6. leht 7-st

Re: Mosse madaldamine

Postitatud: 28 Mai 2013 20:36
Postitas Peeter
Küsimus nendele kes siin esiosa madalaks lasknud on. Mida te alumiste õõtsade kummipuhvritega tegite. Hetkel on mul selline seis, et need on vastu esisilda litsutud.

Re: Mosse madaldamine

Postitatud: 28 Mai 2013 20:42
Postitas stern100
Peeter kirjutas:Küsimus nendele kes siin esiosa madalaks lasknud on. Mida te alumiste õõtsade kummipuhvritega tegite. Hetkel on mul selline seis, et need on vastu esisilda litsutud.
Uuri kasutaja TiitS teemad, kus ta madaldas oma 401te. Alumiste õõtsadega tuleb väike trikk teha.

Re: Mosse madaldamine

Postitatud: 29 Mai 2013 01:38
Postitas r384n3
stern100 kirjutas:
Peeter kirjutas:Küsimus nendele kes siin esiosa madalaks lasknud on. Mida te alumiste õõtsade kummipuhvritega tegite. Hetkel on mul selline seis, et need on vastu esisilda litsutud.
Uuri kasutaja TiitS teemad, kus ta madaldas oma 401te. Alumiste õõtsadega tuleb väike trikk teha.
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/view ... &start=220

Link kah vajalikule leheküljele :)

Re: Mosse madaldamine

Postitatud: 24 Juun 2013 16:19
Postitas SanderV
kiire küsimus, hetkel vedrud alt ära, ja mul on lõigatud valmis teised vedrud on mis 2 keerdu lühemaks lõigatud, silma järgi paistis nagu umbes 6cm lühemad vedrud kui need mis alt ära tulid... kas keegi oskab roughly öelda palju sellised vedrud esiosa madalamaks teevad, eesmärk oleks saadam 5-7cm maksimaalselt 10cm madalamaks... või peaks võtma teised vedrud ja lõikama 1.5 keerdu maha?

Re: Mosse madaldamine

Postitatud: 24 Juun 2013 18:17
Postitas SanderV
igatahes, panin 2 keerdu lõigatud vedrud ette. tulemus jäi selline...
Pilt

Re: Mosse madaldamine

Postitatud: 17 Nov 2015 12:41
Postitas 13piisab
milline võiks olla (2140) kere asend tehasevedrustuse korral?
ma olen oma põllumajandajale (21406 - kõrgem) uusi tagavedrusid otsinud ning nüüd on ühed (uued, kolmekohalise rahanumber. Sellised.) saadaval. Uurisin masinat ning ei saa enam aru, et tagavedrud kuidagi ära vajunud oleks ja vahetust vajaksid... Alla ronida ei viitsinud, aga küljekarp on ees ca 280mm kõrgusel, taga ca 290mm kõrgusel. Kas numbrid ja "taguots esiotsast ca 10mm kõrgemal" võiks olla põllumajandaja tehaseseade-sarnane?

oskab keegi kinnitada, et põllumajandaja tagavedrud on pirukaga samad? 9 lehega - nn tavaversioonist (7 lehte?) tugevamad ja kõrgemad ning 50mm lühemad?
kas põllumajandaja kere on nn tavaversiooniga sama? Mõõtsin taga poolraamidelt vedrukinnituste / aukude vahe - on ca 1150mm. Kas see on kõigil sama ning kui põllumajandajal on lühem vedru, siis selle paneb sobima tagumine "kiik-kinnitus"?

Re: Mosse madaldamine

Postitatud: 17 Aug 2018 17:00
Postitas ipi
Kas keegi on proovinud või pannud alumist sarniiri õõtshoova peale, et esiotsa madalamaks saada? Sealt küll palju ei võida, kuid vedrutuse käik jääb pikemaks.

Re: Mosse madaldamine

Postitatud: 17 Aug 2018 22:13
Postitas stern100
ipi kirjutas:Kas keegi on proovinud või pannud alumist sarniiri õõtshoova peale, et esiotsa madalamaks saada? Sealt küll palju ei võida, kuid vedrutuse käik jääb pikemaks.
Päris niisama ei saa, pead siis natuke keevitama ka, yhe õõtsa sarniirikoha panema vastaspoolele ja alumine ots üles :)

Re: Mosse madaldamine

Postitatud: 17 Aug 2018 22:34
Postitas ipi
viirusboy kirjutas:Natuke veel madaldamisest
http://www.drive2.ru/cars/moskvich/408/ ... 6155/#post
Neid pilte vaadates pole seal midagi ümber keevitatud, pigem mingi vahflants ülespoole vahele pandud?
Ise mõtlesin seda, et kui teha ühest vanast sarniirist flants üles poole ja vbla natuke mõnest kohast rellakat näidata, et ka siis ei jääks hea?

Re: Mosse madaldamine

Postitatud: 28 Aug 2021 01:37
Postitas risten
Saan aru, et kui ülevalt 3 lehe tagasillas tagurpidi keeral saad auto küll madalaks, kuid sõidad nagu põrkepalliga, kuid kui ma näiteks 4 või mingisuguse lehe sealt vahelt välja viskan kuidas see mõjutaks auto käitumist ja kõrgust või kui eest eemaldaks näiteks poolteist või kaks keeret kas siis aeg teeb tagantpoolt oma tööd?

Küsimus ka volga vedeude kohta, kas pigem lühedaksite volga vedeusi ning topiksite moskcivhile alla või lühendaksite mosse originaal vedrusi, kas ta jääb liigapalju hüppama või mitte?