väänatud kammitsad. Muidugi kasutada vähe tugevamat materjali kui tavaline.

Re: Mosse madaldamine

Postitatud: 28 Juul 2012 14:28
Postitas viirusboy
stern100 kirjutas:
sass kirjutas:Üsna loogiline on, et hakkab kere peale, kui rahvast on autos rohkem - sain oma vastuse kätte. Tänavale siis tagurpidi keeratud lehega ei ole mõtet tulla.
wax kirjutas:Pirukal on pikemad kammitsad. :)


Oskab keegi öelda, kui palju pikemad? Kardan, et võib väheks jääda.

Variant on ise teha kammitsad vöi lasta teha. Keermelatist näiteks saaks väänata. Aga sellisel juhul peaks olema kõvem keermelatt kui see tavaline, millest käevahel kringli vöib väänata. Sellega pole kellelgi kogemusi?

Endale pole alla pannud, kuid kasutajale viirusboy panin silla ja vedrupaki vahele ala 3cm? klotsid ja keermelatist väänatud kammitsad. Muidugi kasutada vähe tugevamat materjali kui tavaline.
Pilt
Ja tulemus. Eest poolteist ringi vedru ka maha saetud. Kui taha paar härrast istuma panna siis oli velje ja koopa äär tasa. Lamavast mendist üle sõit võttis tagumistel pead lakke sest kummipuksid käisid kolaki vastu poolrami. Sai see kevad eemaldatud need sealt.
Pilt

Re: Mosse madaldamine

Postitatud: 07 Aug 2012 03:24
Postitas viirusboy