5. leht 7-st

Re: Mosse madaldamine

Postitatud: 04 Dets 2012 15:59
Postitas moskiito
No teeme testi. Paneme ühele mossele gaasiamordid ja teisele õliamordid alla. Võin kihla vedada 1000 rutsi peale et gaasiamortidega mokits teeb kiirema ringi kui tavaliste amortidega isend. Jah, sinu teooria on õige, kuid puudulik. Gaasiamordi ülesanne on toetada vedrustuse ja stabika tööd muutes auto kere stabiilsemaks nii sirgetel kui kurvides.

Re: Mosse madaldamine

Postitatud: 04 Dets 2012 16:10
Postitas wax
Mosse õliamordid töötavad ainult ühtpidi - välja tõmmates. Sisse lähevad lupsti.
Gaasid töötavad kõik mõlematpidi - nii kokki surudes kui välja tõmmates.

Re: Mosse madaldamine

Postitatud: 04 Dets 2012 16:53
Postitas r384n3
wax kirjutas:Mosse õliamordid töötavad ainult ühtpidi - välja tõmmates. Sisse lähevad lupsti.
Gaasid töötavad kõik mõlematpidi - nii kokki surudes kui välja tõmmates.
Selle unustasin mainida, kuid nii ta on tõesti jh :)

Re: Mosse madaldamine

Postitatud: 04 Dets 2012 21:03
Postitas SanderV
õlikas töötab ikka sisse surudes...mis ongi kergem, ühtepidi käib raskemini sp et telg hüppama ei hakkaks. dampib ikkagi amorti sisse lüües. või ma millesti valesti aru aanud?

my bad, googeldasin, lööki summutab ikkagi vedru, amort on vedru võngete summutamiseks

Re: Mosse madaldamine

Postitatud: 13 Veebr 2013 23:29
Postitas Peeter
Ehk oskab keegi öelda, kuidas suhtutakse ülevaatusel madaldatud autosse. Nt kui on paigaldatud gaasiamordid ja lõigatud volga vedrud.

Re: Mosse madaldamine

Postitatud: 13 Veebr 2013 23:34
Postitas viirusboy
Peeter kirjutas:Ehk oskab keegi öelda, kuidas suhtutakse ülevaatusel madaldatud autosse. Nt kui on paigaldatud gaasiamordid ja lõigatud volga vedrud.
Täpselt samamoodi nagu igasse teise autossegi. Tegelikult ei paista väga silma kui esivedrud lõigutud on. Küll aga klotsid tagasilla vahel. Ja nende kohta ei öeldud ka mitte midagi. Niiet ära karda :D

Re: Mosse madaldamine

Postitatud: 26 Apr 2013 12:04
Postitas Peeter
Kuidas on siin madaldajad lahendanud pükste ja esimese püti vahelise ühenduse. Tundub kõige madalam koht ja Tavalise U-kammitsa suutsin mina juba garaazist välja veeretades lahti lüüa.

Re: Mosse madaldamine

Postitatud: 26 Apr 2013 12:32
Postitas Lauri-L
Selle vastu aitab selline klamber :

Pilt

Töökaaslasel kasutusel natuke teist marki auto all.

Tööjuures leidub ühte surti klambreid veel aga ei leia pilti hetkel sellest, kokku pigistamis jõud sama mis U kammitsal.

Pm selline : http://img.directindustry.com/images_di ... 516447.jpg

Re: Mosse madaldamine

Postitatud: 26 Apr 2013 12:48
Postitas sass
Mul on oma autol pandud pikk klamber, nagu pildil:

Pilt

Aga sobivad ka igasugused muud klambrid, ära jäta lihtsalt mutreid/polte allapoole, keera küljepeale. :)

Re: Mosse madaldamine

Postitatud: 16 Mai 2013 16:25
Postitas tanelv
Viimasel pildil olev klamber on väga hea, paljudel VW originaallahendusena ka kasutusel.