Eesti Moskvich Klubi
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/

Mosse madaldamine
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/viewtopic.php?f=8&t=2689
4. leht 6-st

Autor:  andiz [ 27 Aug 2012 22:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Mosse madaldamine

Kui nüüd aus olla, siis teemas madaldamisest eriti juttu pole. Kui siis pisut tagumise otsa omast. Pigem on teema kui madal minu auto on. Kirjutage nüüd ikka teemasse ka. Pange kirja esiosa madalduse võtted, kui palju, mis, kus jne, Vastasel juhul pole sellest teemast eriti abi.

Autor:  viirusboy [ 28 Aug 2012 00:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Mosse madaldamine

No terve teema on räägitud ju et eest saab madalamaks, kui vedrusid lõigata. Taga on 2 võimalust. Klotsid vedru ja silla vahele või 1 vedruleht tagurpidi. :auto

Autor:  matu [ 28 Okt 2012 23:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Mosse madaldamine

viirusboy kirjutas:
No terve teema on räägitud ju et eest saab madalamaks, kui vedrusid lõigata. Taga on 2 võimalust. Klotsid vedru ja silla vahele või 1 vedruleht tagurpidi. :auto


Mis klottse kasutatakse ? ja kui ette panna volga vedrud teeb jäigemaks kah ? tahaks enda mosset ka madalamaks ja juhitavust paremaks ja autot jäigemaks...

Autor:  ABS [ 29 Okt 2012 18:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Mosse madaldamine

Jäigaks saad isegi siis kui ainult gaasiamordid alla paned. ;)

Autor:  moskiito [ 29 Okt 2012 18:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Mosse madaldamine

ABS kirjutas:
Jäigaks saad isegi siis kui ainult gaasiamordid alla paned. ;)

lisaksin siia juurde veel madala profiiliga rehvid.

Autor:  matu [ 29 Okt 2012 19:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Mosse madaldamine

ABS kirjutas:
Jäigaks saad isegi siis kui ainult gaasiamordid alla paned. ;)
blisteinid vist päris kallid ? aga midagi olen ka niva amortidest kuulnud ? mille poolest nad paremad on ?

Autor:  moskiito [ 29 Okt 2012 19:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Mosse madaldamine

matu kirjutas:
ABS kirjutas:
Jäigaks saad isegi siis kui ainult gaasiamordid alla paned. ;)
blisteinid vist päris kallid ? aga midagi olen ka niva amortidest kuulnud ? mille poolest nad paremad on ?

vahe on selles et üks on gaasi ja õliga, teine ainult õliga. gaasi amordi ülesanne on aidata stabilisaatori varrast kurvides ja aukudes, lisaks õõtsumise summutamisele. Tavalise amordi ülesanne on ainult õõtsumist peatada, mitte toetada stabika tööd.

Autor:  tanello2 [ 09 Nov 2012 16:16 ]
Teema pealkiri:  Re: AZLK 412IE -74 wax

SanderV kirjutas:
mosse nõõd kõll mugav auto pole :D


järelikult sa ei tunne mugavuse definitsiooni,teha vahet lääne riidest ismele ja selle mosse vahtkummist 412 istmetele nii taga kui ees on elu palju rõõmsam.

teha üks sõit tallina audi 80nega mille isme ääred nahast ja kesosa riides :kill pean ma kohale jõudes autos välja pääsema ning nätuekene jala käima,sest iste vägistab mu tagaotsa ära.

Kui 412 ostsin ja sellega tallinnast koju põrutasin,siis oligi koju jõudes soov autosse jäädagi,sest ennem pole nii mugav mul autos olnud.
Ning reisijad kes taga olid kiitsid maad ja taevad kokku kui mugav võib üks iste vanas autos olla.

Käetoed ja muud möllud,no nende otsas pole vaja magada siis on kõik ju ok.
Ning kui vaadata avarii kohapealt siis jah,ega mugavalt pauku panna pole peale volvo kellegile ette nähtud.

Autor:  tanelv [ 09 Nov 2012 17:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Mosse madaldamine

No raudkastiga on siiski vähe inimelule ohtlikum pauku panna kui tuhande plastmassdetailiga mis ükshaaval löögijõu endasse tõmbavad. Veel nendiks, et istme mugavus ei sõltu absoluutselt auto aastaarvust ega margist vaid sellest, kuidas konkreetne iste tehtud on. Mina pole mugavat autoistet oma elus veel kohanud.

Autor:  r384n3 [ 04 Dets 2012 15:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Mosse madaldamine

moskiito kirjutas:
matu kirjutas:
ABS kirjutas:
Jäigaks saad isegi siis kui ainult gaasiamordid alla paned. ;)
blisteinid vist päris kallid ? aga midagi olen ka niva amortidest kuulnud ? mille poolest nad paremad on ?

vahe on selles et üks on gaasi ja õliga, teine ainult õliga. gaasi amordi ülesanne on aidata stabilisaatori varrast kurvides ja aukudes, lisaks õõtsumise summutamisele. Tavalise amordi ülesanne on ainult õõtsumist peatada, mitte toetada stabika tööd.


Tee mulle selgeks, mismoodi aitab gaasiamort stabikavardal tööd teha ja mismoodi seda õliamort ei tee?? Minu andmete kohaselt erinevad need 2 amorti selle poolest, et ühel on peale õli ka gaasikamber olemas, nagu enne mainitud on. Aga, selle gaasi eesmärk seal amordis ei ole sugugi stabilisaatorvarda töö hõlbustamine, vaid amordis olevate õli soojuspaisumiste leevendamine. Teatavasti läheb õli amordis soojaks, seega paisub. Õli kokku suruda ei saa, gaasi aga saab. Sellepärast ka õliamorte rallidel ei kasutata. Seal peab amort VÄGA palju liikuma, õli läheb kuumaks ning surub ennast amordist välja lõpuks. Kui uuesti maha jahtub, tõmbab õhu asemele. Õli läheb amordis õhu pärast vahtu ning amort lakkab töötamast.

Samuti gaasiamort ei löö suure külmaga õli välja. Õli läheb külmaga paksuks. Kui kohe näiteks löökaukudest läbi sõita, siis ei jõua õli amordis kuhugi liikuda, läheb ta siis tihendite vahelt välja. Gaasiamordil surutakse sel ajal gaasi kokku.

Minu nägemus asjast, parandage kui eksin. :beer

4. leht 6-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/